Материалдар / № 2 Жекпе-жек.docx 8-сынып.қазақ тілі

№ 2 Жекпе-жек.docx 8-сынып.қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
40
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Мектеп: Күні:

Сыныбы: 8

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Жекпе-жек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру, сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолдану;

Көпшілігі: мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру, сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолдану;

Кейбір оқушылар: перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру, сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • перифразаның түрлі тәсілдерін қолданады;

  • мәтін бойынша сұрақтар құрастырады;

  • сөздік қор және сөздік құрам ерекшелік түсініп қолданады.

Алдыңғы білім

Қазақстандағы қазба байлықтар туралы білімін дамытады.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы:

30 мин.



















Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту. Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі арқылы берілген сөздің мағынасын ашу.

  • Балалар, спарринг дегеніміз не? Өз болжам жауаптарың әр бұрышқа жазылған жауаптармен сәйкес келсе, сол бұрышқа барып тұруларыңа болады.

Спарринг






Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

  • Спорт кәсіпке жата ма?Қалай дәлелдер едіңдер?

Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Оқулықтағы 3-тапсырма. Қанат Ислам туралы бейнежазбаны (www.youtube. com) көріп,

берілген сұрақтарға жауап беріңдер.

1. Қанат Исламның тарихи Отанына оралып, өз елінің атын шығаруына қандай баға берер едіңдер?

2. Спорттың қиындығы қандай ой салады?

3. Еліміздің даңқын көкке көтерген ел азаматына айтар тілегің қандай?

2-тапсырма. Мәтінде қандай мәселелер көрініс табуда? Ол туралы сіздің пікіріңіз қандай? Жұбыңызбен талқылаңыз. Дескриптор:

  • мәтіндегі мәселені анықтайды;

  • мәселе бойынша ой тұжырымдайды.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Берілген сөздердің жасалу тәсілін кестеге жазыңдар.

Дескриптор:

  • синтетикалық тәсілді анықтайды;

  • аналитикалық тәсілді анықтайды;

  • лексика-семантикалық тәсілді анықтайды;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ


Ғибратты сөз(оқу)


5-ТАПСЫРМА. Екі топқа бөлініп, «Ғибратты сөз» айдарында берілген мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырыңдар.

Дескриптор:

  • берілген мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырады;

ҚБ

Оқушылар «Бұрыштар» тәсілі арқылы берілген сөздің мағынасын ашады, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар сұраққа байланысты өз пікірлерін білдіреді.


Оқулықтағы 3-тапсырма. Қанат Ислам туралы бейнежазбаны (www.youtube. com) көріп,

берілген сұрақтарға жауап беріңдер.








Cинтетикалық тәсілді анықтайды;

аналитикалық тәсілді анықтайды;

лексика-семантикалық тәсілді анықтайды;

ойларын дәлелдейді.







Екі топқа бөлініп, «Ғибратты сөз» айдарында берілген мәтіндегі ойды анықтау барысында пікірталас ұйымдастырыңдар.

ҚБ «Алтын кубок»

Өте жақсы жауап беріп отырған оқушыларға «Алтын кубок» беріліп отырады.







ҚБ «Алтын кубок»

Өте жақсы жауап беріп отырған оқушыларға «Алтын кубок» беріліп отырады.









ҚБ «Алтын кубок»

Өте жақсы жауап беріп отырған оқушыларға «Алтын кубок» беріліп отырады.









8-cынып «Қазақ тілі» оқулығы















































Дарқан Бейсенбек











Шал ақын

Сабақтың соңы:

Үй тапсырмасы:

Кері байланыс

Не ұнады? Не ұнамады? Менің көңіл күйім

7-тапсырма














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ