Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Кеңістік және уақыт

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    3 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    № 32 Үйкеліс күші дегеніміз не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.1.3 үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;


    Сабақтың мақсаты

    Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді .

    Құндылықтар

    Талап: Қоршаған орта тазалығын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут








    Өткенді пысықтау

    5 минут

















    Сабақ

    тың ортасы

    24 минут




    Сергіту сәтті

    2мин





























    Сабақты қорыту

    6минут




















    Кері байланыс

    5 минут


    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Амандасу» әдісі


    Өткенді пысықтау «Орнын тап» ойыны

    Меркурий сұрағы: Литосфера деген не?

    Шолпан сұрағы: Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды?

    Жердің сұрағы: Орбиталық стансы не үшін қажет?

    Марс сұрағы: Тәулік деген не?

    Юпитер сұрағы: Биосфера деген не?

    Сатурн сұрағы: Серпімділік күші қайда пайда болады?

    Уран сұрағы: Ауырлық күші деген не?

    Нептун сұрағы: Ауырлық күші қайда бағытталады?

    Кері байланыс:

    • Орнымызда отырып, аяқ қолды серпімей орнымыздан тік тұра аламыз ба?

    • Жоқ. Себебі неде?

    Жаңа тақырып Ұжымдық жұмыс

    • Балалар, бүгінгі сабағымызға келген

    қонақтарымыздың бірі ең алғаш ғарышқа ұшқан отандасымыз , 7 күн бойы «Мир» орбиталық стансысының бортында жұмыс істеген, бірінші болып, авиатасушы крейсердің алаңқайшасына «МиГ-29к» реактивті ұшағын үлкен шеберлікпен дәл қондырды. Сондай-ақ ол реактивті ұшақтың 50-ден аса жаңа түрін сынақтан өткізді.

    «Видеоролик» Т. Әубәкіров сөйлейді.

    -Сәлеметсіңдер ме балалар!

    Бүгінгі күндеріңе сәттілік тілеймін.

    Жер және Ғарыш туралы білетіндіріңді бөлістіңдер.

    МТ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Слайд «Кімдікі дұрыс?»

    -Суреттерде не бейнеленген? Суреттер бір құбылысқа қатысты ма, әртүрлі құбылыс па?

    -Дене ненің әсерінен қозғалады? (Күштің әсерінен)

    -Күш қалай әсер етеді? (қозғалуына көмектеседі, кедергі келтіреді, дененің жылдамдығын өзгертеді)

    - Суреттерде көрсетілген денелердің қозғалысына әсер ететін күш ненің нәтижесінде пайда болады?

    (Суреттегі барлық денелер бір бірімен жанасатыны бейнеленген)


    МТ Ұжымдық жұмыс:

    • Балалар, алақандарыңа күш түсіріп,

    партаның үстімен жүргізіп көрейікші.

    • Нені байқадық?

    Кері байланыс:

    Алақанымды алға тартқаныммен саусақтарымның бұлшық еттері артқа қарай бағытталады.

    • Бір оқушыны ортаға шығарып,

    велосипед тептіру.

    • Нені байқадың?

    Бөлшектері майланбаған велосипедті тебу де қиынға түседі.

    Велосипедтің педалін айналдырады, самокат тебу үшін жерден итеріледі.

    –Итерілуді, педальді айналдыруды тоқтатса не болады?

    Үйкеліс күші әсерінен денелер тоқтайды, яғни үйкеліс күші қозғалысқа кедергі келтіреді.

    Ой қозғау сұрағы:

    -Тағы қандай денелер арасында үйкеліс күші пайда болады деп ойлайсыңдар?

    Екі дененің бір-бірімен жанасатын жерінде бір күш пайда болды. Бұл үйкеліс күші деп аталады.

    • Сонымен үйкеліс күшінің ережесін

    шығарып көрейікші.

    СЛАЙД:

    Үйкеліс күші дегеніміз дененің бір-біріне жанасқан беттерінің кедір-бұдырлығынан пайда болады да, олардың қозғалысына кедергі келтіреді. Ол дененің қозғалысына қарсы бағытталады.


    Сұрақ: «Үйкеліс күші дегеніміз не және ол қай жерде көрінеді?» деген сұраққа жауап беру үшін мен зерттеу жүргізуді ұсынамын.

    Алдымызға қандай мақсат қоямыз?

    Зерттеу жүргізгенде нені білгіміз келеді?

    Мақсаты: Дененің заттардың бетінде неліктен әртүрлі жылдамдықпен қозғалатынын анықтау.

    Тұжырым: Денелердің қозғалысына кедергі болатын күш бар.

    -Егер бұл күш болмаған болса, онда не болар еді?

    -Не болатынын тексерейік?

    Тәжірибе алаңы « Мен зерттеушімін» әдісі

    Керекті заттар: ойыншық мәшине, парта, резеңке, мата

    - Нәтижесін бақылап, мәшиненің қозғалысын сипаттау.

    сұрақтар

    жауаптар

    Машинаны парта мен мата төселген және резина төселген жолмен бір уақытта итергенде не байқадың?

    Күш оларға басқаша әсер етеді.


    Машинаның жылдамдығы қай жолда жоғары болды?


    Доптың жылдамдығы парта үстімен қозғалған кезде жоғары болды.


    Машинаның қозғалуына не кедергі жасады?

    Өйткені машинаға қандай да бір күш әсер етіп, оның қозғалысына кедергі болды.


    Әсер етуші күш неге байланысты болды?


    Бетінің кедір-бұдырлығы мен тегістігінен


    Кері байланыс:

    -Қай жолда қозғалған машинаның жылдамдығы артты?

    (Парта үстімен қозғалған машинаның жылдамдығы артты.)

    –Мәшиненің қозғалысы неге байланысты болды?

    (Жолына төселген материалдарға)

    – Жолға төселген материалдар машинаның жүруіне қалай әсер етті?

    (Қозғалысқа кедергі келтірді)

    - Материалдардың мәшиненің қозғалуына келтірген кедергісі бірдей болды ма?

    (Әртүрлі)

    –Кедергінің әртүрлі болуы неге байланысты болды?

    (Материалдың ерекшелігіне, бетіне)


    СЛАЙД

    МТ Біз қандай қорытынды жасадық?

    - Бір зат екінші заттың бетімен қозғалғанда пайда болатын күш бар. Ал ол заттың бетіне қарай өзгеріп отырады. Егер бұл күш болмаса, барлық заттар тоқтаусыз айналар еді. Бұл тәжірибелер бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде қозғалыс жылдамдығына қарама – қарсы бағытталған және дененің қозғалысына кедергі жасайтын күш пайда болатынын көрсетті.

    Демек, үйкеліс күші мәшиненің дөңгелегінің қозғалысына кедергі келтіріп, қарсы бағытталып тұр.


    СЛАЙД

    МТ Үйкеліс күшінің 3 түрі бар.

    Сырғанау, домалау, тыныштық үйкелісі.


    Шананы қара жолмен сүйрегеннен гөрі мұз бетімен, қар үстімен сүйреген ыңғайлы - бұл сырғанау үйкелісі. (Сонымен бірге шаңғы тебу, коньки тебу)


    Тыныштық үйкелісі – ең көп үйкеліс. Себебі дене қозғалмай тұрады. Тұрмыстық жиһаздар еден бетімен жанасып тұр – бұл тыныштық үйкелісі. (таудағы тастар)

    Домалау үйкелісіне машина, велосипедтің, самокаттың дөңгелектерінің кедергісіз айналуы,


    Топтық жұмыс: ФС тапсырма

    - Үйкеліс күшін тағы қайда қолдануға болады, ол адамға қандай мақсатта қажет екенін ойланып көрейікші. Ол үшін мына сұрақтардың жауабын іздейміз.


    1-топ:

    Тот басқан ине, мата

    • Тот басқан инемен қалай тігеміз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    14 Мамыр 2024
    238
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    № 32 Үйкеліс күші дегеніміз не? 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    № 32 Үйкеліс күші дегеніміз не? 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3-сынып жаратылыстану пәнінен зерттеу сабағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні:

    Жаратылыстану

    Бөлім:

    Кеңістік және уақыт

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    3 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    № 32 Үйкеліс күші дегеніміз не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    3.5.1.3 үйкеліс күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;


    Сабақтың мақсаты

    Үйкеліс күшін анықтайды және мысал келтіреді .

    Құндылықтар

    Талап: Қоршаған орта тазалығын сақтайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут








    Өткенді пысықтау

    5 минут

















    Сабақ

    тың ортасы

    24 минут




    Сергіту сәтті

    2мин





























    Сабақты қорыту

    6минут




















    Кері байланыс

    5 минут


    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Амандасу» әдісі


    Өткенді пысықтау «Орнын тап» ойыны

    Меркурий сұрағы: Литосфера деген не?

    Шолпан сұрағы: Ғарышқа адамға дейін не ұшырылды?

    Жердің сұрағы: Орбиталық стансы не үшін қажет?

    Марс сұрағы: Тәулік деген не?

    Юпитер сұрағы: Биосфера деген не?

    Сатурн сұрағы: Серпімділік күші қайда пайда болады?

    Уран сұрағы: Ауырлық күші деген не?

    Нептун сұрағы: Ауырлық күші қайда бағытталады?

    Кері байланыс:

    • Орнымызда отырып, аяқ қолды серпімей орнымыздан тік тұра аламыз ба?

    • Жоқ. Себебі неде?

    Жаңа тақырып Ұжымдық жұмыс

    • Балалар, бүгінгі сабағымызға келген

    қонақтарымыздың бірі ең алғаш ғарышқа ұшқан отандасымыз , 7 күн бойы «Мир» орбиталық стансысының бортында жұмыс істеген, бірінші болып, авиатасушы крейсердің алаңқайшасына «МиГ-29к» реактивті ұшағын үлкен шеберлікпен дәл қондырды. Сондай-ақ ол реактивті ұшақтың 50-ден аса жаңа түрін сынақтан өткізді.

    «Видеоролик» Т. Әубәкіров сөйлейді.

    -Сәлеметсіңдер ме балалар!

    Бүгінгі күндеріңе сәттілік тілеймін.

    Жер және Ғарыш туралы білетіндіріңді бөлістіңдер.

    МТ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Слайд «Кімдікі дұрыс?»

    -Суреттерде не бейнеленген? Суреттер бір құбылысқа қатысты ма, әртүрлі құбылыс па?

    -Дене ненің әсерінен қозғалады? (Күштің әсерінен)

    -Күш қалай әсер етеді? (қозғалуына көмектеседі, кедергі келтіреді, дененің жылдамдығын өзгертеді)

    - Суреттерде көрсетілген денелердің қозғалысына әсер ететін күш ненің нәтижесінде пайда болады?

    (Суреттегі барлық денелер бір бірімен жанасатыны бейнеленген)


    МТ Ұжымдық жұмыс:

    • Балалар, алақандарыңа күш түсіріп,

    партаның үстімен жүргізіп көрейікші.

    • Нені байқадық?

    Кері байланыс:

    Алақанымды алға тартқаныммен саусақтарымның бұлшық еттері артқа қарай бағытталады.

    • Бір оқушыны ортаға шығарып,

    велосипед тептіру.

    • Нені байқадың?

    Бөлшектері майланбаған велосипедті тебу де қиынға түседі.

    Велосипедтің педалін айналдырады, самокат тебу үшін жерден итеріледі.

    –Итерілуді, педальді айналдыруды тоқтатса не болады?

    Үйкеліс күші әсерінен денелер тоқтайды, яғни үйкеліс күші қозғалысқа кедергі келтіреді.

    Ой қозғау сұрағы:

    -Тағы қандай денелер арасында үйкеліс күші пайда болады деп ойлайсыңдар?

    Екі дененің бір-бірімен жанасатын жерінде бір күш пайда болды. Бұл үйкеліс күші деп аталады.

    • Сонымен үйкеліс күшінің ережесін

    шығарып көрейікші.

    СЛАЙД:

    Үйкеліс күші дегеніміз дененің бір-біріне жанасқан беттерінің кедір-бұдырлығынан пайда болады да, олардың қозғалысына кедергі келтіреді. Ол дененің қозғалысына қарсы бағытталады.


    Сұрақ: «Үйкеліс күші дегеніміз не және ол қай жерде көрінеді?» деген сұраққа жауап беру үшін мен зерттеу жүргізуді ұсынамын.

    Алдымызға қандай мақсат қоямыз?

    Зерттеу жүргізгенде нені білгіміз келеді?

    Мақсаты: Дененің заттардың бетінде неліктен әртүрлі жылдамдықпен қозғалатынын анықтау.

    Тұжырым: Денелердің қозғалысына кедергі болатын күш бар.

    -Егер бұл күш болмаған болса, онда не болар еді?

    -Не болатынын тексерейік?

    Тәжірибе алаңы « Мен зерттеушімін» әдісі

    Керекті заттар: ойыншық мәшине, парта, резеңке, мата

    - Нәтижесін бақылап, мәшиненің қозғалысын сипаттау.

    сұрақтар

    жауаптар

    Машинаны парта мен мата төселген және резина төселген жолмен бір уақытта итергенде не байқадың?

    Күш оларға басқаша әсер етеді.


    Машинаның жылдамдығы қай жолда жоғары болды?


    Доптың жылдамдығы парта үстімен қозғалған кезде жоғары болды.


    Машинаның қозғалуына не кедергі жасады?

    Өйткені машинаға қандай да бір күш әсер етіп, оның қозғалысына кедергі болды.


    Әсер етуші күш неге байланысты болды?


    Бетінің кедір-бұдырлығы мен тегістігінен


    Кері байланыс:

    -Қай жолда қозғалған машинаның жылдамдығы артты?

    (Парта үстімен қозғалған машинаның жылдамдығы артты.)

    –Мәшиненің қозғалысы неге байланысты болды?

    (Жолына төселген материалдарға)

    – Жолға төселген материалдар машинаның жүруіне қалай әсер етті?

    (Қозғалысқа кедергі келтірді)

    - Материалдардың мәшиненің қозғалуына келтірген кедергісі бірдей болды ма?

    (Әртүрлі)

    –Кедергінің әртүрлі болуы неге байланысты болды?

    (Материалдың ерекшелігіне, бетіне)


    СЛАЙД

    МТ Біз қандай қорытынды жасадық?

    - Бір зат екінші заттың бетімен қозғалғанда пайда болатын күш бар. Ал ол заттың бетіне қарай өзгеріп отырады. Егер бұл күш болмаса, барлық заттар тоқтаусыз айналар еді. Бұл тәжірибелер бір дене екінші дененің бетімен қозғалған кезде қозғалыс жылдамдығына қарама – қарсы бағытталған және дененің қозғалысына кедергі жасайтын күш пайда болатынын көрсетті.

    Демек, үйкеліс күші мәшиненің дөңгелегінің қозғалысына кедергі келтіріп, қарсы бағытталып тұр.


    СЛАЙД

    МТ Үйкеліс күшінің 3 түрі бар.

    Сырғанау, домалау, тыныштық үйкелісі.


    Шананы қара жолмен сүйрегеннен гөрі мұз бетімен, қар үстімен сүйреген ыңғайлы - бұл сырғанау үйкелісі. (Сонымен бірге шаңғы тебу, коньки тебу)


    Тыныштық үйкелісі – ең көп үйкеліс. Себебі дене қозғалмай тұрады. Тұрмыстық жиһаздар еден бетімен жанасып тұр – бұл тыныштық үйкелісі. (таудағы тастар)

    Домалау үйкелісіне машина, велосипедтің, самокаттың дөңгелектерінің кедергісіз айналуы,


    Топтық жұмыс: ФС тапсырма

    - Үйкеліс күшін тағы қайда қолдануға болады, ол адамға қандай мақсатта қажет екенін ойланып көрейікші. Ол үшін мына сұрақтардың жауабын іздейміз.


    1-топ:

    Тот басқан ине, мата

    • Тот басқан инемен қалай тігеміз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    14.05.2024
    238
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации