Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
№ 3 Ғарышқа ұшқан алғашқы қазақ.docx
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Ғарышты игеру жетістіктері |
Мектеп: |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ғарышқа ұшқан алғашқы қазақ |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу 8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану. |
|||||
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: «Ғарышқа ұшқан алғашқы қазақ» тақырыбындағы мәтіндегі ғылыми деректерді орынды қолдану, сөз тіркесінің ерекшеліктерін түсініп қолдану; Көпшілігі: мәтіндегі жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлерін дұрыс қолдану; Кейбір оқушылар: мәтіндегі жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану. |
|||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Алдыңғы білім |
Адамзат бағындырған ғарыш |
|||||
Жоспар |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу. «ЖАЛАУШАЛАР» әдісі. ( 3 түсті жалауша) Жалаушаның түсіне қарай топтастыру. «Тұлғаны таны»
І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ 1-оқылым мәтінін оқыңар.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. |
Оқушылар жалаушаның түсіне қарай топтастыру. Суреттегі тұлға туралы білетін мәліметтерін ортаға салып, бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
«Оқушылардың қошеметі» әдісі.
|
|
||
Сабақтың ортасы
|
ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Оқушылар « ХАБАР NEWS» сайтынан алынған «Айдын Айымбетов ғарышта бірнеше ғылыми тәжірибе жүргізеді» тақырыбындағы мәтінді тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=xhmh71XlQS4 «Түртіп алу» стратегиясы. Оқушылар тыңдалым тапсырмасын тыңдап отырып, дәптерлеріне ғылыми, халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді жазып алып отырады. 1-тапсырма. Тыңдалым мәтінінен ғылми терминді, халықаралық терминді және ғылыми деректерді түртіп алыңыз. Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Полилог. Полилогқа қатыспас бұрын оқушылардан полилог туралы түсініктерін тексеріп алған жөн.Оқушылар жауап бере алмаған жағдайда мұғалім көмекке келеді.
1-топ берілген пікірмен келісетінін жеткізеді, 2-топ берілген пікірмен келіспейтінін айтады. Полилогта топтың барлық мүшелері өз пікірін айтуға қатысады. Бір оқушы бастайды, қалғандары сол ойды дамытып, дәлелдер келтіре отырып, өз көзқарастарын жеткізеді.Сөйлеу барысында дәптерлеріне жазып алған ғылыми, халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді қолданып сөйлейді. Полилогта ойдың басы, ойды дамыту, ойды қорыту құрылымы сақталу керек. 1-2 -топ «Ғарышты зерттеу - экономиканы жақсартудың бір жолы» тақырыбында полилогқа қатысады.
Дескриптор:
Топаралық бағалау ӘТН. 1-тапсырма. Тақырыпқа сай ғылыми, халықаралық терминдер және ғылыми деректерді жазып шығыңыздар. Сіздерге 1 минут беріледі. 1 минутта көп термин жазған топ жеңімпаз атанады.
2-тапсырма. Оқылым мәтінінен қиысуға 7-8 мысал келтіріңдер. Дескриптор:
ҚБ. ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. «Өте қысқа мәтін» әдісі «Біздер жер бетінде жүргенде жер ананың шеті мен шегі жоқ кең дүние деп елестетеміз ғой. Ал ғарыштан қарағанда жердің тұңғиық кеңістік тұрған қорғансыз планеталардың бірі екенін байқайсың. Ғарыш кемесінің иллюминаторынан қарағанда жершарын аялаудың қаншалықты маңызы зор екенін түсіндім.» Ғарышкердің ойын дамытып жазыңыз.Жазу барысында ғылыми, халықаралық терминдер, ғылыми деректерді қолдан отырып жазыңыз. Мәтінді жазуға 5минут беріледі Дескриптор:
Өзін-өзі бағалу. Оқушы бағалау критерийі бойынша өзін бағалайды. Мұғалім мысал ретінде бір оқушының жұмысын дауыстатып оқытып, өзіне бағалатады. |
Оқушылар « ХАБАР NEWS» сайтынан алынған «Айдын Айымбетов ғарышта бірнеше ғылыми тәжірибе жүргізеді» тақырыбындағы мәтінді тыңдайды. Оқушылар тыңдалым тапсырмасын тыңдап отырып, дәптерлеріне ғылыми, халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді жазып алып отырады. Полилогқа қатысады. Полилогта ғылыми, халықаралық, ғылыми деректерді орынды қолданады Ойына дәлелдер келтіреді. Сөйлеу барысында ойын жүйелі жеткізеді. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Тақырыпқа сай ғылыми, халықаралық және ғылыми деректерді жазады. Мәтіннен қиысуға 7-8 мысал келтіреді. Ғылыми,халықаралық терминдер мен ғылыми деректерді орынды қолданады. Берілген ойды дамытып жазады.. Мәтін құрылымын сақтайды. Қиыса байланысқан сөз тіркестерін қолданады. |
«Дауыс беру» әдісі. Алғашқы топтар полилогқа қатысып жатқанда қалған топтар дауыс беруге дайындалып отырады. Жауаптары бағалау критерийіне сай әрі өте ұтымды пікірлер айтқан топқа өз дауысын бере алады «Оқушылардың қошеметі» әдісі.
Өзін-өзі бағалу. Оқушы бағалау критерийі бойынша өзін бағалайды. |
https://www.youtube.com/watch?v=xhmh71XlQS4 Айдын Айымбетов ғарышта бірнеше ғылыми тәжірибе жүргізеді ХАБАР NEWS |
||
Сабақтың соңы
|
Рефлексия «Білгім келеді» әдісі Топтар А3 парағына тақырып, мақсат, бағалау бойынша білгісі келетін ақпараттарын жазып, «Білгім келеді» қиындысының астына іледі. Мұғалім қалауы бойынша бір топтан ауызша ойларын тыңдауға болады. Үйге тапсырма: 6-тапсырма |
Жазбаша әрі ауызша кері байланыс
|