Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / § 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Бөлім:
12 – Бөлім.
Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік
заңдылықтары.
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
9 «
»Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
§ 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және
өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы
жолдары.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
9.2.4.11 - мәдени
өсімдіктердің өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық
технологияларды қолданылуын
зерттеу.
Сабақтың
мақсаты:
Мәдени өсімдіктердің
өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық технологияларының
қолданылуын зерттеу.
ОДД
Білу және
түсіну
Қолдану
Талдау
Синтез
Бағалау
Сабақтың
барысы:
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне
тілектерін айтады.Сергіту сәті
арқылыоқушылар жағымды көңіл
күй қалыптастырады.
Мақсаты:Оқушылардың көңіл-күйін
игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға,
қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
үйренеді.
Оқушылар жүректі жалғау
арқылы бір – біріне тілектерін
айтады.
Барлық оқушы
қатысады.
Өткен білімді еске
түсіру.
«Ортадағы қаламсап»
әдісі.
Сұрақтар:
1.Медициналық генетика дегенді қалай
түсінесің?
2.Мутация дегеніміз
не?
3.Адамға әсер етуші мутагендер қандай топтарға
бөлінеді?
4.Радиоктивті аяға мысал
келтір?
5.Даун ауруына сипаттама
бер?
6.Гемофилия қандай
ауру түрі?
Оқушылар өздерінің
қаламсаптарын партаның үстіне қояды, мұғалім кімнің қаламсабын
ұстаса, сол оқушы қойылған сұрақтарға жауап
береді.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Оқушылар үй жұмысын
пысықтайды.
1.Оқушылар өткен
сабақты пысықтайды
2.Сұрақтарға жауап
береді.
2
2
Қалыптастырушы
бағалау:Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушығаынталандыру
стикерлерітаратылады.
Сабақтың ортасы.Мағынаны
ашу.
30 - минут
«Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі
жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы
жолдары» тақырыбында
бейнеролик және презентация
ұсынылады.
Тапсырма
1.
Wardwall
платформасында ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап
беру.
Тапсырма 2.
Топтық жұмыс
1 – топ: Гетерозис
2 – топ: Полиплоидия
3 – топ: Гендік
инженерия
Тапсырма
3.
«Түртіп алу»
әдісі.
Сабақ барысында
айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып
алады.
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен
танысады.
Тапсырма 1.
Мұғалім бір оқушыны таңдайды,ол ұяшықты таңдап,сұраққа
жауап береді. Сұраққа жауап берген оқушы басқа сыныптасын
таңдайды.Ұяшықтар таусылғанша осылай
жалғасады.
Тапсырма 2.
Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді
пайдаланып, постер қорғайды.
Тапсырма 3.
Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және
мәліметтерді дәптерге жазып алады.
Қалыптастырушы бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушығақазақша
ынталандыру стикерлерітаратылады.
Тапсырма 1.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Заманауи ауылшаруашылық
технологиялары
Оқушылар заманауи ауыл
шаруашылық технологияларын
біледі.
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға«1,2 балдық»
стикертаратылады.
Тапсырма 2.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
1.Гетерозис қандай термин
екенін түсінеді.
2.Полиплоидия не екенін
біледі.
3.Гендік инженерия саласын
түсінеді.
1.Гетерозис терминын
ашып,мысалдар келтіреді.
2.Полиплоидия терминин
түсініп,мысалдар келтіреді.
3.Гендік инженерияға мысалдар
келтіреді.
4
4
4
Тапсырма 3.
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
Заманауи ауылшаруашылық
технологияларыы және өнімділікті арттыруды
ұғынады
Оқушылар жаңа тақырыпты
қорытындылайды.
2
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:Талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушығаынталандыру
стикерлерітаратылады.
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз