Материалдар / § 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

§ 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары.

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып § 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары. ҚМЖ жұмысындағы барлық ресурстар қолжетімді. Ортадағы қаламсап әдісі, презентация, Wordwall платформасында тапсырма, Топтық жұмыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
136
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

12 – Бөлім. Тұқымқуалаушылық мен өзгергіштік заңдылықтары.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

9 « » Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.11 - мәдени өсімдіктердің өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық технологияларды қолданылуын зерттеу.

Сабақтың мақсаты:

  • Мәдени өсімдіктердің өнімділігін арттыру үшін заманауи ауылшаруашылық технологияларының қолданылуын зерттеу.

ОДД

Білу және түсіну

Қолдану

Талдау

Синтез

Бағалау

  • Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.






Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады.

Барлық оқушы қатысады.






Өткен білімді еске түсіру.

«Ортадағы қаламсап» әдісі.

Сұрақтар:

1.Медициналық генетика дегенді қалай түсінесің?

2.Мутация дегеніміз не?

3.Адамға әсер етуші мутагендер қандай топтарға бөлінеді?

4.Радиоктивті аяға мысал келтір?

5.Даун ауруына сипаттама бер?

6.Гемофилия қандай ауру түрі?

Оқушылар өздерінің қаламсаптарын партаның үстіне қояды, мұғалім кімнің қаламсабын ұстаса, сол оқушы қойылған сұрақтарға жауап береді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



2





2

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.



Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

30 - минут

«Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.



Тапсырма 1.

Wardwall платформасында ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап беру.













Тапсырма 2.

Топтық жұмыс

1 – топ: Гетерозис

2 – топ: Полиплоидия

3 – топ: Гендік инженерия















Тапсырма 3.

«Түртіп алу» әдісі.

Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.


Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.













Тапсырма 1.

Мұғалім бір оқушыны таңдайды,ол ұяшықты таңдап,сұраққа жауап береді. Сұраққа жауап берген оқушы басқа сыныптасын таңдайды.Ұяшықтар таусылғанша осылай жалғасады.












Тапсырма 2.

Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.













Тапсырма 3.

Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.





Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Заманауи ауылшаруашылық технологиялары

  1. Оқушылар заманауи ауыл шаруашылық технологияларын біледі.


2




Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.



Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

1.Гетерозис қандай термин екенін түсінеді.

2.Полиплоидия не екенін біледі.



3.Гендік инженерия саласын түсінеді.

1.Гетерозис терминын ашып,мысалдар келтіреді.

2.Полиплоидия терминин түсініп,мысалдар келтіреді.

3.Гендік инженерияға мысалдар келтіреді.



4





4





4


Тапсырма 3.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Заманауи ауылшаруашылық технологияларыы және өнімділікті арттыруды ұғынады

Оқушылар жаңа тақырыпты қорытындылайды.


2

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

https://www.canva.com/design/DAF23Of1pWg/tDpIAb7MyZVZGHg5vnWlRQ/edit?utm_content=DAF23Of1pWg&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton




https://wordwall.net/play/67988/284/825




Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 188 – 189 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова





Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2019. 189 – 190 бет

Н.Г. Асанов

А.Соловьева, Б.Ибраимова

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үй тапсырмасы

  1. § 43 Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары мазмұндап келу;

  2. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.


Өзін – өзі бағалау әдісі арқылы кері байланыс.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар QR – кодты сканерлеу арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.













https://padlet.com/ihsanovaakbota0/message-board-af7g7vqqtskgqy0d

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!