Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
§ 43. Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары.
Қысқамерзімді жоспар
-
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Жүректен жүрекке» оқушылар бір – біріне тілектерін айтады.Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.
|
Оқушылар жүректі жалғау арқылы бір – біріне тілектерін айтады. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|||||||||||||||||||
Өткен білімді еске түсіру. «Ортадағы қаламсап» әдісі. Сұрақтар: 1.Медициналық генетика дегенді қалай түсінесің? 2.Мутация дегеніміз не? 3.Адамға әсер етуші мутагендер қандай топтарға бөлінеді? 4.Радиоктивті аяға мысал келтір? 5.Даун ауруына сипаттама бер? 6.Гемофилия қандай ауру түрі? |
Оқушылар өздерінің қаламсаптарын партаның үстіне қояды, мұғалім кімнің қаламсабын ұстаса, сол оқушы қойылған сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
«Заманауи ауылшаруашылық технологиялары және өнімділігі жоғары ауылшаруашылықты енгізудің баламалы жолдары» тақырыбында бейнеролик және презентация ұсынылады.
Тапсырма 1. Wardwall платформасында ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап беру.
Топтық жұмыс 1 – топ: Гетерозис 2 – топ: Полиплоидия 3 – топ: Гендік инженерия
Тапсырма 3. «Түртіп алу» әдісі. Сабақ барысында айтылған мәліметті және терминдерді түртіп, жазып алады.
|
Оқушылар бейнеролик және презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
Тапсырма 1. Мұғалім бір оқушыны таңдайды,ол ұяшықты таңдап,сұраққа жауап береді. Сұраққа жауап берген оқушы басқа сыныптасын таңдайды.Ұяшықтар таусылғанша осылай жалғасады.
Тапсырма 2. Әр топ берілген тақырыптары бойынша қосымша мәліметтерді пайдаланып, постер қорғайды.
Тапсырма 3. Оқушылар сабақта өткен маңызды терминдерді және мәліметтерді дәптерге жазып алады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «1,2 балдық» стикер таратылады.
Тапсырма 2.
Тапсырма 3.
Дескриптор: Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
https://wordwall.net/play/67988/284/825
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2019. 188 – 189 бет Н.Г. Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2019. 189 – 190 бет Н.Г. Асанов А.Соловьева, Б.Ибраимова |
|||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Үй тапсырмасы
Өзін – өзі бағалау әдісі арқылы кері байланыс. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар QR – кодты сканерлеу арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
|
|
https://padlet.com/ihsanovaakbota0/message-board-af7g7vqqtskgqy0d |
|||||||||||||||||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |