Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.3.5.1 оқылым және
тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
(аннотация,
тезис)
жазу
8.4.3.1 сөздік
қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: оқылым және тыңдалым
материалдарын түсініп, сөздік қор мен сөздік құрам
туралы мәлімет алу;
Көпшілігі: мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазу,
сөздік қор мен сөздік
құрам ерекшеліктерін
түсіну;
Кейбір
оқушылар: оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазу, сөздік
қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп
қолдану.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
30 мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.
Оқушылардың көңіл-күйлерімен бөлісу. Сыныпты
жұпқа бөлу. «Менің
жұбым» (сыныпта оқушылар
бүгінгі сабақта өзіне көмектесетіндей жұбын таңдайды, әр жұпқа
жетон ұсынылады)
«Мен саған
сенемін» жаттығуы. Әуен ойнап
тұрады. Жұп құрып, бір-бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған
сенемін...» өйткені сен жақсы адамсың.
Қызығушылықты ояту.
Бұл мамандық туралы не
білеміз? Оқушылар өз пікірлерін
білдіреді.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау
критерийлерін анықтайды.
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.
1-оқылым мәтінін оқып
танысады.Сұрақтарға жауап береді.
-
Альпинизм деген
не?
-
Альпинист сөзінің қазіргі
қолданылу аясы қандай? Тек Альпі тауына байланысты қолданылады
ма?
-
Суреттегі спортшының шыңды
бағындыруы, биік тауға еліміздің туын қадауы мақтаныш сезімін
тудырады ма?
Дескриптор:
ҚБ
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма:
1.Оқылым мәтінінен термин
сөздер мен кәсіби сөздерді теріп
жазыңдар(2-тапсырма).
2.Сурет бойынша жинақы
мәтін жазыңдар. Термин сөздер мен кәсіби сөздерді
қатыстырыңдар(3-тапсырма).
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
|
*Мәтіннің баяндау
желісін сақтап, мәтіннің әр бөлігінен алынған
ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис)
жазады;
*сөздік қор және сөздік құрам
ерекшеліктерін түсініп қолданады.
|
Білім
алушы
-
термин сөздер мен кәсіби
сөздерді теріп жазады ;
-
сурет бойынша жинақы мәтін
жазады ;
- термин сөздер мен кәсіби
сөздерді қатыстырады.
|
|
|
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
4-ТАПСЫРМА. Екі топқа бөлініп, әр сұраққа дискуссиялық
карта толтырыңдар. Тұжырым шығарыңдар.
1-топ
|
2-топ
|
Альпинист болу оңай.
Себебі...
|
Альпинист болу қиын.
Себебі...
|
Тұжырым
|
Тұжырым
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
|
*Мәтіннің баяндау
желісін сақтап, мәтіннің әр бөлігінен алынған
ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис)
жазады;
*сөздік қор және сөздік құрам
ерекшеліктерін түсініп қолданады.
|
Білім
алушы
- дискуссиялық карта
толтырады ;
- тұжырым шығарады.
|
|
|
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Сурет арқылы сабақтың
тақырыбына болжам жасау.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтау.
Оқушылар
1-оқылым мәтінін оқып
танысады.Сұрақтарға жауап береді.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Термин сөздер мен кәсіби
сөздерді теріп жазады ;
сурет бойынша жинақы мәтін
жазады ;
термин сөздер мен кәсіби
сөздерді қатыстырады.
Дискуссиялық карта толтырады
тұжырым шығарады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(Асқар
Алтай)
Асқар
Алтай
|