Материалдар / № 4 Альпинист.docx

№ 4 Альпинист.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
51
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Мектеп:

Сыныбы: 8

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Альпинист

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдарын түсініп, сөздік қор мен сөздік құрам туралы мәлімет алу;

Көпшілігі: мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазу, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсіну;

Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазу, сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • Мәтіннің баяндау желісін сақтап жазады;

  • мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады;

  • сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Алдыңғы білім

Қасқырмен айқасқан қойшы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


























Сабақтың ортасы:

30 мин.



















І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушылардың көңіл-күйлерімен бөлісу. Сыныпты жұпқа бөлу. «Менің жұбым» (сыныпта оқушылар бүгінгі сабақта өзіне көмектесетіндей жұбын таңдайды, әр жұпқа жетон ұсынылады)

«Мен саған сенемін» жаттығуы. Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір-бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін...» өйткені сен жақсы адамсың.

Қызығушылықты ояту.

Бұл мамандық туралы не білеміз? Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

1-оқылым мәтінін оқып танысады.Сұрақтарға жауап береді.

  • Альпинизм деген не?

  • Альпинист сөзінің қазіргі қолданылу аясы қандай? Тек Альпі тауына байланысты қолданылады ма?

  • Суреттегі спортшының шыңды бағындыруы, биік тауға еліміздің туын қадауы мақтаныш сезімін тудырады ма?

Дескриптор:

  • оқылым мәтінін оқып танысады;

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Өз көзқарастарын білдіреді.

ҚБ

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма:

1.Оқылым мәтінінен термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазыңдар(2-тапсырма).

2.Сурет бойынша жинақы мәтін жазыңдар. Термин сөздер мен кәсіби сөздерді қатыстырыңдар(3-тапсырма).

Бағалау критерийі

Дескриптор



*Мәтіннің баяндау желісін сақтап, мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады;

*сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Білім алушы

- термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазады ;

- сурет бойынша жинақы мәтін жазады ;

- термин сөздер мен кәсіби сөздерді қатыстырады.



ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

4-ТАПСЫРМА. Екі топқа бөлініп, әр сұраққа дискуссиялық карта толтырыңдар. Тұжырым шығарыңдар.

1-топ

2-топ

Альпинист болу оңай. Себебі...

Альпинист болу қиын. Себебі...

Тұжырым

Тұжырым


Бағалау критерийі

Дескриптор



*Мәтіннің баяндау желісін сақтап, мәтіннің әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазады;

*сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Білім алушы

- дискуссиялық карта толтырады ;

- тұжырым шығарады.





Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.


Сурет арқылы сабақтың тақырыбына болжам жасау.







Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Оқушылар

1-оқылым мәтінін оқып танысады.Сұрақтарға жауап береді.










Грамматикалық тақырыпты меңгереді.










Термин сөздер мен кәсіби сөздерді теріп жазады ;

сурет бойынша жинақы мәтін жазады ;

термин сөздер мен кәсіби сөздерді қатыстырады.





Дискуссиялық карта толтырады тұжырым шығарады.

















ҚБ










ҚБ






















ҚБ















ҚБ






















(Асқар Алтай)








































Асқар Алтай












Сабақтың соңы:






Үй тапсырмасы:


Кері байланыс

5-тапсырма


















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ