Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
8.3.5.1 оқылым және
тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
(аннотация,
тезис)
жазу
8.4.4.1 сөз
тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз
тіркестерін ажырату, қолдану
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: мәтінді түсіну, әр бөлігінен мәтін
құрау, сөз тіркесінің ерекшеліктерін
түсініп қолдану;
Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша алынған
ақпараттардан жинақы мәтін жазу,
сөз тіркесінің
байланысу тәсілдері мен түрлерін дұрыс
қолдану;
Кейбір
оқушылар оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін
сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін
жазу, сөз тіркесінің
байланысу тәсілдері мен түрлерін дұрыс
қолдану.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. «Мозайка» әдісімен топқа
бөлу.
«Арман», «мақсат»,
«жетістік» , «табыс» сөздері жазылған суреттер арқылы оқушыларды 4
топқа бөлу.
ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ
Оқушыларға төмендегі даналық сөздер
тақтадан көрсетіледі, олардың мағынасын
ашады.
Берілген даналық сөздер арқылы оқушылар сабақ
тақырыбына болжау жасайды.
Адам
мақсатына өзін-өзі жетілдіру арқылыжетеді (Әбу Насыр
әл-Фараби).
Білімі
көп адам құралы сай ұста секілді: не істесе де келістіріп істейді
(А. Байтұрсынұлы).
Азамат
сыны – ерлік, ерлік сыны – елдік(М. Әуезов)
Ерлік
тайсалмас табандылық пен қайыспас қайсарлықтан
шығады
(Б.
Момышұлы).
Оқушылар оқу
мақсатын талқылайды. Талқылау үшін
сұрақтар:
-
Оқу мақсаты түсінікті
ме?
-
Оқу мақсатына жету үшін қандай
қадамдар жасаймыз.
Оқушыларда оқу
мақсаты туралы түсінік қалыптасқаннан кейін топқа бөлу әрекеті
жүзеге асады.
|
Оқушылар «Арман», «мақсат», «жетістік» , «табыс» сөздері
жазылған суреттер арқылы
4 топқа бөлінеді.
Оқушыларға төмендегі даналық сөздер тақтадан көрсетіледі,
олардың мағынасын ашады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
Оқушылар
« Жаһанды
жанарына сыйдырған
ғарышкер» тақырыбындағы оқылым
мәтінінін оқып, тілдік құралдарды орынды пайдаланып, оқылым
мәтінінің тезисін жазыңдар.
Дескриптор:
-
Мәтінді мұқият оқып,
оның мазмұнын түсінеді;
-
Тілдік құралдарды
пайдаланады;
-
Оқылым мәтінінің
тезисін жазыңдар.
ҚБ
ӘТН. Меңгеру
ТАПСЫРМА. 3-тапсырма. Оқылым мәтінінен 5
сөйлем алып, сөздердің байланысу түрлеріне қарай талдау жасаңдар.
Бағыныңқы сөз бен басыңқы сөздің жасалу жолдарын
көрсетіңдер.
Дескриптор:
-
Сөйлемдерден сөз
тіркестерін анықтайды;
-
Сөз тіркестерінің
байланысу тәсілін анықтайды;
-
Сөз тіркестерінің
байланысу түрін анықтайды.
ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН
6-тапсырма.
Деңгейлік тапсырма.
1-деңгей. Ерлік, батырлық туралы 5 мақал
жазу.
2-деңгей. Берілген нақыл сөздерге
интерпретация жасаңдар.
3-деңгей. Берілген
фразеологизмдердің мағыналас түрлерін тауып
жазыңдар.
-
Мыңнан
тұлпар
-
Алдына жан
салмау
-
Айдарынан
жел есу
-
Жүрегінің
түгі бар.
Дескриптор:
-
Ерлік, батырлық туралы 5 мақал
жазады;
-
Нақыл сөздерге интерпретация
жасайды;
-
Берілген
фразеологизмдердің мағыналас түрлерін тауып
жазады.
Өзін-өзі бағалау. Оқушы
бағалау критерийі бойынша өзін
бағалайды.
|
Оқушылар « Жаһанды жанарына сыйдырған ғарышкер»
тақырыбындағы оқылым мәтінінін оқып, тілдік құралдарды орынды
пайдаланып, оқылым мәтінінің тезисін
жазыңдар.
Грамматикалық тапсырма орындайды.
Оқылым мәтінінен 5 сөйлем алып, сөздердің байланысу
түрлеріне қарай талдау жасаңдар. Бағыныңқы сөз бен басыңқы сөздің
жасалу жолдарын көрсетіңдер.
Деңгейлік тапсырманы орындайды. Ерлік, батырлық туралы
5 мақал жазады;
Нақыл сөздерге интерпретация
жасайды;
Берілген
фразеологизмдердің мағыналас түрлерін тауып
жазады.
|
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
Тамаша
жауап!
Жақсы
жауап!
|
8-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Қасқырбай Қойшыманов
|