Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
8.1.4.1 мәтінде
көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі
ойды анықтау;
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай
отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды
тұстарын анықтап жазу;
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: мәтінді түсіну, мәтіндегі
негізгі ойды анықтау,мәтін бойынша сұрақтар
құрастыру, графиктік мәтінді түсініп
жазу;
Көпшілігі: мәтінде көтерілген мәселені
талдау,
мәтін құрылымын сақтай отырып,
графиктік мәтіндегі ақпаратты жазу;
Кейбір
оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені
талдай отырып, негізгі ойды анықтау , мәтін құрылымын сақтай
отырып, графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап
жазу.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин
Сабақтың
ортасы:
30 мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
1.Сыныппен
амандасу.
Қызығушылықты ояту.
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау
критерийлерін анықтау
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Инженер мамандығының
салалары
Инженер-геофизик
Инженер-мұнайшы
Инженер-тау-кен
Авиация
инженері
Теміржол
инженері
Инженер-металлург
Инженер-механик
Инженер-құрылысшы
Инженер-технолог
Инженер-энергетик
Инженер-метролог
Инженер-топограф
-Инженер мамандығын заманауи мамандық деп
есептеуге бола ма?
-Инженер болу үшін қандай қасиеттер
керек?
-Инженер болу үшін мектепте қандай пәндерді
жақсы игеру қажет деп ойлайсыңдар?
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
|
*Мәтін мазмұнымен оқып
танысады;
*
мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
*сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек»
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
4-тапсырма: «Инженер мамандарға қойылатын
талаптар» мәтінін тыңдап, деңгейлік тапсырманы
орындаңдар.
1-деңгей. Мәтіндегі тірек сөздерді,
негізгі ойды анықтаңдар.
2-деңгей. Автордың нақты пікірін
білдіретін ақпаратты, мәтін мазмұнын нақтылайтын қорытындыны
анықтаңдар.
3-деңгей. Негізгі ақпаратты толықтырып
тұрған қосымша ақпаратты анықтаңдар. Мәтіндегі ойға баға
беріңдер.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
|
|
Білім
алушы
-
мәтіндегі тірек сөздерді,
негізгі ойды анықтайды;
-
мәтін мазмұнын нақтылайтын
қорытындыны анықтайды;
- қосымша ақпаратты анықтайды.
Мәтіндегі ойға баға береді.
|
|
|
ҚБ. «Плюс, минус,
қызықты»
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
6-ТАПСЫРМА. Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік
мәтіндегі деректерден мәтін құрастырып
жазыңдар.
Бағалау критерийі
|
Дескриптор
|
|
*Мәтін құрылымын сақтайды;
* графиктік мәтіндегі деректерден мәтін
құрастырып жазады.
|
«Автор орындығында»
оқиды.
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Суреттер арқылы сабақ
тақырыбын болжау.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықтайық.
Мәтін мазмұнымен оқып
танысады;
мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
сұрақтарға жауап
береді.
Мәтіндегі тірек сөздерді,
негізгі ойды анықтайды;
Мәтін мазмұнын нақтылайтын
қорытындыны анықтайды;
Қосымша ақпаратты анықтайды.
Мәтіндегі ойға баға береді.
Мәтін құрылымын
сақтайды;
Графиктік мәтіндегі
деректерден мәтін құрастырып
жазады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
8-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Жұлдыз
Әбділдә
http://workking.ru/kk/proforientatsiya/professiya/professiya-inzhener.html
|