Материалдар / № 7 Қ.Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі құндылық.docx 11-сынып.ҚГБ

№ 7 Қ.Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі құндылық.docx 11-сынып.ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.3.1.1 шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
40
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Пайым мен парасат


Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті


Күні: 26.11.2021ж.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ.Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі құндылық.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.1.1 шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңіндегі ғаламдық мәселелерді анықтау;

Көпшілігі: шығарманы ғаламдық тақырыптармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына талдау;

Кейбір оқушылар: шығарманың идеясын тарихи-көркемдік құндылық тұрғысынан талдап, баға беру.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы































Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

Топқа бөлу. «Бұрыштар» тәсілі. Оқушыларға «ғаламдық мәселелер» және «тарихи және көркемдік құндылық» сөздерінің ережесі жазылған таратпа қағаздары беріледі. Олар сыныптың екі бұрышында ілініп тұрған тірек сөздердің қолындығы ережеге сай, дұрысын тауып, тірек сөздің тұсына барып тұруы тиіс. Сөздердің мағынасын ашады. Осылай бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.

Қызығушылықты ояту. ЖЖ. «Құнды ой» стратегиясы бойынша Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінің аудионұсқасын тыңдайды. https://www.youtube.com/watch?v=M2HPHgbApG8

Өлеңнен ғаламдық мәселелерді шығарма үзінділері арқылы анықтайды.

Дескриптор:

  • Өлеңге мазмұндық талдау жасайды;

  • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады;

  • Мәселенің өзектілігіне өмірден мысал келтіреді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Мағынаны тану.

-, деп, ақиық ақын М. Мақатаев жырлағандай, Қ. Аманжолов үнемі, тіршілік дүниесіндегі қыруар құбылыстарды күрделі байланыстармен қоса сезініп, заман шындығы мен адам табиғатын тануға, таразылауға құлшынады. «Өзім туралы» өлеңінде тарих, дәуір, адам бойындағы алуан сипаттарды өзгеше келбетімен тебірене толғайды. Олай болса, біз келесі тапсырмамызда «Өзім туралы» өлеңін тарихи және көркемдік құндылығына талдайық.

Тапсырма. Топтық талқылау.

ТShape1

Тарихи құндылық

оптар Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңін тарихи және көркемдік құндылығына талдайды.

Shape2

Көркемдік құндылық

1-топ. «Сегіз қырлы ой» әдісімен шығарманы көркемдік құндылығына талдайды.

Дескриптор:

  • Өлеңнен көркемдегіш құралдарды анықтайды;

  • Шығармадан дәлелдер келтіреді;

  • Өлеңнің көркемдік құндылығына байланысты ой қорытындылайды.

ҚБ

2-топ. «Пирамидалық талқылау» әдісімен өлеңді тарихи құндылығына талдайды.

Дескриптор:

  • Шығарманы тарихи тұрғыдан талдайды;

  • Идеясы үндес шығармалармен салыстырады;

  • Ойын дәлелдейді.

ҚБ

Жұптық жұмыс. Сабақта белсенділігі төмен оқушылармен жұмыс.

Дескриптор:

  • Автордың өмірі мен шығармашылығына байланысты мәліметтерді деректермен сәйкестендіреді.

ҚБ

Поэзия минуты.

Сабақты қорытындылау мақсатында жас Жамбыл ақынның Қасым Аманжоловтың мерейтойында айтқан арнау өлеңін тыңдайды.

https://www.youtube.com/watch?v=khex-3-HClU


Бекіту. Жеке жұмыс. «Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен оқушылар Қасым Аманжолов шығармашылығына өз бағасын береді.

Дескриптор:

  • тақырыпты ашады;

  • пікірін білдіреді;

  • шығармадан дәлел келтіреді;

  • ойын қорытындылайды.

ҚБ

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушыларға «ғаламдық мәселелер» және «тарихи және көркемдік құндылық» сөздерінің ережесі жазылған таратпа қағаздары беріледі. Олар сыныптың екі бұрышында ілініп тұрған тірек сөздердің қолындығы ережеге сай, дұрысын тауып, тірек сөздің тұсына барып тұруы тиіс. Сөздердің мағынасын ашады. Осылай бүгінгі сабақтың мақсаты анықталады.


Өлеңнен ғаламдық мәселелерді шығарма үзінділері арқылы анықтайды.


























Топтар Қ. Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңін тарихи және көркемдік құндылығына талдайды.





Өлеңнен көркемдегіш құралдарды анықтайды;

Шығармадан дәлелдер келтіреді;

Өлеңнің көркемдік құндылығына байланысты ой қорытындылайды.









Шығарманы тарихи тұрғыдан талдайды;

Идеясы үндес шығармалармен салыстырады;

Ойын дәлелдейді.










Сабақта белсенділігі төмен оқушылармен жұмыс.















Бағалау бойынша жинаған ақынның өлеңдерін оқиды.

Сабақты қорытындылау мақсатында жас Жамбыл ақынның Қасым Аманжоловтың мерейтойында айтқан арнау өлеңін тыңдайды.

«Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен оқушылар Қасым Аманжолов шығармашылығына өз бағасын береді.

ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.













ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.

































ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.









ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.












ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.






ҚБ

Оқушылар бағалау ретінде ақынның өлеңдерін жинақтайды.

11-сынып

Қазақ әдебиеті



https://www.youtube.com/watch?v=M2HPHgbApG8

00-35-3-00-3-40 -4-57









https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%92%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D0%BC










Қасым Аманжолов «Өзім туралы»


















































































https://www.youtube.com/watch?v=khex-3-HClU








Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?







ДҒӘОІЖО ______________________ А. С. Керімбекова




Бірлестік жетекшісі: _____________ Л. О. Дүйсенова














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ