Материалдар / № 8 Археолог – құрметті мамандық.docx қазақ тілі.8-сынып

№ 8 Археолог – құрметті мамандық.docx қазақ тілі.8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу; 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
77
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары

Мектеп:

Сыныбы: 8

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Археолог – құрметті мамандық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің

маңызды тұстарын анықтап жазу;

8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: графиктік мәтіндегі деректерді түсініп оқу, сөздік қор мен сөздік құрам туралы мәлімет алу;

Көпшілігі: графиктік мәтіндегі деректерді түсініп оқу, маңызды тұстарын анықтап жазу, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсіну;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу , сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • графиктік мәтіндегі деректерді түсінеді;

  • мәтін құрылымын сақтай отырып, маңызды тұстарын анықтап жазады;

  • сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.

Алдыңғы білім

Бояу сыры

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



























Сабақтың ортасы:

30 мин.



















Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу: сыныпты түстер арқылы топқа бөлу.

Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

Оқушыларға ой шақыру әрі жақсы көңіл күй сыйлау мақсатында «Археолог» мультфильмі көрсетіледі.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерін анықтау

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

Археологиялық қазба жұмыстары сендерді қызықтыра ма?

Археолог болу үшін қандай қасиеттерді бойға ұстау керек?

Археология саласының маңызы туралы ойландыңдар ма?

  • Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

  • Мәтінде көтерілген мәселені талдайды;

  • Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;

*сұрақтарға жауап береді;

* сабақ тақырыбын анықтайды;

*өз ойын ортаға салады.

ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек»

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Оқулықтағы 1-оқылым мәтіні.

1. Мәтінді оқыңдар. Археология туралы танымдық мағлұматтарды ойға түйіңдер. Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

сұрақтар құрастырыңдар.

2. Оқулықтағы 5-тапсырма. Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазыңдар. Археолог мамандығын жан-жақты сипаттаңдар.

Дескриптор:

  • Археология туралы танымдық мағлұматтарды талдайды;

  • Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

  • сұрақтар құрастырады;

  • Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазады;

  • Археолог мамандығын жан-жақты сипаттайды.

ҚБ

Рисунок 1 ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

3-ТАПСЫРМА. Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтаңдар. Олардан жаңа сөздер туындатып жазыңдар.

Оның зерттеу аймағы – дала, орман, тау, құм, шөл, батпақ, өзен, теңіз.

4-ТАПСЫРМА. ТЖ. (үйге алдын ала берілген тапсырма) Ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденіп, өз өлкелеріңде археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.

Дескриптор:

  • Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтайды;

  • Олардан жаңа сөздер туындатып жазады;

  • ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденеді;

  • археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.

ҚБ

«Галереяны шарлау» әдісімен бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Оқушыларға ой шақыру әрі жақсы көңіл күй сыйлау мақсатында «Археолог» мультфильмі көрсетіледі.



Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді;

сабақ тақырыбын анықтайды; өз ойын ортаға салады.






Мәтінді оқыңдар. Археология туралы танымдық мағлұматтарды ойға түйіңдер. Перифраза тәсілдерін қолданып, мәтін бойынша

сұрақтар құрастырыңдар.

Оқылым мәтініндегі деректердің маңызды тұстарын сызба түрінде жазыңдар. Археолог мамандығын жан-жақты сипаттаңдар.

Берілген сөйлемнен сөздік қорға жататын сөздерді анықтайды;

Олардан жаңа сөздер туындатып жазады;

ғаламтор ресурстары мен энциклопедиялардан ізденеді;

археологиялық қазбалар арқылы табылған мәдени мұралар туралы таныстырылым дайындаңдар.







ҚБ











ҚБ











ҚБ





















ҚБ




https://www.youtube.com/watch?v=5R2hwEML6NM
































https://24.kz/kz/zha-aly-tar/o-am/item/191569-arkheolog






















Сабақтың соңы:






Үй тапсырмасы:

Кері байланыс

6-тапсырма






















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ