Материалдар / № 9 Ұлытау жотасында.docx М.Сәрсеке. "Қазақтың Қанышы" 10-сынып.ЖМБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 9 Ұлытау жотасында.docx М.Сәрсеке. "Қазақтың Қанышы" 10-сынып.ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
117
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім тақырыбы: Қазақтың Қанышы


Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ұлытау жотасында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.4.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы өзіндік пікірін қосып, шығармашылық жұмыс (эссе, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

шығарманың идеясын анықтайды

Оқушылардың көпшілігі:

шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдайды

Оқушылардың кейбірі: әдеби эссе жазады.

Бағалау критерийлері


  • шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды;

  • әдеби эссе жазады.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы























Сабақтың ортасы








Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылармен амандасу;

  • сабаққа дайындықтарын тексеру;

  • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

Қызығушылықты ояту. «ПОПС» формуласы

«Талап», «Ізденіс», «Жетістік» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

Біздің ойымызша ....

Оны былай дәлелдейміз ....

Мынандай мысал келтіреміз ....

Мынандай қорытындыға келдік ....

Бағалау критерийі

Дескриптор

Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды.

  • өз ойларын айтады;

  • дәлел келтіреді;

  • мысал келтіреді;

  • қорытынды жасайды.


Мағынаны тану. Тапсырма.

Топтық талқылау.

Топтар берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын қорғайды.

Дескриптор:

  • берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды.

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс.

Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі бойынша «Қазақстанның дамуында ұлы ғалымның рөлі» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз. Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны: 120-150. 

Дескриптор:

  • тақырыпты ашады;

  • пікірін білдіреді;

  • шығармадан дәлел келтіреді;

  • ойын қорытындылайды.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар «ПОПС» формуласы

«Талап», «Ізденіс», «Жетістік» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.





Топтық жұмыс жүргізеді









Топтар берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды. Сынып алдында жауаптарын қорғайды.







Берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды.











Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі бойынша «Қазақстанның дамуында ұлы ғалымның рөлі» тақырыбында әдеби эссе жазыңыз. Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны: 120-150.








ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай

























ҚБ «Нысана»

Оқушы

лар стикер жапсыру арқылы бағалай










ҚБ «Нысана»




10-сынып

Қазақ әдебиеті





қима қағаздар




«Қаныш Сәтбаев» роман-эссесі









«Білгенге маржан» айдары.












«Білген үстіне біле түс» айдары.




Сабақтың соңы


Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

Қандай ой пайда болды?

Не сезіндім?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!