: Адамзат үшін тілдің маңызы.Үндестік заңы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

: Адамзат үшін тілдің маңызы.Үндестік заңы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

І бөлім. Мәдениет: Тіл және қарым-қатынас

Мерзімі .09.2018ж Сабақ№3

Сабақтың тақырыбы: Адамзат үшін тілдің маңызы.Үндестік заңы

Мектеп « Ә.Жангелдин атындағы №27 жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалім А.Абдраймова

Сынып: 5

қазақ тілі

Қатысқандар- Қатыспағандар-

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

2-3-тапсырмаларды орындауда адамзат үшін тілдің маңызын түсінеді, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

5-тапсырманы орындауда қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жаза алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

7-тапсырманы орындауда мәтін мазмұнындағы негізгі ойды досына хат арқылы жеткізеді, тілдің адамзат үшін маңызын өз сөзімен дәлелді жеткізе алады.

Бағалау критерийлері

  • Үндестік заңын еске түсіреді және мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтін мазмұнындағы ақпараттардың маңызына талдау жасай алады, кластер бойынша әңгіме құрай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Үндестік заңы, буын үндестігі, дыбыс үндестігі, ілгерінді ықпал, кейінді ықпал, тоғыспалы ықпал

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Ауызекі сөйлеу стилі, жазбаша стиль, ғылыми стиль, көркем әдебиет стилі, баспасөз стилі, ісқағаздар стилі

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Неліктен сөйлеу екі формада өмір сүреді?

  • Не себепті сөйлей білу мәдениеттің белгісі дейміз?

  • Тілдің жойылуы мүмкін бе?

Ишара: жест, ым-ишара, қол сигналдары

Құндылықтарға баулу

Ұлттық құндылықтар

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, Қазақстан тарихы

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Қазақ тиілінің дыбыстық жүйесі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар

Басы 5минут

Қызығушы

лықты ояту

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті


Тақтаға құс, маймыл, жылан, піл, итбалық және ағаш суретін ілемін. Ағаштың басына кім бұрын шығады?

Ә) Ал біз бүгінгі сабақта мақсатымызға жете аламыз ба?

Сұраққа жауап береді, болжайды





Сабақ мақсатын бірлесіп қояды


Піл,

Құс, маймыл,

Итба

лық

жылан

суреті

Ортасы

30минут












1-тапсырма, 9-бет

Мәтінді тыңда. Мәтінде не туралы айтылған?

2-тапсырма, 9-бет

Жұптық жұмыс


3-тапсырма, 10-бет


4-тапсырма, 10-бет


5-тапсырма, 10-11-бет



«Куәгер әңгімесі» әдісі

Тілдік бағдар бойынша үндестік заңы туралы ақпарат беріледі.


Үнтаспадан мәтінді тыңдап естерінде қалған сөздерді атайды.


Суреттерге қарап парталасына сұрақ қояды.Шағын диалог құрайды.

Кластер бойынша «Сөйлеу стилі» деген тақырыпта әңгіме құрайды Қоржындағы сөздерді қатыстырып, екі сөйлем құрайды.

Сөйлемдегі басы артық және қате қолданылып тұрған сөздерді тауып, дұрыстап жазып шығады.

Бастауыш сыныптарда алған бастапқы білімдерін қолданады.

Жаңа терминдерді сөздік дәптерге жазып алады.

Үлестірме қағаздар




Оқулық

9-11-бет

Соңы

5 минут


Кері байланыс


Үйге тапсырма

«3,2,1» әдісі





8-тапсырма,12-бет

Мен бүгін үйренген 3 нәрсе

Мен қызықты деп тапқан 2 нәрсе

Мен үшін күрделі 1 сұрақ



Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы бір-біріне әсер етуші дыбыстарды анықтайды, дыбыс үндестігінің қай түрі екенін ажыратады.

кесте

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

АКТ- мен байланыс

Бағыттаушы, жетелеуші сұрақтар қою арқылы кедергілердің алдын аламын.

Сабақтың өн бойында комментарий арқылы, «Үш шапалақ» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

«Күн сәулесін төгеді»

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?


Бүгін оқушылар не үйренді?


Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?


Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)


Уақытты қалай пайдаландым?


Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1:



2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді

(оқыту мен оқуға қатысты)

1:


2:





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.10.2018
1383
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі