Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Парасат пайымы

    Мектеп: «Ұзын Ата» жом

    Күні: 27.01.2022 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы

    Сынып: 10 «а»

    Қазақ әдебиеті

    ҚПрямая соединительная линия 1 атысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесінің сюжеті

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

    10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашады.

    Көпшілігі орындай алады: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын аша отырып.,композициялық құрылымына талдау жасайды..

    Кейбір оқушылар орындай алады: ұлттық және адамгершілік құндылықтарды анықтайды;

    Бағалау критерийлері


    Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады

    Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Пәнге қатысты сөз тіркестері: түркімен,барымта ,бәйге ,Шашты,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Әңгіме оқиғасы қай кезде болған ?

    - Бала қандай жағдайда тұтқынға түсті?

    - Жылқышы ата баланың елге қашуына қалай көмектесті?Мысал келтіріңіз.

    - Кенжебек қанадй атпен қашты?

    - Не себепті «Шашты» деп аталды?

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    - Шығарманың композициялық құрылымына талдауды кестеге түсіреді.

    - А.Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесіндегі эпиграфарға талдау жүргізіңіз.

    Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтінмен жұмыс жасайды. Әңгіме тақырыбы, композиция, идея..

    Ойлау деңгейлері

    Түсіну,қолдану


    Құндылықтарды дарыту

    Топта өз ойларын қорғап, қазақ халқының бойындағы адамгершілік, бауырмалдық қасиеттерді бағалай білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтамен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.

    Бастапқы білім

    А.Кемелбаева «Шашты» әнгімесін оқу


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    5 минут













    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылардың назарын сабаққа аударту.

    2.Оқушы санын түгендеу


    Мақал – мәтелдер бойынша топқа бірігу

    1-топ:  «Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық»

    2-топ:  «Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай»

    3-топ: «Туған жердің жуас да тәтті»

    Тыңдалым:

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Ашық микрафон» әдісі

    «Шашты» әңгімесінен оқушылар сұрақтар қояды


    ҚБ: Жарайсың!


    Айтылым

    Көркем шығарма еш уақытта сюжетсіз болмайды. Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама-қайшылық. «Шашты» әңгімесінің сюжеті дана қарт Тасқұл мен бала Кенжебек бейнесі. Әңгіме осы екі кейіпкер айналасында өрбиді.

    Шығарманың туу тарихы.

    «Шашты» атты әңгіменің (2014) тууына әсерін тигізген көрнекті ақын Қасымхан Бегмановтың азаматтық қайраткерлігі . Қасымхан ақын «Мұстафа Шоқай жолымен» атты екі томдық деректі проза жазбағанда, Мұстафа Шоқайдың ұлы бабасы Шашты туралы ірі әңгіме атымен болмас еді!


    1.Қасымхан Бегманов кім?

    2.Мұстафа Шоқай кім?

    Шашты – тарихта болған адам ол Алаш арысы М.Шоқайдың бабасы






    Топқа бірігу





















    ҚБ шапалақ




    Топқа бірігу





    Үй тапсырмасын сұрау








    Сабақтың ортасы





    10 минут
















    10 минут
















    10 минут





















    5 минут

    Жазылым: 1-тапсырма.

    1-топ:« Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық» тобы Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу.

    Тақырыбы:

    Идеясы: қандай сын сағатта да ұлттық рухты төмендетпеу, елді, жерді сүю.


    2-топ: « Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай» тобы:

    .Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?

    /Қазақ-ноғай қарым-қатынастарын зерделесек, екі халықтың этникалық және саяси байланыстары бар. Олар бұрыннан туыстас рулардан, тайпалардан құралады/


    3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті»» тобы:

    Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан шашты деп атайды?


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - өзіндік пікірін білдіреді.

    ҚБ: Керемет!

    2-тапсырма: Кестемен жұмыс

    1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық» тобы

    Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу


    /Фабула дегеніміз не? көркем шығармада суреттелген оқиғалар қатары оқиғаны қарасөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі/


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - композициялық құрылымына талдау жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау. ауызша мадақтау


    2-топ «Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай» тобы

    Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, «FILA» кестесін толырады. Әр топқа FILA-ның әр бөлігі жеке-жеке бөлініп беріледі. Топ құрамында төрт-бес адам болады. Әрқайсысы тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында әр топ жеке жазған жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады

    F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

    I /Пікір/– кейіпкер туралы топтың/ өзінің ой- пікірі;

    L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

    A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі


    Деректер

    Ойлар

    Сұрақтар

    Іс-әрекет







    Дескрипторлар:

    • Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;

    • Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;

    • Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады;

    -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады


    3-топ: «Туған жердің жуасы да тәтті» тобы

    Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. /


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - композициялық құрылымына талдау жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау. ауызша мадақтау


    3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.

    Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу. Ал мәтінді оқып болған соң, соған өз ойын білдіру. Талқылауға арналған сұрақтар мына үлгіде болады.

    1. «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:

    Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ? Осы шығармада қандай сұраққа жауап жоқ?

    1. «Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:

    Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?

    Бұл шығарма ерекше ме? Неге?

    3.Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар

    Автор оқырманды қалай қызықтырды?

    Өз идеясын автор қалай дамытады?

    Дескрипторлар:

    - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;

    - сөз астарын, құдіретін түсінеді;

    - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;

    - автор стиліне баға бере алады.

    ҚБ: мадақтама


    Кері байланыс: «Сиқырлы сызғыш» әдісі

    Өзін өзі бағалау




    Жазылым тапсырмаларын орындау



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шинтемирова Зәуре Пірманбекқызы
    16 Қаңтар 2023
    667
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    : А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесінің сюжеті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    : А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесінің сюжеті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл ашық сабақты мұғалімдер қолдана алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Парасат пайымы

    Мектеп: «Ұзын Ата» жом

    Күні: 27.01.2022 ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Шынтемирова Зәуре Пірманбекқызы

    Сынып: 10 «а»

    Қазақ әдебиеті

    ҚПрямая соединительная линия 1 атысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы: А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесінің сюжеті

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.2.1. әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

    10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашады.

    Көпшілігі орындай алады: Әңгіменің тақырыбы мен идеясын аша отырып.,композициялық құрылымына талдау жасайды..

    Кейбір оқушылар орындай алады: ұлттық және адамгершілік құндылықтарды анықтайды;

    Бағалау критерийлері


    Шығарманың мазмұнын толық түсінеді, сюжетіне әдеби талдау жасай алады

    Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтай алады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    Пәнге қатысты сөз тіркестері: түркімен,барымта ,бәйге ,Шашты,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - Әңгіме оқиғасы қай кезде болған ?

    - Бала қандай жағдайда тұтқынға түсті?

    - Жылқышы ата баланың елге қашуына қалай көмектесті?Мысал келтіріңіз.

    - Кенжебек қанадй атпен қашты?

    - Не себепті «Шашты» деп аталды?

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    - Шығарманың композициялық құрылымына талдауды кестеге түсіреді.

    - А.Кемелбаеваның «Шашты» әңгімесіндегі эпиграфарға талдау жүргізіңіз.

    Жазылым бойынша ұсыныстар: Мәтінмен жұмыс жасайды. Әңгіме тақырыбы, композиция, идея..

    Ойлау деңгейлері

    Түсіну,қолдану


    Құндылықтарды дарыту

    Топта өз ойларын қорғап, қазақ халқының бойындағы адамгершілік, бауырмалдық қасиеттерді бағалай білуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, қазақ тілі

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтамен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.

    Бастапқы білім

    А.Кемелбаева «Шашты» әнгімесін оқу


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Мұғалімнің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





    5 минут













    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Оқушылардың назарын сабаққа аударту.

    2.Оқушы санын түгендеу


    Мақал – мәтелдер бойынша топқа бірігу

    1-топ:  «Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық»

    2-топ:  «Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай»

    3-топ: «Туған жердің жуас да тәтті»

    Тыңдалым:

    Үй тапсырмасын сұрау

    «Ашық микрафон» әдісі

    «Шашты» әңгімесінен оқушылар сұрақтар қояды


    ҚБ: Жарайсың!


    Айтылым

    Көркем шығарма еш уақытта сюжетсіз болмайды. Сюжет–авторлық мақсат та, фабула – сол мақсатқа жетудің құралы. Сюжет шығарма стилімен, көркемдік дүние құрылымының ортақ заңдылықтарымен тығыз байланысты. Сюжет - өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі. Сюжеттің негізі - өмірлік тартыс, кейіпкерлердің қарым-қатынасындағы қақтығыс. Ол тартыс, әр түрлі адамдардың көзқарасындағы қарама-қайшылық. «Шашты» әңгімесінің сюжеті дана қарт Тасқұл мен бала Кенжебек бейнесі. Әңгіме осы екі кейіпкер айналасында өрбиді.

    Шығарманың туу тарихы.

    «Шашты» атты әңгіменің (2014) тууына әсерін тигізген көрнекті ақын Қасымхан Бегмановтың азаматтық қайраткерлігі . Қасымхан ақын «Мұстафа Шоқай жолымен» атты екі томдық деректі проза жазбағанда, Мұстафа Шоқайдың ұлы бабасы Шашты туралы ірі әңгіме атымен болмас еді!


    1.Қасымхан Бегманов кім?

    2.Мұстафа Шоқай кім?

    Шашты – тарихта болған адам ол Алаш арысы М.Шоқайдың бабасы






    Топқа бірігу





















    ҚБ шапалақ




    Топқа бірігу





    Үй тапсырмасын сұрау








    Сабақтың ортасы





    10 минут
















    10 минут
















    10 минут





















    5 минут

    Жазылым: 1-тапсырма.

    1-топ:« Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық» тобы Әңгіменің тақырыбы мен идеясын ашу.

    Тақырыбы:

    Идеясы: қандай сын сағатта да ұлттық рухты төмендетпеу, елді, жерді сүю.


    2-топ: « Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай» тобы:

    .Әңгімеде кездесетін «Қай ноғайсың?» деп сұрауының мәні неде?

    /Қазақ-ноғай қарым-қатынастарын зерделесек, екі халықтың этникалық және саяси байланыстары бар. Олар бұрыннан туыстас рулардан, тайпалардан құралады/


    3-топ: « Туған жердің жуасы да тәтті»» тобы:

    Автор неліктен «Шашты» әңгімесіндегі кейіпкер баланың есімін басында Кенжебек деп алып, соңынан шашты деп атайды?


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - өзіндік пікірін білдіреді.

    ҚБ: Керемет!

    2-тапсырма: Кестемен жұмыс

    1-топ: « Туған жердің күні де ыстық, күлі де ыстық» тобы

    Әңгімені құрылымдық кезеңдерге бөлу


    /Фабула дегеніміз не? көркем шығармада суреттелген оқиғалар қатары оқиғаны қарасөзбен баяндайтын шағын көркем шығарма жанры өзара жалғасқан оқиғалар тізбегі/


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - композициялық құрылымына талдау жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау. ауызша мадақтау


    2-топ «Туған елің болмаса,

    Тумай – ақ қойсын күн мен ай» тобы

    Оқушылар жазушының «Шашты» әңгімесін жазу мақсатын талқылайды. Оқушылар жазушының бұл шығарманы жазу себебін ескере отырып, «FILA» кестесін толырады. Әр топқа FILA-ның әр бөлігі жеке-жеке бөлініп беріледі. Топ құрамында төрт-бес адам болады. Әрқайсысы тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында әр топ жеке жазған жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады

    F/ Дерек/ – шығармадан кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинау;

    I /Пікір/– кейіпкер туралы топтың/ өзінің ой- пікірі;

    L /Сұрақ/– кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақтар;

    A /Іс-әрекет/– автордың кейіпкерді суреттеудегі қолданған тәсілі


    Деректер

    Ойлар

    Сұрақтар

    Іс-әрекет







    Дескрипторлар:

    • Кейіпкер бейнесін ашатын деректерді табады;

    • Кейіпкер туралы ой-пікірін білдіреді;

    • Кейіпкер тұлғасын ашатын сұрақ түрлерін құрастыра алады;

    -Автордың шығармашылық тәсілдемесіне талдау жасай алады


    3-топ: «Туған жердің жуасы да тәтті» тобы

    Сюжеттік кестеге сүйене отырып, оқиғалар күнделігін толтыру. /


    Дескрипторлар:

    - шығарманың мазмұнын толық түсінеді;

    - топта талқылауға түседі;

    - композициялық құрылымына талдау жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау. ауызша мадақтау


    3-тапсырма. «Оқырман пікірі» стратегиясы. Жеке жұмыс.

    Шығармада көтерілген басты мәселені оқырманның көзқарасы жағынан біліп алу немесе пікірін білу. Ал мәтінді оқып болған соң, соған өз ойын білдіру. Талқылауға арналған сұрақтар мына үлгіде болады.

    1. «Шашты» әңгімесінің мағынасына қойылатын сұрақтар:

    Сіздің ойыңызда не сақталып қалды? Оқып отырғанда не туралы ойладыңыз? Шығарма оқиғасындағы ең маңызды мәселе қандай ? Осы шығармада қандай сұраққа жауап жоқ?

    1. «Шығарманың тақырыбына байланысты қойылатын сұрақтар:

    Егер сіз осы шығарманы қайта жазатын болсаңыз нені өзгертер едіңіз?

    Бұл шығарма ерекше ме? Неге?

    3.Автор стиліне байланысты қойылатын сұрақтар

    Автор оқырманды қалай қызықтырды?

    Өз идеясын автор қалай дамытады?

    Дескрипторлар:

    - ақпараттарды өз бетінше меңгергенін көрсетеді;

    - сөз астарын, құдіретін түсінеді;

    - мәселеге қатысты ойын, пікірін еркін білдіреді;

    - автор стиліне баға бере алады.

    ҚБ: мадақтама


    Кері байланыс: «Сиқырлы сызғыш» әдісі

    Өзін өзі бағалау




    Жазылым тапсырмаларын орындау



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 11 сынып
    16.01.2023
    667
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шинтемирова Зәуре Пірманбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации