Материалдар / « Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар » бөлімі бойынша жиынтық бағалау

« Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар » бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
4 тоқсан бойынша жиынтық бағалау
Авторы:
29 Сәуір 2024
102
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4- тоқсан « Атом құрылысы. Атомдық құбылыстар »

бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаттары 9.6.1.3 фотоэффект құбылысын сипаттау және

фотоэффект құбылысының техникада

пайдаланылуына мысалдар келтіру;

9.6.1.2 Планк формуласын есептер шығаруда

қолдану.

9.6.1.4 фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын

есептер шығаруда қолдану;

9.6.2.1 α, β және γ – сәулеленудің табиғаты мен

қасиеттерін түсіндіру

9.6.1.7 α-бөлшегінің шашырауы бойынша

Резерфорд тәжірибесін сипаттау





Бағалау критерийі Білім алушы



  • Фотоэффект құбылысын сипаттайды және фотоэффект

құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіреді

  • Планк формуласын есептер шығаруда қолданады

  • Фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолданады

  • α, β және γ – сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіреді

  • Атом ядросының құрамын анықтайды





Ойлау дағдыларының

деңгейлері Қолдану





Орындау уақыты 25 минут











Тапсырмалар

  1. Суретте көрсетілген құрылғының К электродының бетіне ультракүлген сәулесі келіп түседі. Осы монохраматты ультракүлгін сәуленің К бетіне түсуінің салдарынан электрондар ұшып шығады да А электротының бетіне жиналады.





(а) Суретте көрсетілген құбылыс қалай аталатынын жазыңыз

____________________________________________________________[ 1 ]



(b) Осы құбылыстың техникада қолдануына 2- мысал жазыңыздар.



1-____________________________________________________________[ 1 ]



2-___________________________________________________________ [ 1 ]



  1. Фотоэффектіні зерттеп, заңдарын тағайындаған ғалым .... 

    А. 1900 жылы М. Планк

B. 1887 жылы Г. Герц. 

C. 1905 жылы А.Г.Столетов. 

D. жауаптардың дұрысы жоқ [ 1 ]



  1. Толқын ұзындығы 450 нм-ге тең болатын сәуленің энергия үлесі қаншаға тең болатынын анықтаңыз. ( h=6,64*10-34 Дж.с; с= 3* 108 м/с)

[ 2 ]



  1. Электрондардың вольфрамнан шығу жұмысы 4,50 эВ. Фотоэлектрондардың ең үлкен жылдамдығы 103 км/c болу үшін вольфрам бетіне түсірілетін жарықтың жиілігін тап. ( 1 эВ = 1,6*10-19 Дж; m=9,1*10-31 кг; h=6,64*10-34 Дж.с) [ 3 ]



  1. Төмендегі суретте радиоактивті элементтердің шығаратын сәулесінің магнит өрісіндегі жіктелуі көрсетілген.



(а) Магнит өрісінің полюстарын белгілеңіздер. [ 1 ]



(b) Әрбір радиоактивті сәулені ажыратып жазыңыздар.

1-________________

2 - _______________

3 -________________ [ 3]



  1. Атом құрамын анықтаңыздар.

  2. 8О16 α- ыдырау



  1. 17 Сl35 2 рет α- ыдырау 1 рет β ыдырау ережесі

[ 3 ]
























Бағалау критерийі

Тапсырма №


Дескриптор


Балл

Білім алушы


Фотоэффект құбылысын сипаттайды және фотоэффект

құбылысының техникада пайдаланылуына мысалдар келтіреді





1

Құбылыстың түрін анықтайды

1


Техникада қолдануын біледі

1

Оған мысал жаза алады

1

Планк формуласын есептер шығаруда қолданады


2

Фотоэффектіні кім зеріттегенін анықтайды

1


3

Формуланы біледі, түрлендіреді

1


Есептеуде қолданады

1

Фотоэффект үшін Эйнштейн формуласын есептер шығаруда қолданады


4

ХБЖ- ға келтіреді

1

Формуланы түрлендіреді

1

Есептің мәнін анықтайды

1

α, β және γ – сәулеленудің табиғаты мен қасиеттерін түсіндіреді



5

Магнит өрісінің полюсін табады

1

Радиоактивті сәулені ажыратады

3

α, β ыдырау

6

Атом құрамын анықтайды

3

Жалпы балл



16






Shape1







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ