" Бастауыш сыныпты оқытуда критериалды бағалау жүйесін қолдану" коучинг

Тақырып бойынша 11 материал табылды

" Бастауыш сыныпты оқытуда критериалды бағалау жүйесін қолдану" коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы коучинг
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг тақырыбы


«Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану»

Коучинг

мақсаты


Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану жолын көрсету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау арқылы әріптестер тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу

Оқу нәтижелері

«Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау модулі арқылы жаңа тәсілдерді енгізеді.»

Түйінді идея:

«Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? »

Әдіс-тәсіл

Жекелей, жұппен, топпен жұмыс

Ресурстар мен жабдықтар

Бағалау парағы, постер, презентация, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар

Сессия кезеңдері

Уақыты

Коучтың іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс- әрекеті

Сергіту жаттығуы

5мин

Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды шеңбер бойына тұрғызып мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады.

«Бүгінгі жаңалығым қандай?» «Тілек айту». Мұғалім шарды алып, жағымды жаңалығы мен тілегін айтып қатысушыға береді. Ол өз жаңалығын айтады . Қатысушылар осылай жалғаса береді.


Мұғалімдер шеңберге тұрып, өз тілектерін айтып серіктестік орта құрады.

Топқа бөлу

«Түсті таңдау» ойыны

3 мин

Үш түрлі түсті шарды таңдау арқылы топқа бөлемін


Қатысушылар шарды таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Топтық жұмыс

1-тапсырма

«Білім ағашы» ағашты безендіру


5мин

1-топ : Критериалды бағалау»

2-топ: «Қалыптастырушы бағалау»

3-топ: «Жиынтық бағалау»


Топ ақылдасады, бірлесіп жасайды.


Постер қорғау

9 минут

1-топ : Критериалды бағалау»

2-топ: «Қалыптастырушы бағалау»

3-топ: «Жиынтық бағалау»

Әр топ өз жұмыстарын талдап қорғайды.

Сергіту сәті

3 минут

«Қарлы кесек» ойыны


Жеке жұмыс

2-тапсырма


6 минут

Қатысушылар «Көбелек» суретін салады.

Суретті салады. Бағалау критерий анықтайды. Дискриптор құрастырады. Бір-бірін бағалайды.

Топтық жұмыс

3- тапсырма

7 минут

Топ жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды

Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тексереді. Бағалайды.

Рефлексия

2 мин

Стикерге жазу

Қатысушылар коучингте өздеріне ұнаған жерлерін стикерге жазып «Пікірлесу ағашына» іледі.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
510
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі