|
Коучинг тақырыбы
|
«Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану» |
||
|
Коучинг мақсаты
|
Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану жолын көрсету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау арқылы әріптестер тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу |
||
|
Оқу нәтижелері |
«Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау модулі арқылы жаңа тәсілдерді енгізеді.» |
||
|
Түйінді идея: |
«Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? » |
||
|
Әдіс-тәсіл |
Жекелей, жұппен, топпен жұмыс |
||
|
Ресурстар мен жабдықтар |
Бағалау парағы, постер, презентация, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар |
||
|
Сессия кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Коучингке қатысушылардың іс- әрекеті |
|
Сергіту жаттығуы |
5мин |
Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды шеңбер бойына тұрғызып мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады. «Бүгінгі жаңалығым қандай?» «Тілек айту». Мұғалім шарды алып, жағымды жаңалығы мен тілегін айтып қатысушыға береді. Ол өз жаңалығын айтады . Қатысушылар осылай жалғаса береді. |
Мұғалімдер шеңберге тұрып, өз тілектерін айтып серіктестік орта құрады. |
|
Топқа бөлу «Түсті таңдау» ойыны |
3 мин |
Үш түрлі түсті шарды таңдау арқылы топқа бөлемін |
Қатысушылар шарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. |
|
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Білім ағашы» ағашты безендіру |
5мин |
1-топ : Критериалды бағалау» 2-топ: «Қалыптастырушы бағалау» 3-топ: «Жиынтық бағалау» |
Топ ақылдасады, бірлесіп жасайды. |
|
Постер қорғау |
9 минут |
1-топ : Критериалды бағалау» 2-топ: «Қалыптастырушы бағалау» 3-топ: «Жиынтық бағалау» |
Әр топ өз жұмыстарын талдап қорғайды. |
|
Сергіту сәті |
3 минут |
«Қарлы кесек» ойыны |
|
|
Жеке жұмыс 2-тапсырма |
6 минут |
Қатысушылар «Көбелек» суретін салады. |
Суретті салады. Бағалау критерий анықтайды. Дискриптор құрастырады. Бір-бірін бағалайды. |
|
Топтық жұмыс 3- тапсырма |
7 минут |
Топ жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды |
Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тексереді. Бағалайды. |
|
Рефлексия |
2 мин |
Стикерге жазу |
Қатысушылар коучингте өздеріне ұнаған жерлерін стикерге жазып «Пікірлесу ағашына» іледі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
" Бастауыш сыныпты оқытуда критериалды бағалау жүйесін қолдану" коучинг
" Бастауыш сыныпты оқытуда критериалды бағалау жүйесін қолдану" коучинг
|
Коучинг тақырыбы
|
«Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану» |
||
|
Коучинг мақсаты
|
Жаңартылған білім беру мазмұнында критериалды бағалау жүйесін қолдану жолын көрсету. Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау арқылы әріптестер тәжірибесіне жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу |
||
|
Оқу нәтижелері |
«Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау модулі арқылы жаңа тәсілдерді енгізеді.» |
||
|
Түйінді идея: |
«Оқу үдерісін бағалау қажет пе? Сіз сабақта нені бағалайсыз? » |
||
|
Әдіс-тәсіл |
Жекелей, жұппен, топпен жұмыс |
||
|
Ресурстар мен жабдықтар |
Бағалау парағы, постер, презентация, маркерлер, интербелсенді тақта, стикерлер, таратпа тапсырмалар |
||
|
Сессия кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Коучингке қатысушылардың іс- әрекеті |
|
Сергіту жаттығуы |
5мин |
Серіктестік орта құру. Коуч қатысушыларды шеңбер бойына тұрғызып мотивация кезеңін орындату. Басқа қатысушылар оны жалғастырады. «Бүгінгі жаңалығым қандай?» «Тілек айту». Мұғалім шарды алып, жағымды жаңалығы мен тілегін айтып қатысушыға береді. Ол өз жаңалығын айтады . Қатысушылар осылай жалғаса береді. |
Мұғалімдер шеңберге тұрып, өз тілектерін айтып серіктестік орта құрады. |
|
Топқа бөлу «Түсті таңдау» ойыны |
3 мин |
Үш түрлі түсті шарды таңдау арқылы топқа бөлемін |
Қатысушылар шарды таңдау арқылы топқа бөлінеді. |
|
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Білім ағашы» ағашты безендіру |
5мин |
1-топ : Критериалды бағалау» 2-топ: «Қалыптастырушы бағалау» 3-топ: «Жиынтық бағалау» |
Топ ақылдасады, бірлесіп жасайды. |
|
Постер қорғау |
9 минут |
1-топ : Критериалды бағалау» 2-топ: «Қалыптастырушы бағалау» 3-топ: «Жиынтық бағалау» |
Әр топ өз жұмыстарын талдап қорғайды. |
|
Сергіту сәті |
3 минут |
«Қарлы кесек» ойыны |
|
|
Жеке жұмыс 2-тапсырма |
6 минут |
Қатысушылар «Көбелек» суретін салады. |
Суретті салады. Бағалау критерий анықтайды. Дискриптор құрастырады. Бір-бірін бағалайды. |
|
Топтық жұмыс 3- тапсырма |
7 минут |
Топ жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды |
Әр топ бір-бірінің тапсырмаларын тексереді. Бағалайды. |
|
Рефлексия |
2 мин |
Стикерге жазу |
Қатысушылар коучингте өздеріне ұнаған жерлерін стикерге жазып «Пікірлесу ағашына» іледі. |
шағым қалдыра аласыз













