Қазақстан Республикасы Білім
және Ғылым министрлігі
Шығыс Қазақстан облысы Зайсан
ауданы Айнабұлақ ауылы
Секция: қазақ тілі мен
әдебиеті
Шығармашылық жоба
тақырыбы:
“ Бірінші сынып
оқушыларының
мәтінді оқу және түсіну
сапасын қалыптастыру”
Орындаушы: Бақыт Жәния
Сержанқызы
КММ «Айнабұлақ орта
мектебінің» 1 «А» сынып оқушысы
Жетекшісі: Салыкбаева Жадыра
Сапарбекқызы
КММ «Айнабұлақ орта
мектебінің» мұғалімі
2016-2017
оқу
жылы
КММ «Айнабұлақ орта
мектебінің» 4 «А» сынып оқушысы
Амангелдина Айымның
«Үй тауықтары мен
жұмыртқаның пайдасы» атты ғылыми зерттеу
жұмысына
Зайсан ауданының жоғары
санатты дәрігері, терапевт Чилибаева
Рысбикенің
Пікірі
4 «А» сынып оқушысы
Амангелдина Айымның шығармашылық зерттеу жұмысы үлкен ізденіс
үстінде, жүйелі түрде орындалған деп толық айтуға болады. Зерттеу
жұмысында жұмыртқаның адам ағзасына берер пайдасын айқын ашып айта
білген. Оқушы тауықтың жұмыртқасының құрамындағы ақуыз,йод,фосфор
элементтерінің созылмалы аурулардың алдын алатынын
анықтаған.
Оқушы өз қызығушылығы мен
шығармашылығын ұштастыра отырып,қолдағы бар мүмкіндігін пайдалана
білген.
Бұл зерттеу жұмысының ғылыми
және тәжірибелік тұрғыда берері көп екеніне де көзіміз жетті.
Сондықтан Амангелдина Айым алдына қойған мақсатына жетті деп айтуға
болады.
2017-2018 оқу
жыл
Жетекшісі:КММ «Айнабұлақ орта
мектебінің»
бастауыш сынып
мұғалімі
Салыкбаева Жадыра
Сапарбекқызы
Ғылыми зерттеу жұмысының
жоспары:
1.
Кіріспе
А) Мәтін туралы жалпы мағлұмат
беру.
Ә) Оқу сауаттылығы туралы
деректер беру.
2. Зерттеу
бөлімі
А)Әдеби мәтінді оқу мен түсіну
сапасын қалай анықтауға болады?
Ә) Ақпараттық мәтінді түсіну
деңгейін анықтау
3
.Қорытынды.
Ғылыми жобаның
мақсаты:
-
Оқушыларда оқу сауаттылығының
қалыптасуына барынша мүмкіндік туғызу.
-
Алған білімі мен әртүрлі
дереккөздерінен алынған ақпараттармен жұмыс істеуге
машықтандыру.
-
Отбасылық оқу мәдениетін
дамыту.
Жұмыстың
міндеттері:
1.Мәтін туралы толық мағлұмат
алу.
2.Әдеби және ақпараттық мәтін
түрлерімен жұмысты ұйымдастыруда оқытудың заманауи формасы мен
әдіс-тәсілдерін қолдану.
3.Оқушылардың оқу сауаттылығын
қалыптастыруда біріккен,мақсатты бағытталған аса маңызды жұмыстар
жүргізу.
Жұмыстың жалпы
сипаттамасы:
Әдеби және ақпараттық
мәтіндермен жұмыстардың сапасын 1 «А» сынып бойынша үлгірімі жақсы
оқушыларының жұмыстарымен арқылы анықтау.
Зерттеу жұмысының
өзектілігі:
Қазіргі білім беру сапасының
заманауи талаптарына сәйкес келетін, оқу дағдылары мен оқу
мәдениеті қалыптасқан білім алушы
дайындау.
Зерттеу
нысаны:
Ғылыми жұмыстың зерттеу
нысаны- мәтіндер.
Зерттеу
кезеңдері:
1.Мәтінмен жұмыс жасай алған
оқушылардың жұмыстары.
2.Мәтіннің түрлеріне қарай
жұмыстардың ерекшеліктеріне көз жеткізу. 3.Мәтінмен жұмыс
жүргізудегі жүйелілік пен мақсатқа бағытталған іс-
әрекеттер.
Ұсыныс
-
Мектеп кітапханасы мен балалар
кітапханасы оқырмандарының саны молайар
еді.
-
Компьютермен түрлі ойындар
ойнайтын балалар саны азайып,керісінше кітаппен дос балалар саны
көбейер еді.
Пайдаланылған
әдебиеттер
1.PIRLS-2016
«Бастауыш мектеп оқушыларының
мәтінді оқу және түсіну сапасын
бағалау».Астана2015ж.
2. «Мен оқығанды
ұнатамын»бағдарламасы бойынша жарық көрген кітаптар сериясы.Серия 4
деңгейге бөлінген. «Оқып үйренемін», «Оқи аламын», «Өзім оқимын»,
«Жақсы оқимын» Мәскеу.Махаон 2011ж.
3. Шешендік өнердің әліппесі.
Мұғалімдер мен оқушыларға арналған құрал. «Өлке» баспасы 2014
ж.
4.Интернет
дереккөздері www.google.kz