Ұйымдастырылғанашықоқу-қызметініңтехнологиялықкартасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеудідамыту.
Тақырыбы: " Біздің ойыншығымыз".
Мақсаты:
а)Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап айтуға үйрету.
б) Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқаша әңгіме құрау дағдыларын дамыту.
в) Үлкендердің еңбегін бағалап, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, ойыншықтар,ДВД.
Алдын ала жүргізілетінжұмыс: сұрақ-жауап.
Сөздікжұмыс: Ойыншықтар
Билингвальдыкомпанент: Ойыцншықтар-игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина
|
Оқуіс–әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық -қозғаушылық |
Балаларбүгінгібіздіңоқуқұзыретімізерекшеболайындептұр. Өйткенібізгеқонақтаркелді. Кәнебәрімізапайларменамандасайықшы. Ал ендібәрімізорнымыздантұрыпшаттықшеңберінжасайық. Бізұқыптыбаламыз Айтқантілдіаламыз Ойыншықтардыжинаймыз Үлкендердісыйлаймыз |
- Сәлеметсіздерме.
-балалартәрбиешіменбіргеқайталайды |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
Балаларқәзіржылдыңқаймезгілі?
Күзмезгілініңнешеайы бар? Кәнеатапжиберіңдерші
Қазіркүздіңқайайы?
Бүгінауа-райықандайболыптұр? Дұрысайтасыңдарбалалар. Мен сендергежұмбақжасырам. Жұмбақ: Аяғыбар жүрмейді Ауызы бар күлмейді Айнымайдыбөпемнен Тек сөйлеудібілмейді.
Суғасаласаңбатпайды Түскенжергежатпайды Олайболсабалаларбүгінгібіздіңөтетінашықоқуқұзыретіміздіңтақырыбы: "Біздіңойыншығымыз" депаталады. Сендеройыншықдегенсөздібалабақшадакүндеестисіңдерия Қандайойыншықтардыбілесіңдер? Дұрысайтасыңдар. Ойыншықтаржасалуынақарайбірнешетүрлергебөлінеді. Мысалы.: ағаштан, темірден, резеңкеден, пластмассадан,матаданжасалады. Ал бәрімізтақтағақарайықшы. Суреттенқандайойыншықтардыкөріптұрсыңдар? Ғажайыпсәт: Музыка ойнаптұрады. Есіктібіреуқағады. Балалартыңдайықшыесіктібіреуқағыптұр. Шах кіреді. Қолындасиқырлысандықшасыбар.Балаларменамандасады: Сәлеметсіңдермебалалар! Шах:Балалар мен сендергемынасиқырлысандықшамдыалыпкелдім. Оныңішіндесиқырлыойыншықтар бар. Ортағақолдарыңдыкөтріпбір-бірденшығып,сандықшаныңішіненқалағанойыншықтарыңдытаңдапаласыңдар. Олойыншықтардыңартындатапсырмаларжазылыптұр. Сендерсолтапсырмаларғадұрысжауапберсеңдерсолойыншықтысиғатартам. |
-Күз
-үш -қыркүйек, қазан, қараша
-қараша -суық
-(қуыршақ)
-(доп)
-ия
-көлік, қуыршақ, ыдыс-аяқтар, аю,қоянт.б.
-күшік, қонжық, тікұшақ, қуыршақ, көлік
-сәлеметсізбе
-балаларортағакеліпойыншықтардыңбіреуінтаңдайды да, тапсырманыорындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Сергітусәті: Ұзынқұлақсұрқоян Естіпқалыпсыбдырды Ойлы-қырлыжерлермен Ытқып-ытқыпжүгірді Қарапедіартына Қиығынсалыпкөзінің Кележатқантомпаңдап Көжегіекенөзінің
Дидактикалықойын: "Екіншіжартысын тап". Тәрбиешіқұрастырғышқажапсырылғанәртүрліойыншықтардыбереді.
Дидактикалықойын: "Не артық?" Интерактивтітақтаменжұмыс.
Ал кімойыншықтуралытақпақбіледі?
Балаларбәрімізқайталайықшы :ойыцншықтар-игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина Балалардымадақтау. Ән: "Кірқуыршақ". АхметЗейнептіңорындауында |
-Қимылынкелтіріпжаттығудыорындайды.
-балаларойыншықтардықұрастырыпшығарады.
-балаларқайсуретартықекенінайтады.
Нұрбек: Досыммағанойыншық Машинасынсыйлады Бірақоныңішіне Саусағым да сыймайды.
Аяулым: Ала добымаямай Ұрсамжергеөршиді Шығыпкетіпқолымнан Паналадыкөршіүйді
-балалартәрбиешіменбіргегеқайталайды. |
Күтілетіннәтиже:
Орындайды: ойыншықтардыңататтарынатап, ойыншықтұратыншкафқажинады;
Түсінеді: ойыншықтардыұқыптыкүтіпұстаукеректігін;
Қолданады: сұрақ – жауапарқылыдиалогпенсөйлеуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
" Біздің ойыншығымыз".
" Біздің ойыншығымыз".
Ұйымдастырылғанашықоқу-қызметініңтехнологиялықкартасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеудідамыту.
Тақырыбы: " Біздің ойыншығымыз".
Мақсаты:
а)Балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап айтуға үйрету.
б) Ойыншықтар және олардың достығы туралы қысқаша әңгіме құрау дағдыларын дамыту.
в) Үлкендердің еңбегін бағалап, ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, ойыншықтар,ДВД.
Алдын ала жүргізілетінжұмыс: сұрақ-жауап.
Сөздікжұмыс: Ойыншықтар
Билингвальдыкомпанент: Ойыцншықтар-игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина
|
Оқуіс–әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотиватциялық -қозғаушылық |
Балаларбүгінгібіздіңоқуқұзыретімізерекшеболайындептұр. Өйткенібізгеқонақтаркелді. Кәнебәрімізапайларменамандасайықшы. Ал ендібәрімізорнымыздантұрыпшаттықшеңберінжасайық. Бізұқыптыбаламыз Айтқантілдіаламыз Ойыншықтардыжинаймыз Үлкендердісыйлаймыз |
- Сәлеметсіздерме.
-балалартәрбиешіменбіргеқайталайды |
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік |
Балаларқәзіржылдыңқаймезгілі?
Күзмезгілініңнешеайы бар? Кәнеатапжиберіңдерші
Қазіркүздіңқайайы?
Бүгінауа-райықандайболыптұр? Дұрысайтасыңдарбалалар. Мен сендергежұмбақжасырам. Жұмбақ: Аяғыбар жүрмейді Ауызы бар күлмейді Айнымайдыбөпемнен Тек сөйлеудібілмейді.
Суғасаласаңбатпайды Түскенжергежатпайды Олайболсабалаларбүгінгібіздіңөтетінашықоқуқұзыретіміздіңтақырыбы: "Біздіңойыншығымыз" депаталады. Сендеройыншықдегенсөздібалабақшадакүндеестисіңдерия Қандайойыншықтардыбілесіңдер? Дұрысайтасыңдар. Ойыншықтаржасалуынақарайбірнешетүрлергебөлінеді. Мысалы.: ағаштан, темірден, резеңкеден, пластмассадан,матаданжасалады. Ал бәрімізтақтағақарайықшы. Суреттенқандайойыншықтардыкөріптұрсыңдар? Ғажайыпсәт: Музыка ойнаптұрады. Есіктібіреуқағады. Балалартыңдайықшыесіктібіреуқағыптұр. Шах кіреді. Қолындасиқырлысандықшасыбар.Балаларменамандасады: Сәлеметсіңдермебалалар! Шах:Балалар мен сендергемынасиқырлысандықшамдыалыпкелдім. Оныңішіндесиқырлыойыншықтар бар. Ортағақолдарыңдыкөтріпбір-бірденшығып,сандықшаныңішіненқалағанойыншықтарыңдытаңдапаласыңдар. Олойыншықтардыңартындатапсырмаларжазылыптұр. Сендерсолтапсырмаларғадұрысжауапберсеңдерсолойыншықтысиғатартам. |
-Күз
-үш -қыркүйек, қазан, қараша
-қараша -суық
-(қуыршақ)
-(доп)
-ия
-көлік, қуыршақ, ыдыс-аяқтар, аю,қоянт.б.
-күшік, қонжық, тікұшақ, қуыршақ, көлік
-сәлеметсізбе
-балаларортағакеліпойыншықтардыңбіреуінтаңдайды да, тапсырманыорындайды. |
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
Сергітусәті: Ұзынқұлақсұрқоян Естіпқалыпсыбдырды Ойлы-қырлыжерлермен Ытқып-ытқыпжүгірді Қарапедіартына Қиығынсалыпкөзінің Кележатқантомпаңдап Көжегіекенөзінің
Дидактикалықойын: "Екіншіжартысын тап". Тәрбиешіқұрастырғышқажапсырылғанәртүрліойыншықтардыбереді.
Дидактикалықойын: "Не артық?" Интерактивтітақтаменжұмыс.
Ал кімойыншықтуралытақпақбіледі?
Балаларбәрімізқайталайықшы :ойыцншықтар-игрушки, қуыршақ-кукла, көлік-машина Балалардымадақтау. Ән: "Кірқуыршақ". АхметЗейнептіңорындауында |
-Қимылынкелтіріпжаттығудыорындайды.
-балаларойыншықтардықұрастырыпшығарады.
-балаларқайсуретартықекенінайтады.
Нұрбек: Досыммағанойыншық Машинасынсыйлады Бірақоныңішіне Саусағым да сыймайды.
Аяулым: Ала добымаямай Ұрсамжергеөршиді Шығыпкетіпқолымнан Паналадыкөршіүйді
-балалартәрбиешіменбіргегеқайталайды. |
Күтілетіннәтиже:
Орындайды: ойыншықтардыңататтарынатап, ойыншықтұратыншкафқажинады;
Түсінеді: ойыншықтардыұқыптыкүтіпұстаукеректігін;
Қолданады: сұрақ – жауапарқылыдиалогпенсөйлеуді.
шағым қалдыра аласыз













