Күні:
Сынып:
1 Б
|
Байжумаева
Гулжанат Лукпановна
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен
әрпі..
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.4.1 Қарама-қарсы
мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын
ажырату
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
1.3.11.1 Сөйлемді
бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін
ажырату және дұрыс дыбыстау
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Жүзім-виноград
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
2
минут
|
Біз балдырған
баламыз,
Құстай қанат
қағамыз.
Дүниені
аралап,
Оқып білім
аламыз.
Көзді салып
қараңыз,
Былай қанат
қағамыз.
/Б.Бөрiбаев/
– Балалар, бір-біріміздің
қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген
қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
21
минут
7
минут
5
минут
7
минут
|
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
Оқылым
Жарыс мәтінін
оқу
№2
Ойлан,тап.
Жүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік.
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
Жазылым
Жж әрпі мен ол
кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем
жазу
Жүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік.
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Тереңдет
ойыңды,
Тiк ұста
бойыңды.
Құстарға
ұсайық,
Қалықтап
ұшайық.
Шық алға оң
қанат,
Шық алға сол
қанат,
Шаршаған
кездерде
Қонайық
жорғалап.
/Б.Бөрiбаев/
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Пәнаралық
байланыс
|
Сұрақтар
жаңбыры
-
Ай аттарын
ата
-
Уақытты
анықтау
-
Апта
күндері
-
Ж дысынан басталатын ай
аты
|
|
Топтық
жұмыс
16
минут
|
1.3.11.1 Қарама-қарсы мағыналы ,
мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын
ажырату
№3 Мағынасы
қарама-қарсы сөзді тап.
Жуан-жіңішке.
Ұзын-қысқа.
Биік-аласа
т.б
-Жолға шығатын
адамды кім дейді?
-Жолаушы.
-Жолаушыға айтылатын
тілек сөз қандай?
-Жолың
болсын!
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Суретпен
жұмыс
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату
және дұрыс дыбыстау
Топқа 1-
тапсырма
«Ж» дыбысынан
басталатын сөздерді тапқызып, дыбыстық, буындық талдау
жүргізу
2-тапсырма
Ж дыбысынан
басталатын сөзге сурет
салғызу
|
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
|
Кеменің
суреттері
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|