Күні:Сынып: 1 Б | Байжумаева Гулжанат Лукпановна |
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі.. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.4.1 Қарама-қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдану1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстау |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Жүзім-виноград |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут | Біз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Көзді салып қараңыз,Былай қанат қағамыз./Б.Бөрiбаев/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы21 минут7 минут
5 минут
7 минут |
1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдануОқылымЖарыс мәтінін оқу№2 Ойлан,тап.Жүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік.
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоюЖазылымЖж әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазуЖүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті2 минут | Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап./Б.Бөрiбаев/ | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Пәнаралық байланыс |
Сұрақтар жаңбырыАй аттарын атаУақытты анықтауАпта күндеріЖ дысынан басталатын ай аты |
|
Топтық жұмыс
16 минут
| 1.3.11.1 Қарама-қарсы мағыналы , мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату
№3 Мағынасы қарама-қарсы сөзді тап.Жуан-жіңішке.Ұзын-қысқа.Биік-аласа т.б-Жолға шығатын адамды кім дейді?-Жолаушы.-Жолаушыға айтылатын тілек сөз қандай?-Жолың болсын!
|
Оқулық, дәптерлер.
|
| Суретпен жұмыс1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату және дұрыс дыбыстауТопқа 1- тапсырма«Ж» дыбысынан басталатын сөздерді тапқызып, дыбыстық, буындық талдау жүргізу2-тапсырмаЖ дыбысынан басталатын сөзге сурет салғызу
|
|
Сабақтың соңы3 минут
| Рефлексия |
Кеменің суреттері |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |