Материалдар / " Жомарттық пен кеңпейілділік"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

" Жомарттық пен кеңпейілділік"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды адамгершілік қасиеттерге баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2019
694
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Пән: Өзін-өзі тану

Мектеп : ҚОЖББМ

Мерзімі: 20.02.19ж

Тақырып: №22 сабақ « Жомарттық пен кеңпейілділік »

Құндылық: Сүйіспеншілік

Қасиеттер: отбасындағы сүйіспеншілік, қайырымдылық,жанашырлық,қамқорлық


Мұғалiм: Бердібекова.М.Ж.


Сынып: 3 Оқушылар саны: 8

Сабақ мақсаты:Оқушылардың ұйымшылдық, береке-бірлік, татулық,жомарттық туралы түсініктерін кеңейту

Міндеті:Білімділік:Оқушыларға жомарттық ұғымы туралы түсінік беру;

Дамытушылық:Оқушылардың өзара жағымды қарым-қатынастарын, сүйіспеншіліктерін дамыту ықпал ету;

Тәрбиелік:Оқушыларды татулыққа, ауыз-бірлікке, достыққа тәрбиелеу.

Ресурстар:

Интерактивті тақта,жұмыс дәптері,қалам мен турлі түсті қарындаштар,парақшалар.

Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңi.

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 – Т ережесін еске түсіріп,сыныптың тәртібін сақтап,оқып білуге талаптанып,тыныштықты орнатып,тазалықты сақтап,бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

Парақшалар арқылы 2- топқа бөлу.


2.Үй тапсырмасын тексеру. « Кофе таяқшасы» әдісі арқылы сұрау.

« Жомарт»

Ы. Алтынсарин

5 Т – ережесі:

1.Тәртіп.

2.Талап.

3.Тыныштық.

4.Тазалық.

5.Татулық.

3.Дәйексөз.

«Адамның қадірлісі- жомарт кісі»



Халықтық салт- дәстүр тәрбиесінде әрбір ата- ана ұрпағына жомарттықты ұғындырып отырған. Жомарттықтың бірқатар қыры болады.Мысалы: қол жомарттығы, көңіл жомарттығы, жол жомарттығы.Бұл қасиеттер адамның басқа адамдарға деген риясыз мейірімділігі мен қамқорлығының көрінісі болып табылады.

Жомарттық- көңіл байлығы. Жомарт болу үшін міндетті түрде бай, дәулетті болу қажет емес.Жомарт адам- қолыңдағы барымен бөлісуге даяр, көңілі мөлдірдей таза адам.

4.Әңгiмелеу (сұхбат). 3мин.

  • Нұрланның кеңпейілділігін қандай іс-әрекетінен байқауға болады?

  • Кеңпейілді болудың мәні неде?

  • «Ақылды десе боларсұрамай білгенді, жомарт десе боларсұрамай бергенді» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер?

  • Жомарт адамды қандай қасиеттерінен тануға болады?

  • Өзіңнің жомарттық көрсеткен кезің болды ма? Айтып бер.




























Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау.

5.Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. 12 мин.

1-тапсырма.Мәтінді оқыңдар.Мәтінді негізге ала отырып, өз күнделіктеріңді жасаңдар.Онда өздеріңнің жомарттық іс-әрекеттеріңді түйіндеп жазыңдар.

2-тапсырма.Түймедақ жапырағындағы сұрақтарыңды оқыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер.

6. Дәптермен жұмыс.

1,2- тапсырманы орындау.

Сергіту сәті.

« Мен қазақпын»



7. Топпен ән айту.

«Біз өмірдің гүліміз»

Сөзі:Ә.Дүйсенбиевтікі.

Әні: Б.Ғизатовтікі.







8.Үй тапсырмасы.


Мәтінді оқу.23-сабақ « Менің Отаным»

Құрманбай Толыбаев.


9.Қорытындылау,соңғы тыныштық сәтi. 3 мин.

  • Балалар, енді бір сәт тынышталайық.

. Балалар денелерін түзу ұстап, бастарын жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңыздар. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаңыздар, айналадағы барлық тіршілік иесі оларды аялап, қоршап, қамқор болып жатқанын сезініңіздер. Тұла бойларыз жақсылыққа, махаббатқа толғанын сезінуге ұмтылыңыздар. Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңіз бен жақсы ойларыңызды естеріңізге түсіріп көріңіздерші... Оны өздеріңізбен бірге қалу үшін жүректеріңізге салып, бір-бірлеріңе жылы лебіздеріңді білдіріңіздер.Аңсаған армандарыңызға жетулеріңізге тілектеспін. Бүгін сендер өте көп жақсы істер жасадыңыздар, ойларыңызды жеткізе білдіңіздер. жақсы ойлар айттыңыздар сол үшін сендерге рахмет айтамын.






Рефлексия

« Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалау.




Сабақ аяқталды .Сау болыңыздар











































Оқушылардың бірін-бірі,өөін-өзі бағалауға негізделген,бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға уйрету.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!