: Километр. Миллиметр/ Астана ғимараттары 3сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

: Километр. Миллиметр/ Астана ғимараттары 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен беретін әріптестеріме өте пайдалы да қажет деп ойлаймын.Өйткені жас маман ұстаздарға қолдау көрсетіп,жол көрсетіп осылай бағыт-бағдар берсек оларға бір пайдамыз тиееді-ау деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Тақырып: Километр. Миллиметр/ Астана ғимараттары

Мектеп: «С.Бердіқұлов атындағы орта мектебі» КММ

Мұғалім: Джамболатова Р.А



Күні: 04.12.18

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.3.2** мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

3.1.3.4 ұзындық (мм, см, дм, м) / масса (г, кг, ц, т) / аудан (см2, дм2, м2/ уақыт (сек,мин, сағ, тәул. ғасыр) бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Ұзындықтың өлшем бірліктерін қолданып өлшейді.

Басым көпшілігі:

Шамалардың мәнін салыстырады және оларға амалдар орындайды.

Кейбір оқушылар:

Шамаларды түрлендіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Ұзындық өлшем бірліктерін салыстыру.

Пәндік лексика және терминология:

Ұзындық, км, мм.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Ұзындықты немен өлшейді?

Ұзындықтың қандай өлшем бірліктерін қолданады?

Жазу:

Өрнектер, дм, мм, шамалардың атауы.

Бағалау критерийі

км, м, дм, см бірліктерін пайдалана отырып, шамалар өлшемімен есептеулер жүргізеді.

км, м, дм, см мәндерін салыстырады, және оларға амалдар қолданады.

км, м, дм, см ұзындық бірліктерін олардың өзара қатысы негізінде түрлендіреді.

Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу «К. Ахметова Астана», «Керемет күмбез»

Алдыңғы білім

2.1.3.4. Ұзындық (см, дм, м), масса (кг, ц) өлшем бірліктері арақатынасына сүйеніп түрлендіру

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут

Ұйымдастыру. Бір бірімізге күлкі сыйлайық.

Үй тапсырмасын тексеру.

Үй мен хауыздың ауданын қалай есептедің?

Қандай өлшем бірлігін қолдандың?

Тағы қандай ұзындық өлшем бірліктерін білесің?

Ортақ тақырыбымыз қандай?

Сәулетті үйлер қай қаладан көруге болады?

Астана қаласына жету үшін қандай көлікке отырамыз?

Неліктен көп уақыт жолда боламыз?

Астанаға дейін неше километр?

Астана, Алматы қаласының суреттері


Алматыға дейін неше километр?

Астана туралы кімнің өлеңімен таныспыз?

Демек бүгін біз қанадай тақырыппен танысамыз?

Мақсатымыз Ұзындық өлшем бірліктері – километр және милиметрмен танысамыз.

Бағалау критерийі:

км, м, дм, см бірліктерін пайдалана отырып, шамалар өлшемімен есептеулер жүргізеді.

км, м, дм, см мәндерін салыстырады, және оларға амалдар қолданады.

км, м, дм, см ұзындық бірліктерін олардың өзара қатысы негізінде түрлендіреді.

























Сабақтың ортасы

5 минут
























8 минут

Аймектепті тыңдау

Білу, түсіну

Ой қозғау

  • Ұзындық өлшемдерінің кестесін қара.

Миллиметр – ұзындық өлшем бірлігінің ең кіші бөлігі.

1 см = 10 мм.

Ал сендерге метрден үлкен өлшем бірлігі таныс па? Сызғыштың бөліктеріне қараңдар. Сен енді 1 см-ден кем кесінділерді өлшей аласың ба? 1 см-ден артық, бірақ 2 см-ден кем кесінділерді ше?

1 суретті қара. Астанадағы океанариум ғимараты – ерекше құрылым. Ол – Гиннес рекордтар кітабына енген әлемдегі жалғыз ғимарат, мұхиттан 3000 километр қашықтықта орналасқан. Біз қандай жаңа ұзындық өлшем бірлігін қолдандық? Бұл–километр.

Ұзындық өлшем бірліктеріне қатысты кестені көреміз.

1м=10м 1дм=10см

1м=100см 1дм=100мм

1м=1000мм 1см=10мм

1км=1000м=10000дм=100000см=1000000мм

«Көршіңізге айтыңыз»

1 дм қанша сантиметр, миллиметр бар?

1 м-де қанша дециметр, сантиметр, миллиметр бар?

1км де қанша метр, дециметр, сантиметр, милиметр бар?

Салыстыр:

1 м*1 мм 100 мм *1 дм 1000 мм*100 см

1 см*10 мм 10 дм*1 см 10 см*10 мм

1 тапсырма жеке жұмыс

Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте,

1см= мм 40см= мм

2дм1см= см 210см= дм= м дм

690см= м= м дм 78мм= см мм

Дескриптор:

Сантимертді милиметрмен өрнектейді.

Дециметрді сантиметр мен милиметрге өрнектейді.

Өлшем бірліктерін өрнектеп жаза алады.

Қб бірін бірі критерийі арқылы бағалау

Аймектеп












Кесте















Таратпа


8 минут











9 минут

2 тапсырма жұптық тапсырма

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Карта бойынша қала маршрутының жоспарын құр, оның ұзындығын километрмен өлше.

Абай көшесінен Бейбітшілік көшесіне дейін неше километр?

Республика көшесінен субұрқаққа дейін неше километр?

Тәуелсіздік даңғылы неше километр?

Жамбыл көшесінен көлік тұрағына дейін неше километр?

3 тапсырма Өзіндік жұмыс. Қолдану

Дәптермен жұмыс

Ұзындықты километрмен өрнекте. Өсу ретімен қайта жаз. Іле өзенінің ұзындығы Талас өзенінің ұзындығынан қанша артық?

Талас 453000м= км

Іле 815000м= км

Нұра 978000м= км

Саралау тапсырмасы

Миллиметрге өрнекте:

а) 1 дм 2 см 5 мм = ...

ә) 4 дм 8 мм = ...

б) 23 см 8 мм = ...

в) 3 дм 5 см = ...

Амалдарды орында және жауапты ірірек өлшем бірлігіне өрнекте:

а) 6 дм 4 см – 35 мм

ә) 2 дм 18 мм + 58 см 2 мм

Мен:

  • Шамаларды есептеуді;

  • Шамалардың мәнін салыстыруды(км, см, дм, м)және олармен амалдар орындауды;

Оладың өзара қатынасы негізінде см, дм, м, км ұзындық бірліктерін өрнектеуді.

ҚБ Өзін өзі критерий арқылы бағалау



Маршрут сызылған қала






Дәптер







Таратпа

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтың басында алдымызға қандай мақсат қойдық?

Осы мақсаттарға жете алдық па?

«Білім банкасы» бүгін білген, үйренгендерімізді жазып банкыны толтырайық.


Үйге тапсырма

50 бет №6


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Диалог арқылы қолдау көрсететін оқушы сұрақтарға жауап береді, дарынды оқушы сұрақтарға дәлел келтіре отырып жауап береді.

3 тапсырмада қолдау көрсететін оқушы ұзындықты километрмен өрнектеп жазады, дарынды оқушы амалдарды орындап, жауапты ірірек өлшем бірлігіне өрнектеп жазады.

Өзін өзі, бірін бірі бағалау критерийі арқылы бағалайды.


Сабақ бойынша рефлексия:

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқыту да, оқуды да ескеріңіз)?

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқыту да, оқуды да ескеріңіз )?

1

2

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2018
3545
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі