0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
« Коллоквиум » (теориялық, практикалық) Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданыПән аты : ОркестрСыныбы : 5Сабақтың мақсаты :Білімділігі : Оқушы орындаушылық тәсілдердің шарттары мен динамикалық белгілерін, ырғағы мен екпінінің дұрыс орындалуын анықтай алуыТәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу. Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.Сабақтың түрі : Ашық сабақСабақтың әдісі :а) теориялық б) практикалықСабаққа қажетті көрнекіліктер : сазды аспаптар,плакаттар,карточкалар, слайд. Сабақ жоспары :
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу. Аспап бұрауларын тексеру.2.Үй тапсырмасыҚұрманғазы «Серпер » күйін оқушылармен анализ жасап,күйді 11 – цифраға дейін ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Бүгінгі сабағымызда коллоквиум сұрақтарымен жұмыс жасаймыз. Жалпы «коллоквиум» дегеніміз не? Оқушылардың білімін, өнерге деген ынтасын анықтау мақсатында оқытушының оқушылармен арнайы әңгімелесуі. Яғни, практикалық жұмысты орындамас бұрын оқушының теориялық білім деңгейін анықтау үшін қолданылады. Сондықтан бүгін өткен сабақтарда өтілген тақырыптар бойынша сұрақ – жауаптар беріледі. Оқушылар бұл сұрақтардың жауабын теориялық және практика жүзінде де білуі тиіс. Бірнеше жаттығу арқылы шолу жасап шығамыз. Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады. Сонымен жаттығуларға назар аударамыз. 1 – жаттығу «Пиано» , «Форте» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)2 – жаттығу «Сфорцандо» , «Субитопиано» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)3 – жаттығу Бас домбыраны есту, қадағалау әдісіне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)4 – жаттығу Дирижердің қол қимылы арқылы орындау тақырыбына арналады. Әртүрлі өлшемдегі жаттығулар беріледі. Оқушылар өздері қимылмен көрсетуі керек болады. (жаттығу слайдта көрсетіледі)б)практикалықСлайдпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін оқушыға сұрақтар қоя отырып, еске түсіру, қайталау. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, аспапта орындау. Әр жаттығуға көше отырып, тапсырмадағы белгілердің анықтамасын сұрау. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Баршамыз жақсы көріп ойнайтын «крестик, нолик» ойынын бүгінгі сабағымызда қорытындылау үшін пайдаланамыз. Ойында қолданылатын сұрақтар:1. Коллоквиум деген не?2. «Сфорцандо» қалай орындалады?3. Бас домбыра неше ішекті?4. «Серпер» күйі нешеге саналады?5. «Пиано» қалай орындалады?6. «Субитопиано» қалай орындау керек?7. Прима қобыз аспабының бұрау күйін қай дыбыстармен келтіреміз?8. «Форте» қалай орындалады.9. «Da capo al Fine» - жазуы нені білдіреді?10. «Coda» - мағынасы қандай?5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, сабаққа қатысуына байланысты мақтау сөздер айтып, қорытындылау.6. Үйге тапсырмаҚұрманғазының «Серпер» күйін соңына дейін толық ойнап келу. Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
- Ұйымдастыру
- Үй тапсырмасын тексеру
- Жаңа сабақ
- Сергіту сәті
- Қорытындылау
- Үй тапсырмасы
- Бағалау
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу. Аспап бұрауларын тексеру.2.Үй тапсырмасыҚұрманғазы «Серпер » күйін оқушылармен анализ жасап,күйді 11 – цифраға дейін ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Бүгінгі сабағымызда коллоквиум сұрақтарымен жұмыс жасаймыз. Жалпы «коллоквиум» дегеніміз не? Оқушылардың білімін, өнерге деген ынтасын анықтау мақсатында оқытушының оқушылармен арнайы әңгімелесуі. Яғни, практикалық жұмысты орындамас бұрын оқушының теориялық білім деңгейін анықтау үшін қолданылады. Сондықтан бүгін өткен сабақтарда өтілген тақырыптар бойынша сұрақ – жауаптар беріледі. Оқушылар бұл сұрақтардың жауабын теориялық және практика жүзінде де білуі тиіс. Бірнеше жаттығу арқылы шолу жасап шығамыз. Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады. Сонымен жаттығуларға назар аударамыз. 1 – жаттығу «Пиано» , «Форте» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)2 – жаттығу «Сфорцандо» , «Субитопиано» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)3 – жаттығу Бас домбыраны есту, қадағалау әдісіне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)4 – жаттығу Дирижердің қол қимылы арқылы орындау тақырыбына арналады. Әртүрлі өлшемдегі жаттығулар беріледі. Оқушылар өздері қимылмен көрсетуі керек болады. (жаттығу слайдта көрсетіледі)б)практикалықСлайдпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін оқушыға сұрақтар қоя отырып, еске түсіру, қайталау. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, аспапта орындау. Әр жаттығуға көше отырып, тапсырмадағы белгілердің анықтамасын сұрау. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Баршамыз жақсы көріп ойнайтын «крестик, нолик» ойынын бүгінгі сабағымызда қорытындылау үшін пайдаланамыз. Ойында қолданылатын сұрақтар:1. Коллоквиум деген не?2. «Сфорцандо» қалай орындалады?3. Бас домбыра неше ішекті?4. «Серпер» күйі нешеге саналады?5. «Пиано» қалай орындалады?6. «Субитопиано» қалай орындау керек?7. Прима қобыз аспабының бұрау күйін қай дыбыстармен келтіреміз?8. «Форте» қалай орындалады.9. «Da capo al Fine» - жазуы нені білдіреді?10. «Coda» - мағынасы қандай?5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, сабаққа қатысуына байланысты мақтау сөздер айтып, қорытындылау.6. Үйге тапсырмаҚұрманғазының «Серпер» күйін соңына дейін толық ойнап келу. Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Маденова Акерке ОрынбасаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
« Коллоквиум » (теориялық, практикалық) оркестр сабағынан ашық сабақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
« Коллоквиум » (теориялық, практикалық) оркестр сабағынан ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділігі : Оқушы орындаушылық тәсілдердің шарттары мен динамикалық белгілерін, ырғағы мен екпінінің дұрыс орындалуын анықтай алуы
Тәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу.
Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
« Коллоквиум » (теориялық, практикалық) Құлшар атындағы Бейнеу өнер мектебінің Домбыра сыныбының мұғалімі Маденова Ақерке Орынбасаровна Маңғыстау облысы ,Бейнеу ауданыПән аты : ОркестрСыныбы : 5Сабақтың мақсаты :Білімділігі : Оқушы орындаушылық тәсілдердің шарттары мен динамикалық белгілерін, ырғағы мен екпінінің дұрыс орындалуын анықтай алуыТәрбиелігі : Оқушыларды музыкалық орындаушылық шеберлікке, оның көркем эстетикалық көзқарасын қалыптастыру негізінде тәрбиелеу. Дамытушылығы : Әр шығарманың мән – мазмұнын шынайы ашып орындауға белсенді ықпал жасау.Сабақтың түрі : Ашық сабақСабақтың әдісі :а) теориялық б) практикалықСабаққа қажетті көрнекіліктер : сазды аспаптар,плакаттар,карточкалар, слайд. Сабақ жоспары :
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу. Аспап бұрауларын тексеру.2.Үй тапсырмасыҚұрманғазы «Серпер » күйін оқушылармен анализ жасап,күйді 11 – цифраға дейін ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Бүгінгі сабағымызда коллоквиум сұрақтарымен жұмыс жасаймыз. Жалпы «коллоквиум» дегеніміз не? Оқушылардың білімін, өнерге деген ынтасын анықтау мақсатында оқытушының оқушылармен арнайы әңгімелесуі. Яғни, практикалық жұмысты орындамас бұрын оқушының теориялық білім деңгейін анықтау үшін қолданылады. Сондықтан бүгін өткен сабақтарда өтілген тақырыптар бойынша сұрақ – жауаптар беріледі. Оқушылар бұл сұрақтардың жауабын теориялық және практика жүзінде де білуі тиіс. Бірнеше жаттығу арқылы шолу жасап шығамыз. Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады. Сонымен жаттығуларға назар аударамыз. 1 – жаттығу «Пиано» , «Форте» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)2 – жаттығу «Сфорцандо» , «Субитопиано» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)3 – жаттығу Бас домбыраны есту, қадағалау әдісіне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)4 – жаттығу Дирижердің қол қимылы арқылы орындау тақырыбына арналады. Әртүрлі өлшемдегі жаттығулар беріледі. Оқушылар өздері қимылмен көрсетуі керек болады. (жаттығу слайдта көрсетіледі)б)практикалықСлайдпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін оқушыға сұрақтар қоя отырып, еске түсіру, қайталау. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, аспапта орындау. Әр жаттығуға көше отырып, тапсырмадағы белгілердің анықтамасын сұрау. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Баршамыз жақсы көріп ойнайтын «крестик, нолик» ойынын бүгінгі сабағымызда қорытындылау үшін пайдаланамыз. Ойында қолданылатын сұрақтар:1. Коллоквиум деген не?2. «Сфорцандо» қалай орындалады?3. Бас домбыра неше ішекті?4. «Серпер» күйі нешеге саналады?5. «Пиано» қалай орындалады?6. «Субитопиано» қалай орындау керек?7. Прима қобыз аспабының бұрау күйін қай дыбыстармен келтіреміз?8. «Форте» қалай орындалады.9. «Da capo al Fine» - жазуы нені білдіреді?10. «Coda» - мағынасы қандай?5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, сабаққа қатысуына байланысты мақтау сөздер айтып, қорытындылау.6. Үйге тапсырмаҚұрманғазының «Серпер» күйін соңына дейін толық ойнап келу. Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
- Ұйымдастыру
- Үй тапсырмасын тексеру
- Жаңа сабақ
- Сергіту сәті
- Қорытындылау
- Үй тапсырмасы
- Бағалау
Сабақтың жүрісі1.ҰйымдастыруЖурнал бойынша оқушыларды түгендеу,оқушының отырысын тексеру, оқу құралын түгендеу. Аспап бұрауларын тексеру.2.Үй тапсырмасыҚұрманғазы «Серпер » күйін оқушылармен анализ жасап,күйді 11 – цифраға дейін ойнату. Қателерімен жұмыс жасау.3. Жаңа сабақа) теориялық Бүгінгі сабағымызда коллоквиум сұрақтарымен жұмыс жасаймыз. Жалпы «коллоквиум» дегеніміз не? Оқушылардың білімін, өнерге деген ынтасын анықтау мақсатында оқытушының оқушылармен арнайы әңгімелесуі. Яғни, практикалық жұмысты орындамас бұрын оқушының теориялық білім деңгейін анықтау үшін қолданылады. Сондықтан бүгін өткен сабақтарда өтілген тақырыптар бойынша сұрақ – жауаптар беріледі. Оқушылар бұл сұрақтардың жауабын теориялық және практика жүзінде де білуі тиіс. Бірнеше жаттығу арқылы шолу жасап шығамыз. Аспап ойнағанда дұрыс отыру дыбысты жақсы шығаруда ерекше роль атқарады. Сондықтан аспап ойнар алдында әр оқушы отырысына көңіл аударуы тиіс. Музыканттың ойнау шеберлігі – оң және сол қол қойылымдарына тікелей байланысты. Оркестрде орындаушы орындайтын шығарманы тиянақты анализ жасап шығуы қажет. Бұл жерде тек нотаны тану аздық етеді. Музыканы тыңдаушыға әсерлі жеткізу үшін әр аспапта қолданылатын өзіндік штрих түрлерін білу керек. Ойнағанда шығатын дыбыс көңілге ұнамды болу үшін орындаудың әртүрлі әдістері болады. Сонымен жаттығуларға назар аударамыз. 1 – жаттығу «Пиано» , «Форте» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)2 – жаттығу «Сфорцандо» , «Субитопиано» белгілеріне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)3 – жаттығу Бас домбыраны есту, қадағалау әдісіне арналады. (жаттығу слайдтан көрсетіліп, оқушыларға парақшамен таратылады)4 – жаттығу Дирижердің қол қимылы арқылы орындау тақырыбына арналады. Әртүрлі өлшемдегі жаттығулар беріледі. Оқушылар өздері қимылмен көрсетуі керек болады. (жаттығу слайдта көрсетіледі)б)практикалықСлайдпен жұмыс жасап түсіндіргеннен кейін оқушыға сұрақтар қоя отырып, еске түсіру, қайталау. Осыдан кейін ғана жаттығу жазылған нота парақшалары таратылады. Осы парақшаға қарап отырып, аспапта орындау. Әр жаттығуға көше отырып, тапсырмадағы белгілердің анықтамасын сұрау. 4.Сергіту сәті.Енді кішкене бой сергітіп алайық. Баршамыз жақсы көріп ойнайтын «крестик, нолик» ойынын бүгінгі сабағымызда қорытындылау үшін пайдаланамыз. Ойында қолданылатын сұрақтар:1. Коллоквиум деген не?2. «Сфорцандо» қалай орындалады?3. Бас домбыра неше ішекті?4. «Серпер» күйі нешеге саналады?5. «Пиано» қалай орындалады?6. «Субитопиано» қалай орындау керек?7. Прима қобыз аспабының бұрау күйін қай дыбыстармен келтіреміз?8. «Форте» қалай орындалады.9. «Da capo al Fine» - жазуы нені білдіреді?10. «Coda» - мағынасы қандай?5. ҚорытындылауОқушыларға сабақ бойынша сұрақ қоя отырып, сабаққа қатысуына байланысты мақтау сөздер айтып, қорытындылау.6. Үйге тапсырмаҚұрманғазының «Серпер» күйін соңына дейін толық ойнап келу. Алдын ала оқушыға арнап жазып дайындалған жаттығуларды беріп, үйден орындап келуге тапсырма беру. 7.БағалауОқушы белсенділігіне,білімділігіне,тапқырлығына қарай бағалау.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2019
1290
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













