Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
ОІЖ
орынбасары:
Пән:Өзін –
өзі тану
Мектебі:ҚОЖББМ.
Күні:20.02.19ж.
Тақырыбы:№22
«Көңіл-күй шаттығы»
Құндылығы:Сүйіспеншілік
Қасиеттері:бәрін
жақсы көру; бауырмалдық; татулық және
т.б.
Мұғалімі:Бердібекова.
М.Ж.
Сыныбы:1Оқушылардың саны:
6
Мақсаты:Оқушыларға адам өміріндегі әлемді жағымды
қабылдаудың маңыздылығын түсіндіру арқылы сүйіспеншілік
құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік:
Оқушыларғаайналадағы бәрін жақсы көрудің маңыздылығын
түсіндіру.
2. Дамытушылық: Оқушылар
бойындағы бауырмалдыққасиеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды
татулыққатәрбиелеу.
Ресурстар:
Оқулық,қалам,
түрлі тусті
қарындаш,
парақшалар.
Сабақтың
барысы:
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу, 5 – Т ережесін
еске түсіріп қайталау.
Топтарға
бөлу.
Оқушыларға қобдишадан конфет
алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 2- топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
2. Үй тапсырмасын
тексеру.
№22 – сабақ. «Ақ тиін мен
қасқыр» ертегісінүлкендердің көмегіменоқып
келу.
Сұрақтар:
1.Қасқыр
неліктен әр уақытта ашулы жүреді?
2. Ал ақ тиіндер неліктен
әрқашан көңілді жүреді?
3. Қалай ойлайсыңдар, адам
қандай жағдайдақуанышта, шаттықта
болады?
4.Өздерің аңдардың қайсысынан
үлгі аларедіңдер? Неліктен?
5Т –
ережесі:
1.
Тәртіп.
2.
Талап.
3.
Тыныштық.
4.
Тазалық.
5. Татулық.
3. Сабақтың
дәйексөзі.
(Бірінші ұл балалар
қайталайды, кейін қыз балалар қайталап
оқиды)
«Жақсыға қарасаң, жаның
жадырайды.»
Мақал.
Сұрақтар:
1.Қандай адамды жақсы адам
дейміз?
2. Дәйексөзден қандай ой
түйдіңіз?
4. Оқиға айту (Мұғалім
сыйы).
«Құлпынай мен
шие»
«Арман» атты дүкенде Сара мен
Айсұлу жемістер сатады екен. Біреуі шие, ал екіншісі құлпынай.
Екеуі жас кезінен келе жатқан достар. Кішігірім бизнесін де бірге
бастаған еді. Күнде бір-бірінің алған табысына қуанып, бір-біріне
қолдау беріп отыратын.
Айсұлу ауырып қалып біраз
уақыт жұмысқа шыға алмады. Ал Сара осы уақыттаақша жинап та
үлгерді. Айсұлу келгенде адамдар шиені аса көп алмай, құлпынайға
жүгіретін болды. Айсұлудың көңіл-күйі бұзылып, көңілінің қошы
болмай жүрді. Оны байқаған Сара ертеңіне құлпынайсыз келді.
Айсұлудың шиесін сатуға көмектесіп, тепе-теңдікті
орнатты.
Солай Сара жан құрбысының
көңіл-күйін көтеріп, жұмыстарын арықарай
жалғастырды.
Сұрақтар:
Сараның жасаған әрекеті
туралы не айтар едіңдер?
Егер сендер Сараның орнында
болсаңдар қандай әрекет жасаған болар
едіңдер?
8. Тыныштық сәті Балалар,
бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттеріңді жүректеріңе
сақтаңыздар!
Рефлексия.
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге өз
есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып немесе стикер
арқылы) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.
Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман
емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз