Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
" КООРДИНАТА " АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ 5 СЫНЫП
Материал туралы қысқаша түсінік
ЖАС МАТЕМАТИКТЕРГЕ КӨМЕКШІ ҚҰРАЛ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Қазан 2018
760
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні:Сынып: 5Ермекбаева Ғ | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Координаталық сәуле. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.3.1.1өлшеудің түрлі ұзындық бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді дегенді түсіну;5.5.2.2натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;5.1.2.1натурал сандарды салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен салыстыру | |
Сабақтың мақсаттары | Бүгін сабақта оқушылар координаталық сәуле ұғымымен танысады және координаталық сәуледе натурал сандарды кескіндеуді үйренеді. | |
Жетістік критерийлері | оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады;тақырып мазмұнын өздігінен ізденіп, топ жұмысына белсене араласып, өзін өзі реттеуді қалыптастырады; оқушылар алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өздіктерінен жұмыс жасай білуге үйренеді; есеп шығару, салыстыру, талдай білу дағдылары қалыптасады;Координаталық сәуленің бойында нүктелерді кескіндеуді үйренеді | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Сурет өнер | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Табиғатқа саяхат. . | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | . Өткенді қайталау(дербес жұмыс)Х ∙ 9 = 12 ∙ 6 у + 452 = 155 ∙ 5 63 ∙ у = 63 ∙ 3 ∙ 0 80 ∙ а = 1 000 – 680 Х ∙ 9 = 72 у + 452 = 775 63 ∙ у = 0 80 ∙ а = 320Х = 72 : 9 у = 775 – 452 у = 0 : 63 а = 320 : 80Х = 8 у = 323 у = 0 а = 48 ∙ 9 = 72 323 + 452 = 775 63 ∙ 0 = 63 ∙ 0 80 ∙ 4 = 320 | Шаттық шебері |
Сабақтың ортасы8 минут | А. Ұзындықбірлігі ретінде кез келген кесіндінің ұзындығын алуға болады. О А ОА-бірліккесінді О К О-координаталар басы 0 1 2 3 4 Оқылуы : К(3) - К нүктесініңкоординатасы 3-ке тең. Есептершығару. .Ауызша . 1)А,С,Д нүктелерініңкоординаталарынтабыңдар (14- сурет) А(4), С(9),Д(10) 2) E,F,L,M,N нүктелерініңкоординаталарынтабыңдар (14- сурет) E(10),F(50),L(140),M(110),N(70). .Ауызша. 1)P(10), S(40),T(50),Q(110) 2)X(60),Y(150),Z(270). Топтықжұмыс.Бірлік кесіндінің ұзындығы ретінде 1 см-ді алып, координаталық сәулені салыңдар және А(3), В(7), С(9) нүктелерін кескіндеңдер. .Координаталық сәуледеА,В,С,Д,Е нүктелері берілген.(18-сурет).1)С нүктесінің сол жағында; 2) В нүктесінің оң жағында орналасқан нүктелеріді атаңдар. Жауабы: 1)С нүктесінің сол жағында В,Е нүктелері орналасқан; 2) В нүктесінің оң жағында С,Д,А нүктелері орналасқан. Оқулықпен жұмыс істеу арқылы постер жасайды.Келесі сұрақтарға жауап беру керек: | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығыпшығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут Қызықты тапсырма8 минут | Кез келген кесінді сыздырту.Сәуле сыздыртуКоординаталық сәуле дегеніміз не?Координаталық нүкте дегеніміз не?Координаталық басы дегеніміз не?Жұппен жұмыс. Меңгеру Сыни тұрғыдан талдау (жұппен жұмыс)Кері байланыс. Қортындылау.1. Координаталық сәуле қалай сызылады?2. Координаталық сәуленің санақ басы ретінде қай нүкте алынады?3. Бірлік кесінді деген не?Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсетуОқытудың мақсаты бойынша. | Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы2 минут | РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім | Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Математика сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сандарды жаз | Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз |
4 мыңдық, 5 ондық, 7 бірлік | |
30 мыңдық, 4 жүздік, 2 бірлік | |
2 жүздік | |
7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік | |
9 жүздік | |
3 897 – нің алдындағы сан. | |
9 389 – дан кейінгі сан | |
7 мыңдық 9 жүздік, 5 бірлік | |
3 мыңдық | |
2 мыңдық 5 жүздік |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)