Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:қазақ тілі

    Мектеп: «Қоссейіт» ЖОМ

    Сынып : 9

    Мұғалімнің аты-жөні: Шоманова Эльмира

    Күні : 21.08.2020 ж

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім/тақырып

    Мәңгілік Ел – мұратым

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру;

    9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

    Сабақ мақсаты:







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін барлық оқушылар деңгейіне қарай жоспар құрай алады, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде өзара диалог құрады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде проблемалық сұрақтар құрастыра алады

    Бағалау критерий

    1. Жинақталған материалдар негізінде күрделі жоспар құрады және тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

    2. Тақырып бойынша өзара диалогқа қатысады.

    3. Тақырып бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.

    Ойлау дағдылары:

    Талдау, қолдану.

    Тілдік мақсат:



    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Алған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. "Мәңгілік Ел" идеясының құндылығы туралы не білесіңдер?

    2. "Мәңгілік Ел" идеясының маңыздылығы неде?

    3. "Мәңгілік Ел" болып қалыптасып қалу үшін өздерің қандай үлес қосар едіңдер?

    Құндылықтарға баулу:

    Оқушылардың Елжандылық, Туған жерге деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады.

    Пəнаралық байланыс:

    Әдебиет, тарих

    Алдыңғы оқу:

    Оқылым дағдысы қалыптасқан. Әртүрлі стильдегі мәтіндердің түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5мин










    Сабақтың басы

    10мин























    Сабақтың ортасы

    15мин

















    12мин


    Сабақтың соңы



    Ширату жаттығуы:

    Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта» тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет жинақтайды.

    «Мәңгілік Ел» тіркесін қалай түсіндіресің?

    Рухани жаңғыру қайдан бастау алады деп ойлайсың?



    Мәтін мазмұның анықтау мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілін қолданамын




    Тапсырма:

    1. Мәтін мазмұнын анықта

    2. Талқылау сұрақтарын құрастыр

    3. Мәтін бойынша диалог құрастыр


    Дескриптор:

    1. Мәтін мазмұнын анықтайды

    2. Талқылау сұрақтарын құрастырады

    3. Мәтін бойынша диалог құрайды


    ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.


    ОShape2 қушылардың зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Хикая тауы» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады








    Тапсырма:

    1 Мәтін мазмұнын түсіп оқы

    2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құра

    3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаз


    Дескриптор

    1 Мәтін мазмұнын түсінеді;

    2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құрай алады

    3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаза алады


    Бағалау: Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі


    Ж Оқушыларға жазылым дағдығысы бойынша «Бес жолды өлең» тәсілі қолдандым.Осы тәсіл арқылы өлең (әңгіме) құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаздыру арқылы сабақты қорытындыладым.

    Тапсырма:

    1. Орфографиялық сөздікті пайдаланып, «Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтінінде кездескен сөздердің жазылуына назар аудар.

    2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаз.

    3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақта.


    Дескриптор:

    1. Орфографиялық сөздікті пайдалана алады.

    2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

    3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақтайды.


    Бағалау: «Өзара» арқылы бағалауды іске асырады










    «Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтін












































    Мәтін үлгісі,

    Флипчарт, маркер, т.б.


    Қосымша ақпарат

    Саралау

    Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру.

    Оқу мақсаты негізінде сабақ мақсаты сараланды Оқу мақсатына жету үшін тапсырмарды да саралап аламын .Оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады

    Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтайды

    Мәтінде емлесі қиын сөздерді таба алады.

    Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады


    Топтағы өз жұмыстарының нәтижесі арқылы

    Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі

    «Өзара» бағалау

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

    Оқу мақсатына сәйкес ширату жаттығуы мен белсенді жұмыс түрі қолданды қауіпсіздік ережесі сақталады.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

    Сабақ өту барысында сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері өз дәрежесінде орындалды..Орфографиялық нормаға сай жазылатын сөздерді түсіндірілді.Жинақталған материалдар негізінде ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құрады.Сабақ жоғары деңгейде өтілді.Жоспарланған сабақ тапсырмалары сабақ мақсаттарына қарай құрылды.Уақыт тиімді болды.Тәсілдерді тиімді пайдалана отырып,өзгерістер енгіздім.


    Қорытынды:

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: «Хикая тауы» тәсілі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындау үшін тиімді болды.

    2: «Бес жолды өлең» тәсілі сабақта жазылым дағдысы бойынша жұмыс жасалды

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

    1 Тиімді тәсілдер сабақты жақсарта алды

    2. «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі қолдану барысында оқушылардың жылдамдығы мен белсенділігі сабақты жақсы өтуіне ықпалын тигізді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тлен Мейіржан
    26 Қырқүйек 2020
    381
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    `` Мақала `` 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    `` Мақала `` 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Муғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ:қазақ тілі

    Мектеп: «Қоссейіт» ЖОМ

    Сынып : 9

    Мұғалімнің аты-жөні: Шоманова Эльмира

    Күні : 21.08.2020 ж

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім/тақырып

    Мәңгілік Ел – мұратым

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру;

    9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

    Сабақ мақсаты:







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін барлық оқушылар деңгейіне қарай жоспар құрай алады, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде өзара диалог құрады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жинақталған материалдар негізінде проблемалық сұрақтар құрастыра алады

    Бағалау критерий

    1. Жинақталған материалдар негізінде күрделі жоспар құрады және тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

    2. Тақырып бойынша өзара диалогқа қатысады.

    3. Тақырып бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.

    Ойлау дағдылары:

    Талдау, қолдану.

    Тілдік мақсат:



    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Алған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. "Мәңгілік Ел" идеясының құндылығы туралы не білесіңдер?

    2. "Мәңгілік Ел" идеясының маңыздылығы неде?

    3. "Мәңгілік Ел" болып қалыптасып қалу үшін өздерің қандай үлес қосар едіңдер?

    Құндылықтарға баулу:

    Оқушылардың Елжандылық, Туған жерге деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады.

    Пəнаралық байланыс:

    Әдебиет, тарих

    Алдыңғы оқу:

    Оқылым дағдысы қалыптасқан. Әртүрлі стильдегі мәтіндердің түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын біледі.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    5мин










    Сабақтың басы

    10мин























    Сабақтың ортасы

    15мин

















    12мин


    Сабақтың соңы



    Ширату жаттығуы:

    Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта» тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет жинақтайды.

    «Мәңгілік Ел» тіркесін қалай түсіндіресің?

    Рухани жаңғыру қайдан бастау алады деп ойлайсың?



    Мәтін мазмұның анықтау мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілін қолданамын




    Тапсырма:

    1. Мәтін мазмұнын анықта

    2. Талқылау сұрақтарын құрастыр

    3. Мәтін бойынша диалог құрастыр


    Дескриптор:

    1. Мәтін мазмұнын анықтайды

    2. Талқылау сұрақтарын құрастырады

    3. Мәтін бойынша диалог құрайды


    ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.


    ОShape2 қушылардың зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Хикая тауы» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады








    Тапсырма:

    1 Мәтін мазмұнын түсіп оқы

    2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құра

    3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаз


    Дескриптор

    1 Мәтін мазмұнын түсінеді;

    2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құрай алады

    3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаза алады


    Бағалау: Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі


    Ж Оқушыларға жазылым дағдығысы бойынша «Бес жолды өлең» тәсілі қолдандым.Осы тәсіл арқылы өлең (әңгіме) құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаздыру арқылы сабақты қорытындыладым.

    Тапсырма:

    1. Орфографиялық сөздікті пайдаланып, «Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтінінде кездескен сөздердің жазылуына назар аудар.

    2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаз.

    3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақта.


    Дескриптор:

    1. Орфографиялық сөздікті пайдалана алады.

    2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

    3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақтайды.


    Бағалау: «Өзара» арқылы бағалауды іске асырады










    «Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтін












































    Мәтін үлгісі,

    Флипчарт, маркер, т.б.


    Қосымша ақпарат

    Саралау

    Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру.

    Оқу мақсаты негізінде сабақ мақсаты сараланды Оқу мақсатына жету үшін тапсырмарды да саралап аламын .Оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады

    Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтайды

    Мәтінде емлесі қиын сөздерді таба алады.

    Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады


    Топтағы өз жұмыстарының нәтижесі арқылы

    Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі

    «Өзара» бағалау

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

    Оқу мақсатына сәйкес ширату жаттығуы мен белсенді жұмыс түрі қолданды қауіпсіздік ережесі сақталады.

    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

    Сабақ өту барысында сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері өз дәрежесінде орындалды..Орфографиялық нормаға сай жазылатын сөздерді түсіндірілді.Жинақталған материалдар негізінде ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құрады.Сабақ жоғары деңгейде өтілді.Жоспарланған сабақ тапсырмалары сабақ мақсаттарына қарай құрылды.Уақыт тиімді болды.Тәсілдерді тиімді пайдалана отырып,өзгерістер енгіздім.


    Қорытынды:

    Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: «Хикая тауы» тәсілі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындау үшін тиімді болды.

    2: «Бес жолды өлең» тәсілі сабақта жазылым дағдысы бойынша жұмыс жасалды

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

    1 Тиімді тәсілдер сабақты жақсарта алды

    2. «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі қолдану барысында оқушылардың жылдамдығы мен белсенділігі сабақты жақсы өтуіне ықпалын тигізді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Мақала 5 сынып
    26.00.2020
    381
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тлен Мейіржан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации