Lesson:5
|
Абай №4
ЖОМ
|
Date:
18.01.2019ж
|
Teacher
name: Косаев
Е
|
Сыныбы: 5
a
|
Number presents:12
Absent:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ordering
food. Тағамға тапсырыс
беру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылардың сыни
тұрғыдан ойлай отырып, ағылшын тілінде сөйлем құрай білуге үйрету.
Оқушылар Тағамға тапсырыс беру тақырыбы аясында қоғамдық тамақтану
орындарындатағамдарға тапсырыс бере отырып өз пікірлерін ағылшын
тілінде айтуға дағдыландыру.
|
Сабақтың
міндеттері
|
Жаңа сөздермен танысу және
оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету. Оқушыларды қоғамдық
орындарда тағамға тапсырыс беруге
дағдыландыру.
Оқушы бойында өз
бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын
қалыптастыру.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар Тағамға тапсырыс
жасай отырып ағылшын тілінде өз ойларын айта
біледі.
Оқушылар
іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы
ізденімпаздыққа, жауапкершілікке
үйренеді.
|
Ресурстар
|
Оқулық. Oxford
баспасы. Интерактивті тақта,суреттер, флипчарт,маркер, түрлі түсті
бояулар, бағалау парақтары.
|
Кіріспе
Greetings
To divide into 2
groups
Fruits and
vegetables
|
Сәлемдесу.
Greetings.
To divide into
2 groups
Fruits and
vegetables.
|
Психологиялық
тренинг
Psychological
training
|
Psychological training. To
choose one figure among the different figures and to know about
their characters.
Психологиялық тренинг. Әр
түрлі пішімдердің ішінен өзі қалаған біреуін таңдап, өзі туралы
мәлімет алады.

You are leader, you are always
active.
Сен көшбасшысың, сен әрқашан
белсендісің.

You have good mood, you are
happy that today we have unusual
lesson.
Сенің әсерің жақсы. Сен
бүгінгі сабаққа қатысып отырғаның үшін
қуаныштысың.

You are very creative person.
You are full of idea, fantasy and
energy.
Сен өте шығармашыл адамсың.
Сенде идеялар толып жатыр.

You are very creative person.
You have a lot of friends.
Сен шығармашыл адамсың. Сенің
достарың өте көп.

You like to work, study,
especially English.
Сен оқығанды жақсы көресің,
әсіресе ағылшын тілін.
|
|
Үй
тапсырмасы
Ашық микрафон
әдісі
|
Home task. The open
microphone. I give you microphone. And pupils give you questions,
you must answer for them.
Ашық микрафон әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұрау, Ортаға бір оқушы шығады,ал отырған оқушылар
сұрақтар қояды.
Аян.
1.What’s your
hobby?
2. How old are
you?
3. Do you like
fish?
Аружан.
1.Say me uncountable
nouns?
2. Have you got a
friend?
3. Where do you
live?
Перизат.
1.What’s your favorite
actor?
2. Have you got a
bike?
3. What’s your favorite
subject?
|
Microphone
|
Негізгі
бөлім
Main
part
|
I.Pre
learning
Brainstorming
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана
отырып,тақырып не жайында екенін түсінеді. Work with the new
vocabulary notes.
-We’ll read and try to know
the meaning of these vocabulary
words.
Sweets. fizzy drinks. crisps.
rice. pasta. nuts. cheese. meat. juice. burger. water. Beans.
sandwich. bread. ice - creams.
Descriptor:
Learners: watch the
pictures
Learners: find the new words
about foods
Group
assessment
|
Interactive
board
Pictures
|
Топтық
жұмыс
Семантикалық картаны
толтыру.
Work in groups with
semantic card.
|
II. Work in
groups.
Work in groups with semantic
cards, each group has the picture of your
ideas.
Оқушылар қоғамдық тамақтану
орнына барып тағамға тапсырыс беру жайлы пікірлерін семантикалық
картаға түсіріп қорғайды.
Descriptor:
Learners: works with a
partner
Learners: Answer the
questions
Group
assessment
|
Semantic
card
Flipchart
Marker
Stickers
|
Сергіту
сәті
|
Let’s dance – the
song
|
CD
|
Мәтінді оқу
аудару
Reading and
translating of the text.
|
III. Pre-reading text in
the book
Work with a partner. Look at
the book and answer the questions.
What do you means in this
text?
Do you now this
text?
IV. While reading
activity.
“Method one to
one”.
They start reading the text
and try to pause when they meet those revised new words and again
repeat their meanings.
Read the text
correctly
Text: “Ordering
food”
Descriptor:
Learners: read the text
correctly
IV. Post
reading.
When they finish the text the
following questions to the text are given PPT Leader of the group
divides into the number of the pupils. But according to the levels
of pupils, answer 2 or 3 questions.
Descriptor:
Learners:
Discuss with group about the
text ordering food.
Answer the
questions.
Pair
assessment
|
Book
|
Мимика әдісі
|
Оқушылар іс қимылдар арқылы
қабілеттерді көрсетеді, ал оқушылар соның дұрыс жауабын
табады.
|
|
“ Кім жыдам” әдісі
сұрақ жауап
|
Оқушылар тағамдар жайлы
суреттерді алып үш тілге аударады.
Алма-яблока- an
apple
Тәттілер-конфеты-sweets
Ірімшік-сыр-cheese
Жемістер-фрукты-fruits
|
pictures
|
Үй
жұмысы
Home
task
|
A teacher explains
home task the pupils. Ask the pupils to write home task into the
activity book text
|
|
Бағалау
Evaluation
|
For the Reflection we will
talk about the strategy “Blob
tree”
Thank you for your book. You
were very active. All pupils worked hard and showed best knowledge.
Pupils will choose color leaves one and put on the blob tree their
stickers
Green leaf – I know
material
Yellow leaf – I understand the
material
Red leaf – I can
answer the questions
|
Evaluation
paper
|
Reflection
|
What do you
like?
What new information did you
know?
What did we
do?
What did you
read?
|
Stickers
|