Материалдар / " Ordering Food "

" Ordering Food "

Материал туралы қысқаша түсінік
тағам түрлерімен танысады ағылшын тілінде айтып үйренеді
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Абай атындағы №4 жалпы орта мектебі мектеп - гиназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі

Косаев Есенгелди Бурибекович

Lesson:5

Абай №4 ЖОМ

Date: 18.01.2019ж

Teacher name: Косаев Е

Сыныбы: 5 a

Number presents:12 Absent:

Сабақтың тақырыбы

Ordering food. Тағамға тапсырыс беру.

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай отырып, ағылшын тілінде сөйлем құрай білуге үйрету. Оқушылар Тағамға тапсырыс беру тақырыбы аясында қоғамдық тамақтану орындарындатағамдарға тапсырыс бере отырып өз пікірлерін ағылшын тілінде айтуға дағдыландыру.

Сабақтың міндеттері

Жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету. Оқушыларды қоғамдық орындарда тағамға тапсырыс беруге дағдыландыру.

Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже


Оқушылар Тағамға тапсырыс жасай отырып ағылшын тілінде өз ойларын айта біледі.

Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді.

Ресурстар

Оқулық. Oxford баспасы. Интерактивті тақта,суреттер, флипчарт,маркер, түрлі түсті бояулар, бағалау парақтары.

Кіріспе

Greetings

To divide into 2 groups

Fruits and vegetables

Сәлемдесу. Greetings.


To divide into 2 groups

Fruits and vegetables.

Психологиялық тренинг


Psychological training

Psychological training. To choose one figure among the different figures and to know about their characters.


Психологиялық тренинг. Әр түрлі пішімдердің ішінен өзі қалаған біреуін таңдап, өзі туралы мәлімет алады.

Равнобедренный треугольник 1

You are leader, you are always active.

Сен көшбасшысың, сен әрқашан белсендісің.

Скругленный прямоугольник 1

You have good mood, you are happy that today we have unusual lesson.

Сенің әсерің жақсы. Сен бүгінгі сабаққа қатысып отырғаның үшін қуаныштысың.

5-конечная звезда 1

You are very creative person. You are full of idea, fantasy and energy.

Сен өте шығармашыл адамсың. Сенде идеялар толып жатыр.

Блок-схема: узел 1

You are very creative person. You have a lot of friends.

Сен шығармашыл адамсың. Сенің достарың өте көп.

Ромб 1

You like to work, study, especially English.

Сен оқығанды жақсы көресің, әсіресе ағылшын тілін.



Үй тапсырмасы

Ашық микрафон әдісі

Home task. The open microphone. I give you microphone. And pupils give you questions, you must answer for them.

Ашық микрафон әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау, Ортаға бір оқушы шығады,ал отырған оқушылар сұрақтар қояды.

Аян.

1.What’s your hobby?

2. How old are you?

3. Do you like fish?

Аружан.

1.Say me uncountable nouns?

2. Have you got a friend?

3. Where do you live?

Перизат.

1.What’s your favorite actor?

2. Have you got a bike?

3. What’s your favorite subject?


Microphone

Негізгі бөлім

Main part


I.Pre learning

Brainstorming

Мұғалім жаңа тақырып бойынша бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып,тақырып не жайында екенін түсінеді. Work with the new vocabulary notes.

-We’ll read and try to know the meaning of these vocabulary words.

Sweets. fizzy drinks. crisps. rice. pasta. nuts. cheese. meat. juice. burger. water. Beans. sandwich. bread. ice - creams.

Descriptor:

Learners: watch the pictures

Learners: find the new words about foods

Group assessment

Interactive board

Pictures

Топтық жұмыс

Семантикалық картаны толтыру.

Work in groups with semantic card.

II. Work in groups.

Work in groups with semantic cards, each group has the picture of your ideas.

Оқушылар қоғамдық тамақтану орнына барып тағамға тапсырыс беру жайлы пікірлерін семантикалық картаға түсіріп қорғайды.

Descriptor:

Learners: works with a partner

Learners: Answer the questions

Group assessment

Semantic card

Flipchart

Marker

Stickers

Сергіту сәті

Let’s dance – the song

CD

Мәтінді оқу аудару

Reading and translating of the text.

III. Pre-reading text in the book

Work with a partner. Look at the book and answer the questions.

What do you means in this text?

Do you now this text?

IV. While reading activity.

Method one to one”.

They start reading the text and try to pause when they meet those revised new words and again repeat their meanings.

Read the text correctly

Text: “Ordering food”

Descriptor:

Learners: read the text correctly

IV. Post reading.

When they finish the text the following questions to the text are given PPT Leader of the group divides into the number of the pupils. But according to the levels of pupils, answer 2 or 3 questions.

Descriptor:

Learners:

Discuss with group about the text ordering food.

Answer the questions.

Pair assessment

Book

Мимика әдісі

Оқушылар іс қимылдар арқылы қабілеттерді көрсетеді, ал оқушылар соның дұрыс жауабын табады.



Кім жыдам” әдісі сұрақ жауап

Оқушылар тағамдар жайлы суреттерді алып үш тілге аударады.

Алма-яблока- an apple

Тәттілер-конфеты-sweets

Ірімшік-сыр-cheese

Жемістер-фрукты-fruits

pictures

Үй жұмысы

Home task

A teacher explains home task the pupils. Ask the pupils to write home task into the activity book text


Бағалау

Evaluation

For the Reflection we will talk about the strategy “Blob tree”

Thank you for your book. You were very active. All pupils worked hard and showed best knowledge. Pupils will choose color leaves one and put on the blob tree their stickers

Green leaf – I know material

Yellow leaf – I understand the material

Red leaf – I can answer the questions

Evaluation paper

Reflection

What do you like?

What new information did you know?

What did we do?

What did you read?

Stickers














ЖИ арқылы жасау
04 Ақпан 2019
636
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі