Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
" Ordering Food "
Материал туралы қысқаша түсінік
тағам түрлерімен танысады ағылшын тілінде айтып үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Ақпан 2019
550
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Абай атындағы №4 жалпы орта мектебі мектеп - гиназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғаліміКосаев Есенгелди Бурибекович
Lesson:5 | Абай №4 ЖОМ | |
Date: 18.01.2019ж | Teacher name: Косаев Е | |
Сыныбы: 5 a | Number presents:12 Absent: | |
Сабақтың тақырыбы | Ordering food. Тағамға тапсырыс беру. | |
Сабақтың мақсаты | Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлай отырып, ағылшын тілінде сөйлем құрай білуге үйрету. Оқушылар Тағамға тапсырыс беру тақырыбы аясында қоғамдық тамақтану орындарындатағамдарға тапсырыс бере отырып өз пікірлерін ағылшын тілінде айтуға дағдыландыру. | |
Сабақтың міндеттері | Жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету. Оқушыларды қоғамдық орындарда тағамға тапсырыс беруге дағдыландыру.Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. | |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар Тағамға тапсырыс жасай отырып ағылшын тілінде өз ойларын айта біледі.Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке үйренеді. | |
Ресурстар | Оқулық. Oxford баспасы. Интерактивті тақта,суреттер, флипчарт,маркер, түрлі түсті бояулар, бағалау парақтары. | |
КіріспеGreetingsTo divide into 2 groupsFruits and vegetables | Сәлемдесу. Greetings. To divide into 2 groupsFruits and vegetables. | |
Психологиялық тренинг Psychological training | Psychological training. To choose one figure among the different figures and to know about their characters. Психологиялық тренинг. Әр түрлі пішімдердің ішінен өзі қалаған біреуін таңдап, өзі туралы мәлімет алады.You are leader, you are always active.Сен көшбасшысың, сен әрқашан белсендісің.You have good mood, you are happy that today we have unusual lesson.Сенің әсерің жақсы. Сен бүгінгі сабаққа қатысып отырғаның үшін қуаныштысың.You are very creative person. You are full of idea, fantasy and energy.Сен өте шығармашыл адамсың. Сенде идеялар толып жатыр.You are very creative person. You have a lot of friends.Сен шығармашыл адамсың. Сенің достарың өте көп.You like to work, study, especially English.Сен оқығанды жақсы көресің, әсіресе ағылшын тілін. | |
Үй тапсырмасыАшық микрафон әдісі | Home task. The open microphone. I give you microphone. And pupils give you questions, you must answer for them.Ашық микрафон әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау, Ортаға бір оқушы шығады,ал отырған оқушылар сұрақтар қояды.Аян.1.What’s your hobby?2. How old are you?3. Do you like fish?Аружан.1.Say me uncountable nouns?2. Have you got a friend?3. Where do you live?Перизат.1.What’s your favorite actor?2. Have you got a bike?3. What’s your favorite subject? | Microphone |
Негізгі бөлімMain part | I.Pre learningBrainstormingМұғалім жаңа тақырып бойынша бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана отырып,тақырып не жайында екенін түсінеді. Work with the new vocabulary notes.-We’ll read and try to know the meaning of these vocabulary words.Sweets. fizzy drinks. crisps. rice. pasta. nuts. cheese. meat. juice. burger. water. Beans. sandwich. bread. ice - creams. Descriptor:Learners: watch the picturesLearners: find the new words about foodsGroup assessment | Interactive boardPictures |
Топтық жұмысСемантикалық картаны толтыру.Work in groups with semantic card. | II. Work in groups.Work in groups with semantic cards, each group has the picture of your ideas.Оқушылар қоғамдық тамақтану орнына барып тағамға тапсырыс беру жайлы пікірлерін семантикалық картаға түсіріп қорғайды.Descriptor:Learners: works with a partnerLearners: Answer the questionsGroup assessment | Semantic cardFlipchartMarkerStickers |
Сергіту сәті | Let’s dance – the song | CD |
Мәтінді оқу аударуReading and translating of the text. | III. Pre-reading text in the bookWork with a partner. Look at the book and answer the questions.What do you means in this text?Do you now this text?IV. While reading activity.“Method one to one”.They start reading the text and try to pause when they meet those revised new words and again repeat their meanings. Read the text correctlyText: “Ordering food”Descriptor:Learners: read the text correctlyIV. Post reading.When they finish the text the following questions to the text are given PPT Leader of the group divides into the number of the pupils. But according to the levels of pupils, answer 2 or 3 questions.Descriptor:Learners:Discuss with group about the text ordering food.Answer the questions.Pair assessment | Book |
Мимика әдісі | Оқушылар іс қимылдар арқылы қабілеттерді көрсетеді, ал оқушылар соның дұрыс жауабын табады. | |
“ Кім жыдам” әдісі сұрақ жауап | Оқушылар тағамдар жайлы суреттерді алып үш тілге аударады. Алма-яблока- an appleТәттілер-конфеты-sweetsІрімшік-сыр-cheeseЖемістер-фрукты-fruits | pictures |
Үй жұмысыHome task | A teacher explains home task the pupils. Ask the pupils to write home task into the activity book text | |
БағалауEvaluation | For the Reflection we will talk about the strategy “Blob tree”Thank you for your book. You were very active. All pupils worked hard and showed best knowledge. Pupils will choose color leaves one and put on the blob tree their stickersGreen leaf – I know materialYellow leaf – I understand the materialRed leaf – I can answer the questions | Evaluation paper |
Reflection | What do you like?What new information did you know?What did we do?What did you read? | Stickers |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)