Материалдар / « Қызықты математика » Математика пәнінен 3 - сыныпқа арналған факультатив курсының жоспары

« Қызықты математика » Математика пәнінен 3 - сыныпқа арналған факультатив курсының жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Түсінік хат Бүгінгі таңда 12 жылдық білім беру сатсына көшу бағыты мұғалім мен оқушы алдына үлкен міндеттер мен жауапкершілікті жүктейді. Төменгі сыныптан бастап балаларды өздерінің қабілеті бар салаға бағыттау, сол салаға деген қызығушылығы мен ізденісін қалыптастыру өзекті мәселе. Жалпы білім беретін оқу орнының бастауыш сатысында «Қызықты математика» таңдау курсы оқытылады. Бұл курс математика пәнін тереңдетіп оқытуға негізделген.Таңдау курсы оқушылардың белгілі білім саласына тұрақты қызығуын қалыптастыру үшін, оқушылардың жас ерекшелігімен байланысты таным мүмкіндігіне сай жүзеге асырылады.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің

2 Аманқарағай орта мектебі» ММ







«Бекітемін»

Мектеп директоры

Т.Б.Жайлибаев

_______________

« » 20__ ж.







Математика пәнінен 3 - сыныпқа арналған

факультатив курсының жоспары

« Қызықты математика »
















Сынып жетекшісі:Рахметова Г.К.



Түсінік хат


Бүгінгі таңда 12 жылдық білім беру сатсына көшу бағыты мұғалім мен оқушы алдына үлкен міндеттер мен жауапкершілікті жүктейді.

Төменгі сыныптан бастап балаларды өздерінің қабілеті бар салаға бағыттау, сол салаға деген қызығушылығы мен ізденісін қалыптастыру өзекті мәселе. Жалпы білім беретін оқу орнының бастауыш сатысында «Қызықты математика» таңдау курсы оқытылады. Бұл курс математика пәнін тереңдетіп оқытуға негізделген.Таңдау курсы оқушылардың белгілі білім саласына тұрақты қызығуын қалыптастыру үшін, оқушылардың жас ерекшелігімен байланысты таным мүмкіндігіне сай жүзеге асырылады.

Бастауыш сыныптың 3-сыныптарына арналған «Қызықты математика» арнайы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген. Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып, бұл бағдарлама оқушылардың математикадан алған білім, білік, дағдыларын, танымдық қабілеттерін және пәнге деген қызығушылықтарын арттырады. Тереңдетілген бағытта алынған бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі.

Балалардың танымдық қабілеттерін дамытып пәнге деген қызығушылықтарын арттырудың негізгі бір жолы - дидактикалық материалдар мен қызықты тапсырмалар. Есеп зерделілікке, қиял- дауға, тапқырлыққа, шапшаң есептеу қабілеттерін дамытуға тәр- биелейді.

Математикалық викториналар, ребустар, логикалық есептер, математикалық эстафеталар, сөзжұмбақтар шешу, қызықты тапсырмалар құрастыру баланың ойын ұштай түсіп, ұстамдылыққа, еңбектене білуге тәрбиелейді.Оқушының қиялын дамытып, өз бетімен жұмыс істеуге икемдейді.

«Қызықты математика» таңдау курстың әрбір бөлімдерде аталған тақырыптар бойынша сағаттарға бөлінген. Шығармашылық жұмыстар жүргізіліп, дайын сызба және сурет бойынша есептер құрастыру және есептерді тиімді жолмен шығарудың тәсілдері туралы айтылады. Әрбір тақырып соңында сол тақырыпқа сәйкес тест берілген. Сонымен қатар курсты оқу барысында оқушылар есептеулердің тиімді жаңа тәсілдерін, танымдық және логикалық тапсырмалардың шешу жолдарын анықтай алады.Тақырыптың теориялық бөлімінде сыныптағы жеке оқушының қабілетіне, олардың білім деңгейіне қолданудағы мұғалімнің кәсіби шеберлігі, ізденімпаздығы талап етіледі. Курс пәнаралық байланыс негізінде технология, жаратылыстану пәндерімен байланыстырыла оқытылады.

Бұл таңдаулы курс 3-сынып оқушыларының білім-білігіне, икем-дағдысына және сынып балаларының ойлау қабілетінің дамуына ықпал етері сөзсіз.










Мазмұны


І-бөлім. Қарапайым математикалық есептеулер - 9 сағат.

Сурет бойынша есептер құрастыру. Ондықтарды, жүздіктерді ауызша қосу және азайтуды тереңірек меңгерту. Мәтінді есепке байланысты теңдеулер құру және оларды есептеу. Көбейту және бөлу амалдарын меңгерту, көбейту кестесін жаттату. Көбейту және бөлу амалдарының өз ара байланысын меңгерту.Оқушылардың білімдерін саралау мақсатында деңгейлік тапсырмаларды орындату.Эстафеталық ойын есептерді еркін, әрі жылдам орындатуға баулу.



ІІ-бөлім. Қызықты математикалық есептер - 10 сағат.

Өрнектер, жақшалы есептерді шығарту және амалдардың орындалу тәртібін сақтауға үйрету.Қызықты математикалық тапсырмаларды өз бетімен орындату.Өзіндік жұмыстар мен тапсырмаларды қызықты математикалық ойын есептері арқылы орындауға үйрету.Түрлі математикалық тапсырмалар мен ойын есептерін шығара отырып, математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.



ІІІ-бөлім. Геометриялық фигуралар мен шамалар - 8 сағат.

Геометриялық фигураларды ( тік төртбұрыш, төртбұрыш, үшбұрыш,шаршы) ажырату, фигуралардың бұрыштарын (сүйір, доғал, тік) табу, қабырғаларын есептей отырып периметрін табуға машықтандыру.Шамалар туралы түсініктерін кеңейту. Ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық бірліктеріне байланысты есептер шығару, құрастыру. Геометриялық фигуралармен түрлі математикалық ойын есептерді орындату.



ІV-бөлім. Логикалық ойлауға арналған есептер – 7 сағат.

Логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға арналған есептер шығартуға үйрету,танымдық белсенділігін арттыруға арналған тапсырмалар орындату. Логикалық оқыту тапсырмаларын назар аудару, елестету,есте сақтау, зейінді дамыту және ойша тұжырымдама жасатуға қалыптастыра отырып орындату.















Күнтізбелік-тақырыптық жоспар.

«Қызықты математика»

Аптасына -1сағ., барлығы-34 сағат.

р\с

Тақырыптары

Сағат саны

Мерзімі

Оқытудың формалары мен тәсілдері

І

Қарапайым математикалық есептеулер.

9сағ.



1.

Суреттер бойынша қарапайым есептер құрау.

1


Жеке, жұптық тапсырмалар

2.

Ондықтар мен жүздіктерге арн. тапсырмалар

1


Дидактикалық ойын

3.

Теңдеулер құру, шығару.

1


Ұжымдық, жеке тапсырм.

4.

Көбейту және бөлу кестесі.

1


Өзіндік жұмыстар

5.

Көбейту және бөлу амалдарының байланысы.

1


Топтық жұмыстар

6.

Зейін топтарын дамытуға арналған тапсырмалар

1


Иллюстратициялық-көрнекілік

7

Санды өрнектер мен әріпті өрнектер

1


Жеке, жұптық

8.

Амалдарды ауызша есептеу тәсілдері

1


Дидактикалық ойындар

9.

Білімдерін тиянақтау, деңгейлік тапсырмалар

1


Тест , өзіндік тапсырмалар

ІІ

Қызықты математикалық есептер

10сағ.



1.

Өрнектер

1


Жеке, жұптық жұмыстар

2.

Жақшалы есептер

1


Ұжымдық, фронтальды

3.

Амалдардың орындалу тәртібі

1


Ұжымдық, жұптық тапсыр.

4.

Қызықты тапсырмалар

1


Дидактикалық ойын

5.

Матем.ойын есептері

1


Дид. ойын

6.

Есту арқылы есте сақтауға арн. тапсырмалар

1


Өзіндік жұмыстар

7.

Көру арқылы есте сақтауды жаттықтыру тапсырмалары

1


Иллюстрациялық-көрнекілік жұмыстар

8.

«Біз есептейміз»жарыс сабағы

1


Дидактикалық ойын

9.

Математикалық басқатырғыштар, ребустар, сөзжұмбақтар шешу

1


Ұжымдық,,жұптық

10.

«Қызықты тапсырмалар»ойыны \деңгейлік тапсырмалар\

1


Жұптық, өзіндік жұмыстар

ІІІ

Геометриялық фигуралар мен шамалар

8 сағ.



1.

Геометриялық фигуралар(тік төртбұрыш, шаршы т.б.)

1


Топтық, жеке жұмыстар

2.

Фигура бұрыштары (тік, доғал,сүйір)

1


Жұптық, жеке жұмыстар

3.

Фигуралардың периметрі

1


Өзіндік , жеке жұмыс

4.

Шамалар.Ұзындық бірліктері

1


Жұптық

5.

Уақыт бірліктері

1


Иллюстрация-көрнекілік

6.

Масса бірліктері, сыйымдылық

1


Дидактикалық ойын

7.

Геом.фигуралармен құрастыру жұмыстары

1


Көрнекілік, жұптық

8.

«Санамақ» ойындары, оларды жаттау

1


Дидактикалық ойын


ІV

Логикалық ойлауға арналған есептер

7 сағ.



1.

Зейінді дамытуға арналған тапсырмалар

1


Иллюстрация-көрнекілік

2.

Назар аударуға арналған тапсырмалар

1


Дид. ойын,көрнекілік

3.

Қиялдауды жетілдіру тапсырмалары

1


Иллюстрац.,көрнекілік

4.

Ойша көз алдына елестету тапсырмалары

1


Дидактикалық ойын.

5.

Кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтау

1


Дидакт. Ойын, көрнекілік

6.

Логикалық ізденіс тапсырмалары

1


Иллюстрация-көрн, тапc.

7.

«Білімділер» сайысы, ойындар

1


Дидакт ойын, өздік ж.





Пайдаланылған әдебиеттер:


1.ҚР мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандарты.

2.Қызықты математика.Авторы: Ә.Б.Ақпаева., Л.А.Лебедова «Алматыкітап»

3.Математика өзіндік және бақылау жұмыстары. Өлке баспасы-2010ж.

4. Оқыту процесін технологияландыру. Ж.У.Кобдикова. Алматы-2000ж.































DrawObject1

DrawObject2









DrawObject3































DrawObject4





111





Тапсырманың шартты белгілері



Тез жауап бер



Суретті боя



Сұрақтарға жауап бер



Тапсырманы жаз



Өз жұмысыңды бағала.

Тапсырманы орындаған соң өз жұмысыңды бағала.

ДDrawObject5 әптердің соңына фигуралардың суретін сал:

ҚDrawObject6 ызыл шаршы--- «өте жақсы»

DrawObject7 Көк шаршы -- «жақсы»

Сары үшбұрыш—«орташа»



1 -сабақ.

. 1.Тапсырманы жаз.

Өрнектің мәнін тап.

20+30 50+20 80+20

60-40 70+30 100-70

50+30 90-60 100-30



2.Сұрақтарға жауап бер.

-Дымбілмес 50 құлпынай, артынан 40 құлпынай жеді? Барлығы неше құлпынай жеді? Дымбілмес тойды ма?

-Аюда 5 бөшке бал, тағы 3 бөшке бал бар. Барлығы неше бөшке бал бар?

-Екі қолыңдағы саусақ нешеу?



3. Мына суретті боя.

























2 -сабақ.

1.Тапсырманы жаз. Өрнектің мәнін тап.

50+30 20+50 60+40

80-30 70-50 100-40

30+50 70-20 100-60



2. Сұрақтарға жауап бер. Жауаптарын жаз.

- Суретші қораптан 20 қарындаш алды, қорапта тағы 10 қарындаш калды.Суретшінің қорабында неше қарындаш болған?

- Аптадағы күн аттарын атап шық.

- Жылдың неше мезгілі бар, аттарын жаз?

-Қыс айлары қалай аталады?



3. Мына суретті боя.























3-сабақ.

1 .Тапсырманы жаз.

Өрнектің мәнін тап.

Сандар қатарын жалғастырып жаз.

10 , 20, 30, ... ...

Өрнектің мәнін тап.

200+100 300-200 500-300 200+200

300-100 400-100 500-200 700-200



2. Теңдеуді шеш және жауаптарын жаз.

Х+40=80 х+60=100



3. Мына суретті боя.

.























4-сабақ

1 .Тапсырманы жаз. Өрнектің мәнін тап.

Қияр-20 кг

Алмұрт-? 30 кг артық Барлығы-? Кг

Шешуі: Жауабы:



2. Теңдеуді шеш және жауаптарын жаз.

х -30=90 х+80=100



3 . Мына суретті боя.























5 -сабақ.

1. 2-ге көбейту және бөлу кестесін айт.





2 . Тапсырманы жаз. Қосуды көбейтумен алмастыр.

2+2+2+2 4+4 5+5 6+6

2+2+2+2+2 8+8 7+7 9+9



3. Сұрақтарға жауап бер. Жауабын жаз.

4 тышқанның құлағы нешеу? 5 қазда неше аяқ бар?

2 сиырдың аяғы қанша? 2 түйенің неше өркеші бар?



4 . Суретті боя.

























6 -сабақ.

1. 3-ке көбейту және бөлу кестесі.





2. Бірінші ыдыста 20 литр шырын, ал екінші ыдыста одан 10 литр кем шырын бар. Екі ыдыста барлығы неше литр шырын бар?

Шартын құр және шығар.



3. Сұрақтарға жауап бер және жауабын жаз.

Көлден ұшты жеті қаз,

Қайтып қонды екі қаз,

Қонбады оның нешеуі,

Кәне, кім тез шешеді?



4. Суретті боя.

























7 -сабақ.

1. Санды өрнектерді және әріпті өрнектерді топта. Санды өрнекке-1, әріпті өрнекке-2 деген белгіні қой.

а+40 20+20 х+50 100+200 в-500 с+50 100-20





2. Тапсырмаларды орында.

Мұрат 65 жаста, ал Жандос одан 20 жас кіші. Жандос неше жаста?

Есептің шартын құр.Шешуі мен жауабын жаз.



3. Сиқырлы шаршыны толтыр. Жанына өзің тағы да шаршы сал және толтыр.



16



56



48

8






4.. Суретті боя..













8-сабақ.

1. Көбейтіндіні тап.Тапсырманы тез орында.

5 4

3------------15 4--------------16

4------------ 5--------------

5------------- 6--------------

6------------- 7--------------

2. Амал таңбаларын дұрыс қой.

3 3 3 =30

3 3 3 3=30

3 3 3 3 3=30

3 3 3 3 3=30

3. Есепте,

Екі аяқпен екі қол,

Бір ауыз бен бір тілің...

Нешеу болды, кәне, бол,

Санап шығар кім бұрын?!

4.





9-сабақ.

1. 5-ке көбейту және бөлу кестесі.

2. Сұрақтарға жауап бер және жаз.

Сандарды өсу ретімен жаз.

10 20 ...

Сандарды кему ретімен жаз.

100 90 ...

3. Тапсырманы орында.

2 онд.+3онд. 10 онд.-2 онд. 8 онд.+2 онд.

5 онд.+4 онд. 6 онд.+4 онд. 10 онд.-5 онд.

4.



















10-сабақ.

1. Өрнектерге тиісті амал таңбаларын жаз.

36 9 =27 564 285=849 327 559=886

48 8=56 892 673=219 833 344=489

7 9=63 498 357=855 239 344=610

2. Сұрақтарға жауап бер және жаз.

Екі қолыңдағы саусақ саны------

Осыыдан 8 жыл бұрын 20 жастағы жігіт--------------

Төрт столдың аяғы-----------------------------------------

Бір жылдағы күн саны-------------------------------------

3. Кестені толтыр.

6-ға кеміт және 6-ға арттыр

10

12

20

36

26













4.







11-сабақ.

1. Теңдіктер тура болатындай жақшаларды қой.

3+6-18 :9=7 4*5+2=28 36-30*7=42

17-40-30=7 5+6-3=8 45-45-5=5



2. Сиқырлы кестеге тығылған сөзді тап және оны сыз.



т

і

к

т

б

т

р

ө

ұ

р

ы

ш



3. Суретті боя. Сурет бойынша қызықты есеп құрастырып көр.



















12-сабақ.

1. Амалдардың орындалу тәртібін сақта.

400-200+50 80+ 100-20 700- (80+20)

(90+10)-20 8*3-4 5*5-5

55-(45-15) 280-(280-80) (99+1)-100

2. Есеп құрастыр және шығар.

Болғаны-850 дәптер

Сатылғаны- 230 торкөз және 170 сурет дәптер

Қалғаны-?

Шешуі: Жауабы:

3. Суретті боя және жанына өзіңнің қалауыңша геометриялық фигуралар сал.



















13-сабақ.

  1. Қызықты есептерді орында.

Аулада бес үйрек, Қанша қоян аулада

Қорада үш үйрек. Сонша тауық аулада.

Бір үйрек тығылды, Аяқтары он екі,

Бір үйрек жығылды, Санап көрші, кәнекей?

Қалғаны неше үйрек? Жауаптары: 1) 2)

2. Шаршының торкөздерінде 1, 15 , 20 сандары қойылған. Енді сен бос торкөздерге 2, 3, 4, 5, 6, 8 цифрларын қой. Олардың тігінен және әр жолдағы сандардың көбейтіндісі 120 болу керек.



20


1






15

3 . Суреттерді бірдей етіп боя.















14- сабақ.

1. «Басқатырғы» ойыны. Қосынды 99 болатындай етіп цифрлардың орнын ауыстырмай, кейбіреулерінің арасына + таңбасын қой.

  1. 2 3 4 5 6 7 8 9 = 99 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 99

  1. 2 3 4 5 6 7 8 9 = 99

2. Торкөзде не туралы айтылған? Кестенің жанына суретін сал.Ол туралы есеп құрастыр және шығар.

Сатып әкелді— 20кг. Шешуі:

Жұмсалды- 15кг

Қалғаны-? Жауабы:

Б

а

л

ы

қ

д

е

і

м

с

і

р

р

ө

у

.

ү

с

а

д

3.

Суретті бірдей етіп боя. Ол ертегіні досыңа айтып бер.















15- сабақ

1. «Тез есепте» ойыны.

Табақта бес алма, Бір алма атама, Нешеуін алады,

Қолымда үш алма, Бір алма әжеме, Нешеуі қалады?

Інімде екі алма, Бір алма апама,

Қосқанда барлығын, Бір алма әкеме,

Болады неше алма?

2. Мына сандарды жаз.

Екі жүздік, төрт ондық ,алты бірліктен тұратын сан--------

Үш жүздік, алты ондық, сегіз бірліктен тұратын сан----------

Бес жүздік, екі ондық, бір бірліктен тұратын сан---------------

Жеті жүздік, екі ондық, екі бірліктен тұратын сан--------------

3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.

16-сабақ.

1. Суретке қатысты сұрақтарға жауап бер.

-Суретте барлығы неше қарындаш бар?----------------------------------------------

-Неше қоңыр, неше жасыл, неше қызыл қарындаш бар?--------------------------

-Қарындаштар неше қорапқа салынған?-----------------------------------------------

-Сары қарындаштар мен көк қарындаштың саны қанша?--------------------------

2. Жазуға қай өрнек сәйкес келеді?

46 мен 8-дің қосындысынан 40 пен 8 сандарының айырмасын азайтқанда 22 болады?

а) (46-8)-(40-8) =22 ә) (46+8)-(40+8) = 22

б) (46+8) +(40-8) = 22 в) (46+8) –(40-8) = 22

3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.













17- сабақ.

1. «Тез есепте» ойыны.

Портфелімде әуелі, Тал басында тізіліп,

Он үш жаңғақ бар еді, Он жапырақ тұр еді.

Науат пенен Сағатқа, Жел соқты да үзіліп,

Самат пенен Маратқа, Ұшып кетті біреуі,

Апасына Қанаттың, Ізінше оның жұлынып,

Екі-екіден тараттым. Түсті тағы бесеуі,

Қанша жаңғақ қалғанын Тұр әлі де ілініп,

Айта қойшы ал жаным? ( ) Жапырақтың нешеуі? ( )

2. Тапсырманы орында. Есепте және шығар.

Ұлдар-230 Шешуі: 1)

Қыздар-? 15-і артық. 2)

Барлығы-? Жауабы:

3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.















18-сабақ.

1. Әріптер мен цифрларды пайдаланып, сөздерді жасыр.



а

у

қ

т

н

р

ы

л

д

1

2

3

4

5

6

7

8

9



Үлгі: дуал--9218

Анар— тау-- дауыл--

Дана-- қуат--- тауық—

2. Өрнектің мәнін тап.

536-500+17 267-200+23

749-700+12 592-500-28

3 . Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.

















19 -сабақ.

1. Тапсырмаларды орында. Әріптерден аңдардың атын құрап жаз.



Адасқан әріптер

р с а н т ы а

к т і л ү

Ж а б о л с р а

а қ ы р с қ

2. Теңдеулерді шеш.

370+х=900 х+310=650 630-х=280





3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.























20-сабақ.

1. Тапсырмаларды орында. Суреттегі заттардың қандай фигуралар екенін айт және олардың астына жаз.Қай фигураның тік бұрышы бар?

2. Тапсырманы орында. Есепте және шығар.

Қай тіктөртбұрыштың ұзындығы енінен 6 см-ге артық? Қалай есептегеніңді көрсетіп жаз.

а) 11см және 4см ә) 13 см және7 см

б) 16 см және 9см в) 12 см және 8 см

3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.



21-сабақ.

1. Тапсырманы орында. Суретте қандай геометриялық фигуралар бар.Оларды сана және жаз. Тік және тік емес бұрыштарды белгіле.

2. «Тез есепте» ойыны. Жауабын жаз.

3х3= 6х2= 5х6=

7х2= 8х2= 3х5=

5х3= 9х3= 6х3=

3. Суреттерді боя, олар туралы достарыңа әңгімелеп бер.





22-сабақ.

1. Есепте және жауабын жаз.

Шаршының қабырғасы 7см. Барлық қабырғаларының қосындысын тап. Қосындыны көбейту амалымен алмастыр.

2. Тіктөртбұрышты боя. Олардың периметрін тап.Әр түсті бояуды пайдалан.

қызыл

жасыл

сары

көк

3. «Тез есепте» ойыны. Жауабын жаз.

100+200= 500-200= 400+400=

300-200= 900-200= 700+300=

250+250= 450+450= 350+350=

4 . Суретті боя және мазмұнын әңгімелеп айт.

















23-сабақ.

1. Өрнектеп жаз.

60см= дм см 500см= дм 300дм= м

37см= дм см 490см= дм 200дм= м

56 дм= м дм 220 см= дм 120дм= м

2. «Ойлан, тап!» ойынын ойна.

9 9 9 9= 100 5 5 5 5= 50

9 9 9 9= 20 5 5 5 5= 30

3. «Тез жауап бер!» ойыны.Жауабын жаз.

Жаңа ғана шалғында, Жатып қапты біреуі.

Алты бұзау жүр еді, Нешеуі енді жайылып,

Әлде шаршап қалды ма, Айт, жүргенін айырып?

4 . Суретті боя және мазмұнын әңгімелеп айт















24-сабақ.

1. «Тез жауап бер!» ойыны.Жауабын жаз.

Бір жылда неше ай бар?----------------------------------------------------------------

Екінші және жетінші айды ата--------------------------------------------------------

Сағат қандай өлшем бірлігі?------------------------------------------------------------

Ең қысқа ай?--------------------------------------------------------------------------------

2. Тапсырманы орында. Өрнекте.

1сағ. 30 мин = 2тәул.2 сағ.=

  1. сағ. 20 мин = 1тәул. 20сағ.=

  2. сағ. 20 мин = 3 тәул.10сағ.=

3. Мәнін тап.

40мин+20мин= мин саг мин

85мин-20мин= мин сағ мин

3 сағ 45мин-1сағ 45 мин=

4. Суретті боя.











25-сабақ.

1. Өрнектеп жаз.

1т= ц 1000кг= т 696кг= ц кг

2т= ц 100кг= ц 95 кг= ц кг



2. Есепті шығар.

Болғаны-98 кг Шешуі: 1)

Жұмсалғаны—35кг және 14кг 2)

Қалғаны-? Жауабы:



3. Суретті боя және мазмұнын әңгімелеп айт.





















26-сабақ.

1. Тапсырманы орында. Суреттен тұтас шаршы мен тіктөртбұрышты әртүрлі бояумен боя. Олардың жанына үшбұрыш және дөңгелектерді сал.














2. Құрастыру жұмыстарын орында.

Үшбұрышты, дөңгелекті және тіктөртбұрышты пайдаланып, үйді құрастыр.

3. «Тез жауап бер!» ойыны.Жауабын жаз.

6х6= 7х7 = 8х8=

5х5= 3х3 = 4х4=

. 4. Суретті боя және мазмұнын әңгімелеп айт.













27-сабақ.

1. Тапсырманы орында.

«Санамақ» жатта. Қандай сан туралы естідің?Жауабыңды жаз.

Баласына ж2ріп,

Ұрсып жатыр к2клік:

-2леніп, с2ріп,

Алып қапсың «2лік».

2ншіде «2ңді»

Көрсетпе!-деп ж2ді.( )

2. Сипаттама бойынша сурет сал. Түсініп оқы.

Жасыл түсті үйдің шатыры үшбұрышты. Шатырдағы терезе дөңгелек, түсі қызыл. Үйдің қабырғасындағы терезелер сары түсті шаршы, ал есігінің түсі көк төртбұрыш.

Көзіңді жұмып, үйдің суретін елестет. Суретті сал.














3. «Тез жауап бер!» ойыны. 7-ге көбейту және бөлу кестесін айт.

28-сабақ.

1. Осыдан төрт жыл бұрын Ерсін 7 жаста еді. Енді үш жылдан кейін Ерсін неше жаста болады ? Сұрақтарға жауап бер .









































































































2. Есеп құрастыр және оны шығар.

1 вагонда-38 жолаушы Шешуі:1)

  1. вагонда-? 6-уы кем. 2)

Барлығы-? Жауабы:



3. Теңдеуді шеш.

А+37=87 х+58=128 36-а=12

4DrawObject8 . Фигураларды боя

DrawObject9





29- сабақ.

1. Заңдылығын сақтап, сан қатарының тізбегін жаз.



1

3

5


















2

5

8




















2. . Асханаға 34 кг жеміс және одан 8кг артық көкөніс әкелінді.

Асханаға барлығы неше кг жеміс пен көкөніс әкелінді?

-------------------- 34 ---- Шешуі: 1)

-------------------- ? , 8--- 2)

---------------------? Жауабы:

3DrawObject13 DrawObject12 DrawObject11 DrawObject10 . Есіңе сақта және боя.

DrawObject14 DrawObject15

DrawObject16

DrawObject17

DrawObject19 DrawObject18













30-сабақ.

1. Сұраққа тез жауап бер.

Бір тиін мен бір қоянның массасы 6 кг. Сондай 4 тиін мен 3 қоянның массасы 20кг болады. Бір тиіннің массасы қандай? Бір қоянның массасы неге тең?

2. . Тапсырманы орында. Тағы да бірнеше фигуралар сал.


DrawObject20





DrawObject21










































































3. Есепті шығар.Шешуін және жауабын жаз.

85 кг қарлыған, 16 кг таңқурай және қарлыған мен таңқурайдан 23 кг артық қарақат жиналды. Неше килограмм қарақат жиналды?

4DrawObject22 . Мыстан кемпір үйін қандай пішіндерден салған?



DrawObject23 DrawObject24

31-сабақ.

1. Есепті шығар.

Санның екі таңбасының қосындысы 10-ға тең.Егер осы саннан осы санның кері жазғандағы түрін азайтсақ, шешімі 72 болады. Алғашқы екі таңбалы санды тап.

Жауабы қайсысы? 1)91 2)73 3)82 4) 95

2DrawObject25 . . Тапсырманы орында. Мысық қандай фигуралардан салынған? Оларды боя.

3DrawObject26 DrawObject30 DrawObject28 DrawObject29 DrawObject27 DrawObject31 .













3. Теңдік тура болатындай таңбалар қой.

80 14 = 66 75 23 = 52 90 66 = 24

26 28 = 54 74 16 = 90 50 45 =95

4. Тапсырманы орында. Кемпірқосақтың түсімен боя.








32-сабақ.

1. . Тапсырманы орында.

Еламан бір санды ойлап, оны 5-ке көбейтті.Көбейтіндінің мәніне 2-ні қосып, оны 6-ға бөлгенде 7 шықты. Еламан қандай санды ойлады?

Жауаптары: 1) 2 2) 20 3) 3 4) 8

2. Есепті шығар. Шешуін және жауабын тап.

Дүкенде әрқайсысында 20 кг-нан 4 жәшік сәбіз және әрқайсысы 10 кг болатын 3 жәшік картоп сатты. Барлығы неше кг болатын көкөніс сатылды?

3. Қажетті цифрды көк қарындашпен айналдыра сыз.

340-пен 18-дің қосындысын тап: 484 143 358 534

940-пен 27-нің айырмасын тап: 230 947 524 913

436-дан 4-еуі артық сан: 332 440 746 30

736-дан 4-еуі кем: 540 834 732 243

4. Тапсырманы орында.Торкөздерді мына тәсілмен боя:

3+3+3 2+2+2+2+2 5+5+5











































































































33-сабақ.

1. «Қызықты шаршы»ойыны.Тұрақты сан шығатын қосылғыштыжаз.



5

10

3


4

6



9


7






2DrawObject32 . Тапсырманы орында. Паровозқұрастыру үшін қандай фигуралар қолданылған?

DrawObject33

DrawObject37 DrawObject36 DrawObject41 DrawObject40 DrawObject38 DrawObject39 DrawObject35 DrawObject34













3. Тапсырманы орында. Заңдылығын сақтап, сан қатарын жаз.

1) 10 16 22 ...

2) 50 43 36 ...



34- сабақ.

1. Тапсырманы орында.

Кестеде 1-ден 20-ға дейінгі сандар жазылуға тиіс. Сан 20, ал торкөз 16. Кестеде жазылмай қалған сандарды жаз.



10


2

1

15

8


11

3

14

12


9

17

6

16


4

19

13



-----------------------------------------

2DrawObject43 DrawObject42 . Дәл осындай сурет сал және боя.

DrawObject44





DrawObject45





3. Қосынды 99 болатындай етіп, цифрлардың орнын ауыстырмай, кейбіреулерінің арасына + таңбасын қой.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 99 1 2 3 4 5 6 7 8 9 = 99

М а з м ұ н ы

1-сабақ -------------------------------------------------------------------------------------------3

2-сабақ ---------------------------------------------------------------------------------------------4

3-сабақ-----------------------------------------------------------------------------------------------5

4-сабақ ---------------------------------------------------------------------------------------------6

5-сабақ-----------------------------------------------------------------------------------------------7

6-сабақ-----------------------------------------------------------------------------------------------8

7-сабақ-----------------------------------------------------------------------------------------------9

8-сабақ---------------------------------------------------------------------------------------------10

9-сабақ---------------------------------------------------------------------------------------------11

10-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------12

11-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------13

12-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------14

13-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------15

14-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------16

15-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------17

16-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------18

17-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------19

18-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------20

19-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------21

20-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------22

21-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------23

22-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------24

23-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------25

24-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------26

25-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------27

26-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------28

27-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------29

28-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------30

29-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------31

30-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------32

31-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------33

32-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------34

33-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------35

34-сабақ--------------------------------------------------------------------------------------------36









3-сынып.Қызықты математика.Жұмыс дәптері.


Мақсаты:

Білімділік:оқушылардың сабақта алған білімдерін жүйелеу,пысықтау.Өзін-өзі бақылауға,өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру.


Дамытушылық:оқушылардың ой-өрісін,өзіндік іс-әрекетін,танымын дамыту.Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру,пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.



Тәрбиелік:Қазақстанның болашағына деген сенімін және білімнің әрқашан қымбат екенін түсіне білуге тәрбиелеу.








ЖИ арқылы жасау
28 Маусым 2018
35176
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі