Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез
тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
|
Балалар шаттық шеңберіне
жиналып, өлең жолдарын айтады.
|
Ұйымдастырушылық-
ізденістік
|
Кіріспе
әңгіме
Балаларға қағаз, қарындаш көрсетіп, оларға
қағазда қарындашпен сурет салуға болатынын түсіндіру. Оң қолымен
қарындашты қалай дұрыс ұстай білуге болатынын көрсетіп, ал сол
қолымен қағазды ұстап тұру керектігін көрсету. Қағазға әр түрлі
сызықтар салып көрсету (ирек, түзу, қисық
сызықтар). Қағазға түскен сызықтарға назар аудару. Ол
сызықтарды белгілі бір заттарға
ұқсату. Балаларға қарындашты ұстап сурет салуды
ұсыну. Сурет салу барысында балалардың қарындашты қалай ұстағанына
назар аудару. Не салғандарын
сұрау.
Сендер жаңбыр жауғанын бақыладыңдар ма?
Жаңбыр жоғарыдан төменге қарай
жауады Жерге түскен тамшылар судан жасалған жіптей
болып көрінеді екен. Жаңбыр тамшыларын салудың бірнеше әдіс -
тәсілдерін көрсету. (қысқа, ұзын сызықтар, нүктелер). Қарындашты
дұрыс ұстатып, өздеріне сурет салуды ұсыну. Сурет салу тәсілінің
дұрыстығына назар аудару. Сабақ соңында барлық суреттерді қарап,
қай жерде күшті нөсер, қай жерде ақ жауын бейнеленгенін таңдап
алу.
Қылқаламды бояуға қалай батыру керектігін,
артық тамшыларды алу, соңынан оны суда қалай жуу керектігін
көрсету.
Сергіту
сәті
Орнымыздан
тұрамыз,
Алақанды
ұрамыз.
Бiр отырып, бiр
тұрып,
Тез шынығып
шығамыз.
|
Балалар мұқият
тыңдайды.
Сызықтарға назар
аударады.
Жерге жауған жауынның суретін
салады.
Қимылдар
жасайды.
|