Материалдар / . «Шығармашылық» білім беру саласы "Сиқырлы бояулар " вариативтік компонент
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

. «Шығармашылық» білім беру саласы "Сиқырлы бояулар " вариативтік компонент

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешілерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2019
3310
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Екінші кіші топ. «Шығармашылық» білім беру саласы

сиқырлы бояулар вариативтік компоненттің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы



Кентау қаласы, «Армантай» бөбекжай балабақшасы

Алимбетова.Ж.Т

Тақырыбы: Ненің суретін сала аламын

Мақсаты: Балалардың сурет салуға деген қызығушылығы мен қабілетін байқау. Балаларды сурет сала білуге үйрету. Ойлай білу қабілетін дамыту. Әсемдікті сезіне білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Ақ парақ, қарындаштар, бояулар, қылқалам

Билингвальды компонент: бояу-краска, қарышдаш-карандаш


Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!




Балалар шаттық шеңберіне жиналып, өлең жолдарын айтады.

Ұйымдастырушылық-

ізденістік


Кіріспе әңгіме

Балаларға қағаз, қарындаш көрсетіп, оларға қағазда қарындашпен сурет салуға болатынын түсіндіру. Оң қолымен қарындашты қалай дұрыс ұстай білуге болатынын көрсетіп, ал сол қолымен қағазды ұстап тұру керектігін көрсету. Қағазға әр түрлі сызықтар салып көрсету (ирек, түзу, қисық сызықтар).
Қағазға түскен сызықтарға назар аудару. Ол сызықтарды белгілі бір заттарға ұқсату.
Балаларға қарындашты ұстап сурет салуды ұсыну. Сурет салу барысында балалардың қарындашты қалай ұстағанына назар аудару. Не салғандарын сұрау.

Сендер жаңбыр жауғанын бақыладыңдар ма? Жаңбыр жоғарыдан төменге қарай жауады
Жерге түскен тамшылар судан жасалған жіптей болып көрінеді екен. Жаңбыр тамшыларын салудың бірнеше әдіс - тәсілдерін көрсету. (қысқа, ұзын сызықтар, нүктелер). Қарындашты дұрыс ұстатып, өздеріне сурет салуды ұсыну. Сурет салу тәсілінің дұрыстығына назар аудару. Сабақ соңында барлық суреттерді қарап, қай жерде күшті нөсер, қай жерде ақ жауын бейнеленгенін таңдап алу.

Қылқаламды бояуға қалай батыру керектігін, артық тамшыларды алу, соңынан оны суда қалай жуу керектігін көрсету.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз.



Балалар мұқият тыңдайды.




Сызықтарға назар аударады.






Жерге жауған жауынның суретін салады.







Қимылдар жасайды.

Рефлексия лық- түзету

Қорытындылау

-Біз не білдік?
-Қарындаштар мен бояулар әр түсті болады.
-Олармен әр түрлі заттарды бейнелеуге болады.

Мадақтау


Балалардың жауаптары




Күтілетін нәтиже: Сурет салады. Қарындаш пен боядың түсін ажаратады. Қылқаламмен жұмыс істеуді үйренеді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!