І.Жағымды атмосфера орнату,
«Асыл тас » стратегиясы бойынша топқа
бөлу.
ІІ.Тақырыпты ашу :теориялық
кезеңі
ІІІ.1) Лицей психологы дарынды
бала мен талантты балалар жайлы терең түсінік
береді Сергіту сәтін
ұйымдастыру
ІҮ. Топтық
жұмыс: Талантты және дарынды
балаларды анықтау жолдарының практикалық
кезеңін І деңгейлі сертификат-талған
мұғалім Рахимжанова Д.М.жүргізеді.
1)Топта атқарылатын
жұмыстардың негізгі мақсат-міндеттерімен таныстырады,топ
бақылаушыларын сайлайды
2) «Үздік математикті»
анықтау :1 минутта берілген өрнектердің мәнін табу,жұптық жұмыс
арқылы жауаптарын тексеру және қанша өрнектің мәнін тапқанын
есептеу арқылы шапшаң есептеуге қабілетті ұстазды анықтау
/жауаптары слайдта жазылып тұрады/
2) «Зерттеуші» сайысын
өткізу/Өскемен қаласының көше атауларын
анықтау/
3) «Суырып салма ақындарды»
анықтау,бейнероликті көру арқылы ,соған байланысты 1шумақ өлең
жазу
4) «Күміс көмей әнші»
байқауы
5) «Диктор» -үздік мәнерлеп
оқу шеберін анықтау
«Зергер" стратегиясын қолдану
арқылы дарынды ұстаздарға топ бақылаушысы әшекей бұйымдар
бейнеленген карточкалар сыйлау/ Жан-жақты дарынды ұстазға гауһар
тасты әшекей сыйлау,2 таланты бар ұстазға алтын әшекей,1 таланты
бар ұстазға күміс әшекей сыйлау/
/«Сырты тәтті,тәттінң іші
қатты,қаттының іші тәтті» стратегиясы бойынша
жүргізу
|