«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Коучинг жоспары
Тақырыбы : « Талантты және дарынды балаларды анықтау
жолдары»
Жауапты : І деңгейлі сертификатталған мұғалім Рахимжанова Д.М.
Өскемен қаласы-2020
|
Тақырыбы: |
« Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары»
|
|
Мақсаты: |
Дарынды және талантты балаларды анықтау мен жағдай жасаудың тиімді жолдарын бірлесе қарастыру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға үйрету. |
|
Міндеттері: |
Дарынды және талантты балаларды анықтай алу арқылы олардың қабілеттерін әрі қарай дамытуға көмектесу. Дарынды және талантты оқушылардың ынта-ықыласы мен қабілетін арттыру. - Оқу үдерісіне тиімді тәсілдерді енгізеді |
|
Күтілетін нәтиже: |
- тәжірибеде қолдану арқылы оқу,оқыту үдерісінде дарынды және талантты оқушыларды анықтай алады,олармен жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін үйренеді |
|
Психологиялық дайындық /2мин/ Теориялық білім беру/10/
Сергіту сәті /2мин/ Практикалық жұмыс/20мин/
Кері байланыс(3 мин) |
І.Жағымды атмосфера орнату, «Асыл тас » стратегиясы бойынша топқа бөлу. ІІ.Тақырыпты ашу :теориялық кезеңі ІІІ.1) Лицей психологы дарынды бала мен талантты балалар жайлы терең түсінік береді Сергіту сәтін ұйымдастыру ІҮ. Топтық жұмыс: Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдарының практикалық кезеңін І деңгейлі сертификат-талған мұғалім Рахимжанова Д.М.жүргізеді. 1)Топта атқарылатын жұмыстардың негізгі мақсат-міндеттерімен таныстырады,топ бақылаушыларын сайлайды 2) «Үздік математикті» анықтау :1 минутта берілген өрнектердің мәнін табу,жұптық жұмыс арқылы жауаптарын тексеру және қанша өрнектің мәнін тапқанын есептеу арқылы шапшаң есептеуге қабілетті ұстазды анықтау /жауаптары слайдта жазылып тұрады/ 2) «Зерттеуші» сайысын өткізу/Өскемен қаласының көше атауларын анықтау/ 3) «Суырып салма ақындарды» анықтау,бейнероликті көру арқылы ,соған байланысты 1шумақ өлең жазу 4) «Күміс көмей әнші» байқауы 5) «Диктор» -үздік мәнерлеп оқу шеберін анықтау
«Зергер" стратегиясын қолдану арқылы дарынды ұстаздарға топ бақылаушысы әшекей бұйымдар бейнеленген карточкалар сыйлау/ Жан-жақты дарынды ұстазға гауһар тасты әшекей сыйлау,2 таланты бар ұстазға алтын әшекей,1 таланты бар ұстазға күміс әшекей сыйлау/ /«Сырты тәтті,тәттінң іші қатты,қаттының іші тәтті» стратегиясы бойынша жүргізу
|
|
Қорытынды:(3мин) |
Сізге бүгінгі педкеңес несімен пайдалы болды? /ой бөлісу |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
« Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары» коучинг жоспары
« Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары» коучинг жоспары
«Оралхан Бөкей атындағы №44 лицейі» КММ
Коучинг жоспары
Тақырыбы : « Талантты және дарынды балаларды анықтау
жолдары»
Жауапты : І деңгейлі сертификатталған мұғалім Рахимжанова Д.М.
Өскемен қаласы-2020
|
Тақырыбы: |
« Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдары»
|
|
Мақсаты: |
Дарынды және талантты балаларды анықтау мен жағдай жасаудың тиімді жолдарын бірлесе қарастыру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға үйрету. |
|
Міндеттері: |
Дарынды және талантты балаларды анықтай алу арқылы олардың қабілеттерін әрі қарай дамытуға көмектесу. Дарынды және талантты оқушылардың ынта-ықыласы мен қабілетін арттыру. - Оқу үдерісіне тиімді тәсілдерді енгізеді |
|
Күтілетін нәтиже: |
- тәжірибеде қолдану арқылы оқу,оқыту үдерісінде дарынды және талантты оқушыларды анықтай алады,олармен жұмыс істеу әдіс-тәсілдерін үйренеді |
|
Психологиялық дайындық /2мин/ Теориялық білім беру/10/
Сергіту сәті /2мин/ Практикалық жұмыс/20мин/
Кері байланыс(3 мин) |
І.Жағымды атмосфера орнату, «Асыл тас » стратегиясы бойынша топқа бөлу. ІІ.Тақырыпты ашу :теориялық кезеңі ІІІ.1) Лицей психологы дарынды бала мен талантты балалар жайлы терең түсінік береді Сергіту сәтін ұйымдастыру ІҮ. Топтық жұмыс: Талантты және дарынды балаларды анықтау жолдарының практикалық кезеңін І деңгейлі сертификат-талған мұғалім Рахимжанова Д.М.жүргізеді. 1)Топта атқарылатын жұмыстардың негізгі мақсат-міндеттерімен таныстырады,топ бақылаушыларын сайлайды 2) «Үздік математикті» анықтау :1 минутта берілген өрнектердің мәнін табу,жұптық жұмыс арқылы жауаптарын тексеру және қанша өрнектің мәнін тапқанын есептеу арқылы шапшаң есептеуге қабілетті ұстазды анықтау /жауаптары слайдта жазылып тұрады/ 2) «Зерттеуші» сайысын өткізу/Өскемен қаласының көше атауларын анықтау/ 3) «Суырып салма ақындарды» анықтау,бейнероликті көру арқылы ,соған байланысты 1шумақ өлең жазу 4) «Күміс көмей әнші» байқауы 5) «Диктор» -үздік мәнерлеп оқу шеберін анықтау
«Зергер" стратегиясын қолдану арқылы дарынды ұстаздарға топ бақылаушысы әшекей бұйымдар бейнеленген карточкалар сыйлау/ Жан-жақты дарынды ұстазға гауһар тасты әшекей сыйлау,2 таланты бар ұстазға алтын әшекей,1 таланты бар ұстазға күміс әшекей сыйлау/ /«Сырты тәтті,тәттінң іші қатты,қаттының іші тәтті» стратегиясы бойынша жүргізу
|
|
Қорытынды:(3мин) |
Сізге бүгінгі педкеңес несімен пайдалы болды? /ой бөлісу |

шағым қалдыра аласыз













