Материалдар / " Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу" 3- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

" Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу" 3- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
436
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Т: Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу

Математика

Күні:30.11.20.

Мұғалімнің аты-жөні:Карменова С

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу

3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері

3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар үшін:

Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) құрастыру және қолдану.

Бірқатар оқушылар үшін:

Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) шығарып алу және қолдануды түсіндіру.

Кейбір оқушылар үшін:

Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) шығарып алу және қолдануды түсіндіру.

Тілдік мақсаттар






Оқушылар:

Аудан деген не және оны түсіндіру.

Пәндік лексика және терминология:

аудан, палетка.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табу керек?

Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табу керек?

Жазу:

Есептерді шығару жолдарын жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Аудан туралы тұрмыстық түсінік.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет


0–3


Ынталандыру. Мұғалім өз қалауы бойынша ұйымдастырады.



4–6


Өзектендіру.

Тақтада әртүрлі фигуралар ілінген. Мұғалім тік бұрышы бар фигураларды таңдап алып, атауларын сұрайды.





7–11


Мақсат қою (мәселелі жағдаят)

Алдыңызда үшбұрыштар. Олардың ұқсастықтары неде?

Олардың барлығының бұрыштары тік. Олардың ауданын табуға бола ма?


Shape1 Shape2






12–29


Жаңаны ашу.

Мынадай тіктөртбұрыштың ауданын қалай табуға болады?(Палетканың көмегімен). Біздің алған білімімізді тіктөртбұрыштың ауданын табуға қолдануға бола ма?

Балалар өз болжамдарын ұсынып, нәтиже шығарады: тікбұрышты үшбұрыштың ауданы тік бұрыштарын қабырғалар жанасатын туындысының екіге бөліндісіне тең S=(ab):2.Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы қабырғалардың туындысына тең, тік бұрышқа жанасып, оны екіге бөледі.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.

2 тапсырманы – практикалық жұмысты түсінік бере отырып топпен немесе жұппен орындауды ұсынады.

Өзіндік жұмыс.

3 тапсырмада – үлгі бойынша тексере отырып өз бетімен ауданын табуды орындауды ұсынады.



30–40


Жаңаны қолдану.

Осыған ұқсас есеп құрастыру және оны шығаруға арналған дәптердегі немесе кітаптағы тапсырманы орындауды ұсынады.

Мұғалім бағалау критерийлері бар тапсырманы орындауды тапсырады.

Мен:

ауданды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдауды;

тікбұрышты үшбұрыштың S=(ab):2 формуласын қолданып, ауданын өлшеп табуды;

бірліктерді пайдаланып шамаларды өлшеуді (см2, дм2, м2) білемін.


41–45


Рефлексия.

Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;

«Мен өзімді мақтан етемін»;

«Әсіресе маған ұнағаны …»;

«Бүгін менің қолымнан келді»




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!