Ұйымдастырушылық- ізденістік | Педагог төменгі сөреге 4 аю,ал жоғарғы сөреге 5 тиін қояды.Балаларға мынандай сұрақ қояды:«Аю қанша? Тиін нешеу? Қайсысы көп (аз):аю ма,әлде тиін бе? 5аз ба, әлде 4 аз ба?Олардың саны тең болу үшін не істеу керек?» Педагог балалардың айтқан ұсынысын орындайды.1 тиінді алып тастайды,олардың теңескенін 1 аюдың астына 1 тиінді қою арқылы суреттердің теңескенін көрсетеді. Содан соң 1 аю қосу арқылы теңестіру тәсілін көрсетеді.«Аю қанша болса ,тиін сонша» деген сөзді қолдануға үйретеді. Педагог балаларға тақия мен етіктерді санап шығуды тапсырады.-Тақия нешеу?Етік ше?-Қайсысы артық,қайсысы кем? («Артық», «кем» сөздерін қолдануға уйрету).-Тақия мен етікті саны жағынан теңестіру үшін не істеу керек?Балалар етіктің суретін салып бояғаннан кейін, педагог етікпен тақияның теңескенін,яғни 5 етік5 тақия болғанын түсіндіреді.
Педагог балалрдан төмендегі сөйлемді аяқтауды аяқтауын өтінеді:-Біз түнде ұйықтаймыз, ал жаттығуды...жасаймыз.-Таңғы астытаңертең,ал түскі асты... ішеміз.-Түскі асты күндіз ішеміз,алкешкі асты...ішеміз.-Кешке тамақ ішеміз ал... ұйықтаймыз.-Енді тәулік бөліктерін рет-ретімен атап беріңдерші.
-Балалар, мына суретке қараңдаршы. Суретші қай жерде қателесіпті?Педагог балаларға дөңгелек ішіндегі суретті төменгі шаршылардың ішіне суреттің тиістіне қоюды тапсырады(таңерең,күндіз,кеш,түн).
«Қарғалар». Сергіту сәті.Қарға қарға қарғалар,Қар үстінде жорғалар,Боран соқса долданыпБұтаға келіп қорғанар.
Педагог балаларға өлең оқып бередіСанауды біз білеміз,Сандарды да білеміз,Сондықтықтан да атамныңҚұстарын санап беремізБір,екі,үш,төрт,бес,Бірден санап шеш!Содан соң балаларға сұрақ қойып тапсырманы береді.-Тордың ішінде неше құс бар?-Ағашқа неше құс қонып отыр?-Қайсысы артық,қайсысы кем?-Тодың астындағы жолаққа торда қанша құс болса . сонша дөңгелек салыңдар?-Ағашта қанша құс болса, төмендегі жолаққа сонша дөңгелектерді салыңдар.-Енді жолақтың ішіндегі дөңгелектерді салыстырыңдар.Олардың саны қанша?Бұл жайлы не айтасыңдар?Педагог өлең оқиды: Азамат,Марат,Айдар,Келді аралап базарӘрқайсысы өлшеп,Сатып алды көйлекАзамат жасыл жейде сатып алды. Азаматың оң жағындағы сары жейде киген Марат тұр, ал сол жағында қызыл жейделі Айдар тұр. Педагог балалардың киімдерін бояуды тапсырадыСол жақтағы баланың жейдесін қызыл түсті, оң жақтағы баланың сары түсті ,ортадағы баланың жейдесін жасыл түсті болуы шарт.-Сол жақтағы,оң жақтағы . ортадағы баланың жейдесінің түсі қандай?
| Балалардың ойыншықтарды санайды.Аюлар мен тиіндерді,4 пен 5 сандарын салыстырады
Содан соң екеуін теңестіру үшін жоғарғы сөреге аю қосу керек екенін немесе тиіннің 1 –еуін алыптастау керек екенін анықтайды.
Балалар заттарды санап шығадыБес тақия, төрт етік.Етікке қарағанда тақия артық, ал тақияға қарағанда етіктің бірі кем.Теңестіру үшін тағы бір етіктің суретін салу керек.
Балалар сөйлемді аяқтайды
-Таңертең.
-Күндіз.
-Кешке.
-Түнде.
Бірінші суретте- күндіз, екіншіде-кеш,үшіншісінде таңертең,ал төртіншідетүн бейнеленген.
Бірінші таңертең,екінші күндіз,үшінші кеш,төртінші түн тұру керек.
Балалар өлеңнің мазмұнына сай жаттығуларды жасайды:Жүгіреді,қолдарын бұлғаңдатады,тізерлеп отырады,қолдарымен иегін таянады.
Балалар сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды.ТөртБесАғаштағы құс артық, ал торда ағаштағыдан кем.Балалар енді дөңгелектерді саны бойынша салыстырады.
Балалар өлең мен тапсырманы мұқият тыңдайды.
Балалардың жейделерін бойайды.
Сол жақта – қызыл жейде,оң жақта-сары жейді,ортада -жасыл жейде |