Материалдар / " ҮШБҰРЫШ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ"

" ҮШБҰРЫШ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ"

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖАС МАМАНДАРҒА
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2018
394
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады













Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №43 Әл-Фараби атындағы шағын жинақты негізгі мектебі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ермекбаева Ғ
СЫНЫП: 7Қатысқандар:



Қатыспағандар: ---
Сабақтың тақырыбы Үшбұрыш және оның түрлері .
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.1.13 үшбұрыштың түрлерін ажырату;

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар: Үшбұрыш анықтамасын және оның элементтерін біледі. Үшбұрыштың түрлерін анықтай алады және ажыратадыОқушылардың басым бөлігі: Құрамында дәрежелері бар өрнектерді түрлендіруге болатынын үйренеді Кейбір оқушылар: Ережелерге сәйкес ізденісті қажет ететін есептерді шығара алады
Бағалау критерийлеріҮшбұрыштың анықтамасын және оның элементтерін айтады. Периметрін табуда формулаларды қолдана аладыҮшбұрыштың түрлерін ажыратады.Үшбұрыштың қасиеттерін біледі, есептер шығаруда қолдана алады



Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:-үшбұрыш, тік, доғал, сүйір- биіктік, биссектриса, медиана, қабырға, төбеДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - АВ қабырғасы С бұрышына қарама-қарсы жатыр ма?- ВС қабырғасы А бұрышына қарама – қарсы жатыр- СА қабырғасы В бұрышына іргелес жатыр ма?- Олар тең бе?- Сіз қабырғаларды, бұрыштарды өлшеуіңіз керек.-Олардың өлшемдері бірдей ма?





Құндылықтарға баулуОқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы, бәсекеге қабілетті ету.

Пәнаралық байланыс

Алдыңғыбілім Бұрыштардың түрлері


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланғанКезеңдері


Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар

Сабақтың басы3 мин













3 мин





3 мин
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.





қима қағаздар арқылы топқа біріктіремін.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын. Үйге берілген тапсырманы қаншалықты білетінін өзара бағалау үшін «Мен- саған, сен – маған» әдісі арқылы жазба жұмыстарын жұпта тексертемін. Ширату жаттығулары. «Бұрыштардың түрлері»-не байланысты іс-қимыл арқылы көрсету . Мақсатым: зейінін шоғырландыру, қызығушылығын ояту, шапшаңдық дағдысын дамыту.







Қима қағаздар



























Сабақтың ортасы12 мин



























































13 мин

«ДЖИГСО» әдісі Мақсаты топтық жұмыс оқушыларға құндылық пен дағдыны қалыптастыру.І топІІ топ.ІІІ. Топ.

Критерий. Топтық жүмыс жасау.Көрші топқа түсіндіру.ДескрипторБелсенді барлығы жұмыс жасайды.Түсіндіре алады.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі оқушылар өз білімін ортаға салады. Бұл жерде «Мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы» стратегиясы жүзеге асыралады.А деңгей. Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 15 дм, екіншісі біріншісіне қарағанда 3 дм ұзынырақ, ал үшіншісі екіншісіне қарағанда 7 см қысқа. Үшбұрыштың периметрін табыңыз.В деңгей. Қағаздан үшбұрыш қырқады, Кескіннің қабырғаларын өлшейді, периметрін табады С. Power Pаint бағдарламасы арқылы үшбұрыш салу.Критерий.Үшбұрыштың периметрін табады.Дескриптер:
  • Үшбұрыштың қабырғаларын анықтайтын санды өрнектерді құрады;
  • Үшбұрыштың периметрін табады.
  • Деңгейліктапсырмалар:1. Біртүзудіңбойындажатпайтын D, E, M үшнүктесінбелгілеңдержәне DE, EM, MD кесінділерінсызыңдар. Пайдаболғанүшбұрыштыңтөбелерін, қабырғаларынжәнебұрыштарынжазыпкөрсетіңдер.2. АВС үшбұрышыберілген. АВ қабырғасындажатқан D нүктесіарқылы CD кесіндісінжүргізіңдер. Пайдаболғанүшбұрыштыжазыңдар.3. Кезкелгенүшбұрыштыңәрқабырғасыбасқақабырғаларыныңқосындысынан кем боладыдегенүшбұрыштыңнегізгіқасиетін АВС үшбұрышыүшінжазыңдар.Топтықжұмыс.АВ және СД центрі О болатыншеңбердіңдиаметрі. ЕгерСВ = , АВ = болса, АОД үшбұрышыныңпериметрі неге теңболады?





    АКТ,Флипчарт, түрлі- түсті қағаздар, маркерлер

















































    Слайд
    Сабақтың соңы

    2 мин























    3 мин



































    1 мин











    «Блум түймедағы» атты кері байланысты гүл күлтешелерін қолданамын.





























    Мақсат: оқушылардың жаңа тақырыптан алған білім деңгейін анықтау.Оқушылардың алған білімдерін ортаға салу және білмеген жағдайда ЖАДА қалыптастыру.Үйге тапсырма. Үшбұрыш туралы ребус, сөзжұмбақтар құрастыру. №34,3







    слайд











    Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
    Қабілеті жоғары оқушыларға кұрделігі жоғары есептер беріледі. Қабілеті төмен оқушыларға қажет жағдайда үлгеруші оқушыны көмек көрсету ұсынылады.







    Оқушының әрбір тапсырманы орындау барысында мақтап-мадақтау арқылы.( қала суреттері, смайликтер, үшбұрыштар.)

    Сергіту жаттығуын орындау. Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:




































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ