Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
A description of the town 6 klass
Материал туралы қысқаша түсінік
Знак — это материально выраженная замена предметов, явлений, понятий в процессе обмена информацией в коллективе. Юрий Лотман Знак — соглашение о приписывании чему-либо какого-либо определённого смысла, значения. Знаком также называют конкретный случай использования такого соглашения для передачи информации.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Unit of a long term
plan
Unit
8Our
neighbourhood
School: Gagarin
34
Date: 22. 23
.04.2022
Teacher’s name:
Absaly Diana
Class:6
A.J
Number
present:
Number
absent:
Lesson
title
Project.
Cityprofile.
Learning
objectives(s) that this lesson is contributing
to
6.C1use speaking and listening
skills to solve problems creatively and cooperatively in
groups
6.C2use speaking and listening
skills to provide sensitive feedback to
peers
6.C3respect differing points of
view
Lessonobjectives
All learners will be able
to:
Identify the theme, speak
about countries and its capitals, answer the questions about the
languages
Most learners will be able
to:
Select, compile, and
synthesize information fromthe textfor an oral
presentation.
Some learners will be able
to:
Respond to and
discussthe reading about famous
people from pictures and short passagesusing interpretive, evaluative
and creative thinking
skills.
Planned
timings
Teacher’s
activities
Pupil’s
activities
Marks
Resources
Beginning of the
lesson
The lesson
greeting.
The teacher sets the lesson
objectives, letting students know what to anticipate from the
lesson.
Students respond to
greeting
Ss answer the
questions
Formative assessment is held
through observation/monitoring.
Emoticon
Slide (useful
phrases).
Pictures
PPT
Student Book
p.103
Main
Activities
Main
part
Look at the map and name a
country. What can you say about Sydney? Ex.1
p.103.
Discussion of the text about
Sydney. Ex.2 p.103.
Make a plan to this text. In
groups of 4, speak about this amazing
city.
Activity 2. Make a poster
about any city you like. Present it to the class using a project
checklist. Ex.3.
LONDON.
Display works
around the class.
A
learner:
selects an appropriate
answer.
completes the
task.
uses appropriate
subject-specific vocabulary while
speaking.
discusses questions and
answers the questions within the
group.
Formative assessment is held
through observation/monitoring.
Comments
Student Book
p.103
Pictures
PPT
Ending the lesson
Giving the home
task.
W.B.
p.70
Feedback
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз