Күні: | 23. 01. 19 ж |
Сыныбы: | 1 сынып |
Пәні: | Сауат ашу |
Сабақтың тақырыбы | Ә ә дыбысы мен әрпі |
Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу
|
Жетістік критерийлері | Барлығы: Ә әрпі мен дыбысын таниды.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Құндылықтарды дарыту | Жалпыұлттық идеяның құндылықтарын білім беру арқылы жүзеге асыру |
Тілдік мақсат | Әтеш- петух- кук. |
Ойлау деңгейлері: | Білу, түсіну, қолдану |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі |
Бағалау критерийлері: | 1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады.2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Психологиялық дайындықҮлкенге де сіз,Кішіге де сіз.Баршаңызға құрметпен,Бас иеміз біз!Жұмыс ережесін келісу |
|
Сабақтың ортасы
| Тыңдалым.Өткен сабақтан алған білімін тексеру. (сұрақ - жауап)Өткен сабақта қандай әріппен таныстық?Қандай сөздер білесіңдер?Дескриптор: білім алушыӘріптерді атай алады.Ә әрпі бар сөздерді атай алады;Сөздерді буынға бөле алады.Оқылым.Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр.Келген малшыӘрі әнші,Әрі аңшы.Дескриптор: білім алушыСөздерді дұрыс оқи алады;Жаңылтпашты жаңылмай жатқа айта алады;«Кім жылдам?» ойыныӘріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда.Д,І,Р,Е,Ә,Р,Г – ДӘРІГЕРӘ,Ш,Е,Т – ӘТЕШР,Н,Е,Ә,У,Д – ДӘУРЕНДескриптор: білім алушыӘріптерден сөз құрай алады.Сөздерге сәйкес суреттерді таба алады. | Оқулықпен жұмыс
Әріптер
Суреттер
|
Сергіту сәті |
|
|
Аяқталуы
| Жазылым.Ә ә әрпін енді кәне мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар.Дәптермен жұмысЖазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз.Дескриптор: білім алушы- әріп элементтерін дұрыс салады;- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;- жазу жолын сақтайды;- сөзді сауатты, көркем жазады. Сөздік диктантӘн, сән, әке, дәрі, сәуір, сән, Сәкен, дәрігер.Дескриптор: білім алушы- әріп элементтерін дұрыс салады;- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;- жазу жолын сақтайды;- сөзді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық,
дәптерлер.
Суреттер |
Сабақтың соңы
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Смайликтер |