|
Күні: |
23. 01. 19 ж |
||
|
Сыныбы: |
1 сынып |
||
|
Пәні: |
Сауат ашу |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ә ә дыбысы мен әрпі |
||
|
Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлығы: Ә әрпі мен дыбысын таниды. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыұлттық идеяның құндылықтарын білім беру арқылы жүзеге асыру |
||
|
Тілдік мақсат |
Әтеш- петух- кук. |
||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. 2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады. 3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызға құрметпен, Бас иеміз біз! Жұмыс ережесін келісу |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Тыңдалым. Өткен сабақтан алған білімін тексеру. (сұрақ - жауап)
Дескриптор: білім алушы
Оқылым. Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр. Келген малшы Әрі әнші, Әрі аңшы. Дескриптор: білім алушы
«Кім жылдам?» ойыны Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда. Д,І,Р,Е,Ә,Р,Г – ДӘРІГЕР Ә,Ш,Е,Т – ӘТЕШ Р,Н,Е,Ә,У,Д – ДӘУРЕН Дескриптор: білім алушы
|
Оқулықпен жұмыс Әріптер Суреттер |
|
|
Сергіту сәті |
|
|
|
|
Аяқталуы |
Жазылым.
Ә ә әрпін енді кәне
мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият
қараңдар. Дескриптор: білім алушы - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. Сөздік диктант Ән, сән, әке, дәрі, сәуір, сән, Сәкен, дәрігер. Дескриптор: білім алушы - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық, дәптерлер. Суреттер |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Тапсырмалар беріп отырамын. |
Смайликтер арқылы бағалаймын |
Орыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі, математика |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ә дыбысы және әрпі
Ә дыбысы және әрпі
|
Күні: |
23. 01. 19 ж |
||
|
Сыныбы: |
1 сынып |
||
|
Пәні: |
Сауат ашу |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ә ә дыбысы мен әрпі |
||
|
Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлығы: Ә әрпі мен дыбысын таниды. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпыұлттық идеяның құндылықтарын білім беру арқылы жүзеге асыру |
||
|
Тілдік мақсат |
Әтеш- петух- кук. |
||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. 2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады. 3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Баршаңызға құрметпен, Бас иеміз біз! Жұмыс ережесін келісу |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Тыңдалым. Өткен сабақтан алған білімін тексеру. (сұрақ - жауап)
Дескриптор: білім алушы
Оқылым. Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр. Келген малшы Әрі әнші, Әрі аңшы. Дескриптор: білім алушы
«Кім жылдам?» ойыны Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда. Д,І,Р,Е,Ә,Р,Г – ДӘРІГЕР Ә,Ш,Е,Т – ӘТЕШ Р,Н,Е,Ә,У,Д – ДӘУРЕН Дескриптор: білім алушы
|
Оқулықпен жұмыс Әріптер Суреттер |
|
|
Сергіту сәті |
|
|
|
|
Аяқталуы |
Жазылым.
Ә ә әрпін енді кәне
мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият
қараңдар. Дескриптор: білім алушы - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. Сөздік диктант Ән, сән, әке, дәрі, сәуір, сән, Сәкен, дәрігер. Дескриптор: білім алушы - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық, дәптерлер. Суреттер |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Смайликтер |
|
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Тапсырмалар беріп отырамын. |
Смайликтер арқылы бағалаймын |
Орыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі, математика |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
шағым қалдыра аласыз














