Материалдар / Ә дыбысы және әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ә дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
385
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:23. 01. 19 ж
Сыныбы:1 сынып
Пәні:Сауат ашу
Сабақтың тақырыбыӘ ә дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу

Жетістік критерийлеріБарлығы: Ә әрпі мен дыбысын таниды.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Құндылықтарды дарытуЖалпыұлттық идеяның құндылықтарын білім беру арқылы жүзеге асыру
Тілдік мақсатӘтеш- петух- кук.
Ойлау деңгейлері:Білу, түсіну, қолдану
Пәнаралық байланысДүниетану, орыс тілі, ағылшын тілі
Бағалау критерийлері:1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады.2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады.3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Психологиялық дайындықҮлкенге де сіз,Кішіге де сіз.Баршаңызға құрметпен,Бас иеміз біз!Жұмыс ережесін келісу



Сабақтың ортасы





Тыңдалым.Өткен сабақтан алған білімін тексеру. (сұрақ - жауап)
  • Өткен сабақта қандай әріппен таныстық?
  • Қандай сөздер білесіңдер?
  • Дескриптор: білім алушы
  • Әріптерді атай алады.
  • Ә әрпі бар сөздерді атай алады;
  • Сөздерді буынға бөле алады.
  • Оқылым.Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр.Келген малшыӘрі әнші,Әрі аңшы.Дескриптор: білім алушы
  • Сөздерді дұрыс оқи алады;
  • Жаңылтпашты жаңылмай жатқа айта алады;
  • «Кім жылдам?» ойыныӘріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда.Д,І,Р,Е,Ә,Р,Г – ДӘРІГЕРӘ,Ш,Е,Т – ӘТЕШР,Н,Е,Ә,У,Д – ДӘУРЕНДескриптор: білім алушы
  • Әріптерден сөз құрай алады.
  • Сөздерге сәйкес суреттерді таба алады.
  • Оқулықпен жұмыс

    Әріптер



    Суреттер

    Сергіту сәті



    Аяқталуы









    Жазылым.Ә ә әрпін енді кәне мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар.Дәптермен жұмысЖазу кезінде кеудені тік көтеріп дәптерді қиғаштап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз.Дескриптор: білім алушы- әріп элементтерін дұрыс салады;- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;- жазу жолын сақтайды;- сөзді сауатты, көркем жазады. Сөздік диктантӘн, сән, әке, дәрі, сәуір, сән, Сәкен, дәрігер.Дескриптор: білім алушы- әріп элементтерін дұрыс салады;- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады;- жазу жолын сақтайды;- сөзді сауатты, көркем жазады.





    Оқулық,







    дәптерлер.







    Суреттер
    Сабақтың соңы



    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Смайликтер
    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімінТексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын.Тапсырмалар беріп отырамын.Смайликтер арқылы бағалаймынОрыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі, математика
    РефлексияСабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?



























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!