|
Пән: Сауат ашу |
|
|||||
|
Күні: 1.10.18 Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебім Мектебіме саяхат. А дыбысы мен әрпі. |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу және құрастыр 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазуу |
|
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:А а дыбысы мен әрпін таныстыру, алғаш рет танысайын деп отырған әріптерінен келетін сөздерді, дыбысына байланысты буындар мен сөздерді білуге үйрету. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
||||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|
||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Суреттер таңдау арқылы топқа бөліну |
Шаттық шебері |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Тыңдалым. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Мына себеттегі
жемістердің атын атаңдаршы? -Балалар, бүгінгі сабақта не туралы айтамыз және сабағымыздың мақсаты қандай болады? Сабақың мақсаты айтылады. Күтілетін нәтиже хабарланады. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|||
|
Сергіту сәті 1 минут |
«Бала, бала балақан» |
музыкамен билеп айту |
|
|||
|
Аяқталуы 16 минут |
А әрпін енді кәне
мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар: А-бас әрпімен сөйлемнің
басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің
соңында, ортасында жазамыз. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер |
|
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Сергіту сәтін «Ән терапиясы» ұйымдастыру арқылы білім алушылардың белсенділіктері артады, көңіл күйлері көтеріледі. Партада отырғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі. Ойын кезінде ойын ережесімен қауіпсіздік ережелерінің сақталуы ескертіліп отырады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
А дыбысы мен әрпі
А дыбысы мен әрпі
|
Пән: Сауат ашу |
|
|||||
|
Күні: 1.10.18 Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің мектебім Мектебіме саяхат. А дыбысы мен әрпі. |
|
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқу және құрастыр 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазуу |
|
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:А а дыбысы мен әрпін таныстыру, алғаш рет танысайын деп отырған әріптерінен келетін сөздерді, дыбысына байланысты буындар мен сөздерді білуге үйрету. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|
||||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|
||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|
||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Аққу болып ұшамыз Көлге келiп қонамыз Көлдiң бетiн құшамыз Қайта самғап ұшамыз. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Суреттер таңдау арқылы топқа бөліну |
Шаттық шебері |
|
|||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
Тыңдалым. «Миға шабуыл» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Мына себеттегі
жемістердің атын атаңдаршы? -Балалар, бүгінгі сабақта не туралы айтамыз және сабағымыздың мақсаты қандай болады? Сабақың мақсаты айтылады. Күтілетін нәтиже хабарланады. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|||
|
Сергіту сәті 1 минут |
«Бала, бала балақан» |
музыкамен билеп айту |
|
|||
|
Аяқталуы 16 минут |
А әрпін енді кәне
мен тақтаға салып көрсетемін сендер соны мұқият қараңдар: А-бас әрпімен сөйлемнің
басында, адамның аты, қаланың аты келеді, кіші әрпімен сөйлемнің
соңында, ортасында жазамыз. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Смайликтер |
|
|||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Сергіту сәтін «Ән терапиясы» ұйымдастыру арқылы білім алушылардың белсенділіктері артады, көңіл күйлері көтеріледі. Партада отырғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау ескертіледі. Ойын кезінде ойын ережесімен қауіпсіздік ережелерінің сақталуы ескертіліп отырады. |
||||
шағым қалдыра аласыз














