Материалдар / А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 10-сынып ЖМБ А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні:

Сынып: 10

Бөлім: Парасат пайымы

Сабақтың тақырыбы

А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: шығарма мазмұнын еске түсіру, шығармадағы кейіпкерлер бейнесін талдау;

Көпшілігі: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

Кейбір оқушылар: шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі:

  • Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Тренинг «Мен досымды....теңеймін. Себебі....»

Не үшін қолдандың ? Несімен ұқсаттың

Шығармадан өзіңне қандай әсер алдың?

Қызығушылықты ояту кезеңі. М. Шоқайдың оныншы атасы Шашты туралы интернет ресурстарынан мәлімет іздестіріңдер. Жазушы не себепті ол кісі туралы әңгіме жазды деп ойлайсыздар?

Дескриптор:

  • Шашты туралы мәлімет іздейді;

  • Интернет ресурстарынан мәлімет іздестіреді;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Оқушылар сабақтың мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже түсіндіріледі.

Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.


Сынып оқушылары Шашты туралы мәлімет іздейді;

Интернет ресурстарынан мәлімет іздестіреді;


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.







Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!



10-сынып қазақ әдебиеті



Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану

1-тапсырма. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.

Кейіпкерлер

Шығармадан дәлел

Өмір шындығы







Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесін анықтайды;

  • Шығармадан дәлел келтіреді;

  • Өмір шындығын көрсетеді.

ҚБ

2-тапсырма. «Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.

1-топ. Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар.

SWOT талдау әдісі.

Дескриптор:

  • Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын анықтайды;

  • Мүмкіндіктерді анықтайды;

  • Қауіп-қатерді ашады.

ҚБ

2-топ. Кенжебектің образына талдау жасайды.

FILA әдісі

Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесін ашатын деректер жинайды;

  • Кейіпкер туралы ой-пікірді білдіреді;

  • Кейіпкердің образдық бейнесін ашатын сұрақтар дайындайды;

  • Автордың кейіпкерді суреттеуде қолданған тәсілін анықтайды.

ҚБ

3-топ. Атажан байдың образына өз көзқарасыңды жаз.

ПОПС формуласы

Дескриптор:

  • Кейіпкердің іс-әрекетіне өз көзқарасын білдіреді;

  • Өз көзқарасына дәлел келтіреді;

  • Осыған байланысты қорытынды жасайды.

ҚБ

2-тапсырма. Қорытынды. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды қорытындылаңыз.

Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетіңіз.






Образ – көркем бейне туралы әдеби теориялық білім алады.






«Шашты» әңгімесіндегі басты кейіпкерлерді даралайтын қасиеттерді анықтаңыз.

SWOT талдау әдісімен Тасқұл қарттың даралық образына талдау жасаңыздар.



FILA әдісімен Кенжебектің образына талдау жасайды.











ПОПС формуласы арқылы Атажан байдың образына өз көзқарасыңды жаз.












«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындап, ойыңызды қорытындылаңыз..















Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!






Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!

Қалыптастырушы бағалау

-керемет жауап!




А. Кемелбаева «Шашты әңгімесі»

Сабақтың соңы Рефлексия


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма:

Кейіпкерлерге мінездеме


































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі