ЖЖ.
Мәтіндік зерттеу (7-9
бет)
1-қадам.
Оқушылар дәптерлеріне шығарманың өздеріне ерекше
әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады. Жазған бөліктері
бойынша жұппен пікір алмасып, ой
бөліседі.
2-қадам:
Пікір алмасып, талдағаннан кейін төмендегі
кестені толтырып жазады:
Мәтіндегі негізгі
ой
|
|
Белгісіз және белгілі
мәліметтер. Мәтіннен бұрын таныс және таныс емес ақпараттарды
белгіле.
|
|
Мәтіннен өмірлік қағида
шығарыңдар.
|
|
Тәрбиелік мәні бар қорытынды
жаса.
|
|
3-қадам:«Шашты» шығармасы
бойынша өз өміріне, іс-әрекетіне ықпал етер қандай қорытынды
жасағанын айтып
тұжырымдайды.
2-тапсырма. ТЖ. І
топ.
«Пирамидалық талқылау»
стратегиясы
Әңгімені оқып шығып,
«Пирамидалық талқылау» стратегиясы бойынша жазып
шығады.
Шарты:
оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып
шығу керек.
Қадамдары:
1. Негізгі кейіпкер, тақырып.
1 сөз не сөз тіркесі
2. Тақырыпты ашу (жасы,
мінезі, сапасы, сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз
тіркесі
3. Оқиға орны (қоғамдық
ортасы, оқиғалар қайда өтеді?)
4. Мәселе тарихы (мысалы:
барымташылық, ауылға шабу, қолға түсу)
5. Бірінші оқиға (көтерілген
мәселелер)
6. Екінші оқиға (кейіпкерге не
болды? Қоршаған орта ықпалы)
7. Үшінші оқиға (мәселені шешу
үшін жасалған әрекеттер туралы)
8. Шешімі. 8 сөз не сөз
тіркесі
Дескрипторлары:
-
Тақырыпты
ашады;
-
Оқиға орнын
анықтайды;
-
Мәселенің тарихына шолу
жасайды;
-
Көтерілген мәселелерді
анықтайды;
-
Қ
Айғақтар мен
дәлелдемелер
оршаған ортаның ықпалын
анықтайды;
-
Мәселені шешу үшін жасалған
әрекеттерді көрсетеді;
-
Шешімін
табады.
ҚБ. 4
ұпай
ТЖ. ІІ
топ.
«Фишбоун»
әдісі
Берілген үзіндіні оқи отырып,
талдау жасаңыз. Ол үшін балық кескіндемесіндегі мына бейнені
қолданыңыз, талдау барысында арнайы реттілікті
сақтаңыз. (7-9
бет)
-
Негізгі проблеманы
анықтаңыз.
-
Оны қалыптастырған себептерді
табыңыз.
-
Айғақтар мен дәлелдерді
келтіріңіз.
-
Қорытынды ұсыныс
жасаңыз.
Бұл ізденістеріңізді балық
кескіндемесіне түсіріңіз
Дескрипторлары:
-
Негізгі проблеманы
анықтайды;
-
Себептерін
табады;
-
Айғақтар мен дәлелдер
келтіреді;
-
Қорытынды ұсыныс
жасайды.
ҚБ. 4
ұпай
ТЖ. ІІІ
топ.
«Кейіпкерге хат»
стратегиясы
«Шашты» әңгімесінің
кейіпкерлері жылқышы атаға немесе Кенжебекке хат
жазыңыз.
Берілген кейіпкерлерге олардың
іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек. Сұрақтар
жоғары деңгейде құрылуы тиіс.
Егер ... , не болар еді?
Неге...? Неліктен ...?
Осы сұрақтарға өздеріңіздің
мүмкіндігіңізше балама жауап ұсынуыңыз
қажет.
Мүмкін,... ... болған
шығар?
Хат соңында кейіпкерге ұсыныс
жазыңыз.
Дескрипторлары:
-
Хат құрылымын
сақтайды;
-
Жоғары деңгейдегі сұрақтар
қояды;
-
Өз сұрақтарына балама жауап
ұсынады;
-
Кейіпкерге ұсыныс
тастайды.
ҚБ. 4
ұпай
ТЖ. ІV
топ.
«Менің тағдырымды Кенжебек қайталамау тиіс»
деген пікірді ПОПС формуласы арқылы сипаттап
жазыңдар.
дескрипторлары:
Өз пікірін
жазады;
Мысалдар, дәлелдер
келтіреді;
Қорытынды
жасайды.
ҚБ. 4
ұпай
Қорытындылау
6 неліктен?
әдісі
1.Неліктен Кенжебек қолға
түсті?
2.Неліктен Кенжебек Тасқұлдың
жанында жүрді?
3.Неліктен Тасқұл өзі туралы
айтқысы келмеді?
4.Неліктен Тасқұл Кенжебекті
ат баптауға үйретті?
5.Неліктен Тасқұл Кенжебекті
түрікпенбоз тұлпарға отырғызды?
6.Неліктен Тасқұл бостандық
берсе де кетпеді?
Дескрипторы:
Сұрақтара жауап
береді;
Шығармаға сыни талдау
жасайды.
ҚБ. 2
ұпай
|