Материалдар / А. Кемелбаева. "Шашты" әңгімесі. ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А. Кемелбаева. "Шашты" әңгімесі. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2024
99
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Парасат пайымы


Мұғалімнің аты-жөні: Қабылова К.Т.


Күні:19 .01.2023


Сынып: 11А

37

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:


А. Кемелбаева «Шашты» әңгімесі


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану .

10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу

Сабақ мақсаты:


Оқушылардың барлығы: көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады; көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады.

Оқушылардың көпшілігі: көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады;

Оқушылардың кейбірі: көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады.

Сабақтың жоспары

Сабақтың кезеңі, уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға-

лау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату.

Топқа бөліну (берілген мақал-мәтелдер арқылы 4 топқа бөлінеді):

1-топ: Өз елің – алтын бесігің;

2-топ: Ат – ер қанаты;

3-топ: Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық;

4-топ: Жүйрік атқа жел қамшы.


Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады.

«Болжау» әдісі



Ой қозғау.

- Мұстафа Шоқай деген кім?

- Әңгімені жазуға себеп болған қандай жағдайлар?

- Әңгіменің «Шашты» деп аталуы нені меңзейді?


1 ұпай

Айгүл Кемелбаева — Уикипедия

kk.wikipedia.org/wiki/Айгүл_...копия

Ортасы























Бұл тапсырманы жазу барысында оқушы шығармада көтерілген мәселені түсініп, тақырыпқа қатысты сыни ой білдіруді, өз ойын нақты аргументтермен дәлелдей білуді үйренеді. Анализ жасау үшін шығармадан алған дәлелдер, автор қолданған тәсілдерді талдай отырып, әдеби шығармаға сараптама жасай білуге төселеді.




ЖЖ. Мәтіндік зерттеу (7-9 бет)

1-қадам. Оқушылар дәптерлеріне шығарманың өздеріне ерекше әсер туғызған бөліктерін іріктеп жазып алады. Жазған бөліктері бойынша жұппен пікір алмасып, ой бөліседі.

2-қадам: Пікір алмасып, талдағаннан кейін төмендегі кестені толтырып жазады:


Мәтіндегі негізгі ой


Белгісіз және белгілі мәліметтер. Мәтіннен бұрын таныс және таныс емес ақпараттарды белгіле.


Мәтіннен өмірлік қағида шығарыңдар.


Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.



3-қадам:«Шашты» шығармасы бойынша өз өміріне, іс-әрекетіне ықпал етер қандай қорытынды жасағанын айтып тұжырымдайды.


2-тапсырма. ТЖ. І топ.

«Пирамидалық талқылау» стратегиясы

Әңгімені оқып шығып, «Пирамидалық талқылау» стратегиясы бойынша жазып шығады.

Шарты: оқиғадағы әрекеттерді пирамида түрінде жазып шығу керек.

Қадамдары:

1. Негізгі кейіпкер, тақырып. 1 сөз не сөз тіркесі

2. Тақырыпты ашу (жасы, мінезі, сапасы, сырт тұлғасы) 2 сөз не сөз тіркесі

3. Оқиға орны (қоғамдық ортасы, оқиғалар қайда өтеді?)

4. Мәселе тарихы (мысалы: барымташылық, ауылға шабу, қолға түсу)

5. Бірінші оқиға (көтерілген мәселелер)

6. Екінші оқиға (кейіпкерге не болды? Қоршаған орта ықпалы)

7. Үшінші оқиға (мәселені шешу үшін жасалған әрекеттер туралы)

8. Шешімі. 8 сөз не сөз тіркесі

Дескрипторлары:

  • Тақырыпты ашады;

  • Оқиға орнын анықтайды;

  • Мәселенің тарихына шолу жасайды;

  • Көтерілген мәселелерді анықтайды;

  • Қ

    Айғақтар мен дәлелдемелер

    оршаған ортаның ықпалын анықтайды;
  • Мәселені шешу үшін жасалған әрекеттерді көрсетеді;

  • Шешімін табады.

ҚБ. 4 ұпай




ТЖ. ІІ топ.

«Фишбоун» әдісі

Берілген үзіндіні оқи отырып, талдау жасаңыз. Ол үшін балық кескіндемесіндегі мына бейнені қолданыңыз, талдау барысында арнайы реттілікті сақтаңыз. (7-9 бет)

  1. Негізгі проблеманы анықтаңыз.

  2. Оны қалыптастырған себептерді табыңыз.

  3. Айғақтар мен дәлелдерді келтіріңіз.

  4. Қорытынды ұсыныс жасаңыз.

Бұл ізденістеріңізді балық кескіндемесіне түсіріңіз

Shape1


Shape3 Shape2


Shape4


Дескрипторлары:

  • Негізгі проблеманы анықтайды;

  • Себептерін табады;

  • Айғақтар мен дәлелдер келтіреді;

  • Қорытынды ұсыныс жасайды.

ҚБ. 4 ұпай


ТЖ. ІІІ топ.

«Кейіпкерге хат» стратегиясы

«Шашты» әңгімесінің кейіпкерлері жылқышы атаға немесе Кенжебекке хат жазыңыз.

Берілген кейіпкерлерге олардың іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек. Сұрақтар жоғары деңгейде құрылуы тиіс.

Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...?

Осы сұрақтарға өздеріңіздің мүмкіндігіңізше балама жауап ұсынуыңыз қажет.

Мүмкін,... ... болған шығар?

Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз.


Дескрипторлары:

  • Хат құрылымын сақтайды;

  • Жоғары деңгейдегі сұрақтар қояды;

  • Өз сұрақтарына балама жауап ұсынады;

  • Кейіпкерге ұсыныс тастайды.

ҚБ. 4 ұпай



ТЖ. ІV топ.

«Менің тағдырымды Кенжебек қайталамау тиіс» деген пікірді ПОПС формуласы арқылы сипаттап жазыңдар.

дескрипторлары:

Өз пікірін жазады;

Мысалдар, дәлелдер келтіреді;

Қорытынды жасайды.

ҚБ. 4 ұпай


Қорытындылау


6 неліктен? әдісі

1.Неліктен Кенжебек қолға түсті?

2.Неліктен Кенжебек Тасқұлдың жанында жүрді?

3.Неліктен Тасқұл өзі туралы айтқысы келмеді?

4.Неліктен Тасқұл Кенжебекті ат баптауға үйретті?

5.Неліктен Тасқұл Кенжебекті түрікпенбоз тұлпарға отырғызды?

6.Неліктен Тасқұл бостандық берсе де кетпеді?

Дескрипторы:

Сұрақтара жауап береді;

Шығармаға сыни талдау жасайды.

ҚБ. 2 ұпай


3 ұпай





















4 ұпай


























































































2

ұпай









Соңы

Кері байланыс: «Пирамида» әдісі

Үйге:

«Жүйрік ат - бірде ат, бірде қанат» деген тақырыпта эссе жазу.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!