Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба"
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 1

Мектеп: Абай атындағы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.Н.

Сынып: 2 «В»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын

А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба"

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары



2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру

Сабақтың мақсаттары

Тақырыптың аясында қазақша мәтіндерді талдау арқылы жаңа сөздерді меңгерту, қазақтың ұлы ақыны жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту.

.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.

Бағалау критерийлері

Берілген сұрақтарды түсінеді;

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

Тірек сөздерді қолданады;

Шағын диалогке түсе алады;

ортақ ой, шешім шығара алады;

үндестік заңын біледі;

пунктуациялық норманы біледі;

стилі берілген жанрға сәйкес;

Тілдік мақсаттар

Пән лексикасы және терминология:

нәфрәтлі, ғибрәтлі т.б. 
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері;

  • Менің ойымша;

  • Менің пікірімше;

  • Қорыта келгенде;

Құндылықтар

Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау.

Осыған дейін меңгерілген білім

Әлемдегі ірі кітапханалар.

Жоспар

Жоспарлана-тын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз-дер

Сабақтың басы

5 минут


1.Оқушылармен амандасу.

2.«Бес бармақ» әдісі бойынша 5 топқа бөлу.

Бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай бөбек.

3.Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру.


Сабақтың ортасы

10 минут








































20 минут

(5+10+5)






















5 минут

































5 минут




















2-сабақ

2 минут








20+15 минут





























8 минут




1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету. Осы суреттерде не бейнеленген? Бұл суреттерге қарап қандай ой келді?

Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақтаға Абай Құнанбайұлының суреті ілінеді. «Желсіз түнде жарық ай» әнінің күйтабағын қояды, интерактивті тақтадан «Абай Құнанбайұлы» туралы деректі фильмді көрсетеді. Ой қозғау сұрақтарын қояды: Балалар, біз қандай дерек- ті фильмді тамашаладық? Абай Құнанбайұлы жайлы не білесіңдер

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс.

А) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырма- ны орындатады.

Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орында- тады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мә- нерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 5, 6-тапсырманы орындатады.

Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады.

Тапсырма: төмендегі тірек сөздерді қолданып, суреттерді сөйлетіңіздер.

Тірек сөздер: жас Абай Құнанбаев, құмар болды (әуес болды), орыс жазушылары, ойшылдар, пәлсапалық (философиялық), А.С.Пушкин, ауыл, туған жер, қара сөздер кітабы.

2.Төмендегі мақал-мәтелдердің қайсысы сабақтың тақырыбына сәйкес келеді деп ойлайсыздар? Неге? Түсіндіріп айтыңыз. О – М, М - О

Оқу-білім азығы, білім-ырыс қазығы.

Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды.

Аз жұмысты қиынсынсаң,

Көп жұмысқа тап боларсың.

3. Оқушылар А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңін оқиды. Мәтін таратылып беріледі. Өлеңдегі көтерілген мәселе төңірегінде өз ойларын жұпта талқылайды. ЖЖ

4Shape3 Shape2

Жеке пікір


Жеке пікір

. Содан кейін «Дастархан» әдісі бойынша өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. ТЖ


Shape4 Shape5

Жеке пікір


Жеке пікір



Shape6

Ортақ ой


Shape8 Shape7

Жеке пікір


Жеке пікір







5. Ортақ ой, шешім шығарады.

6. Өлеңнің мәтініндегі қарамен жазылған сөздердің баламасын (синонимдерін) сөздіктен тауып, дәптерлеріне жазады.

Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
 
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.
Бес нәрседен
қашық бол,
Бес нәрсеге
асық бол,
Адам болам десеңіз.
Тілеуің, өмірің алдыңда,
Оған қайғы жесеңіз.
Өсек, өтірік, мақтаншақ, 
Еріншек, бекер мал шашпақ – 
Бес
дұшпаның, білсеңіз. 
Талап, еңбек, терең ой, 
Қанағат, рақым, ойлап қой –
Бес асыл іс, көнсеңіз. 
Жамандық көрсең
нәфрәтлі, 
Суытып көңіл тыйсаңыз.
 
Жақсылық көрсең
ғибрәтлі, 
Оны ойға жисаңыз.
Ғалым болмай немене,
 
Балалықты қисаңыз?
Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болмақ қайда деп,
 
Айтпа ғылым сүйсеңіз,
Сізге ғылым кім берер,
 
Жанбай жатып сөнсеңіз?
 
Дүние де өзі, мал да өзі,
 
Ғылымға көңіл берсеңіз.
 
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Тілдесім. Сұрақтарға жауап береді.

Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Мәтінді оқиды, диаграмманы толтырады.

Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды, қою қаріппен жазылған сөздерді қазақ тіліне аударады.

Тыңдалым.

Оқылым. Өлеңді мәнерлеп оқиды, бо- лымсыз етістіктерді табады, өзі қалаған екі шумағын жаттайды.

Айтылым.

Жазылым. Сөйлем құрайды, болымсыз етістіктерді болымды етістікке айнал- дырады

Бағалау критерийі:

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы




Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.





1-2

берілген сұрақтарды түсінеді;



2

сұрақтарға дұрыс жауап берді;



2

тірек сөздерді қолданды;


2


3-5

шағын диалогке түсе алды;


2

ортақ ой, шешім шығара алды;


2



Барлығы

10


1.Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығу» https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s 2.Шығармашылық тапсырма: Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу керек; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану қажет.

  • «Бас бармақ» тобына: Еріншек пен еңбекқордың арасында диалог құрастыру.

  • «Балаң үйрек» тобына: Өсекшінің монологын құрастыру.

  • «Ортан терек» тобына: «Талапты баланың басынан өткен оқиға» әңгіме құрастыру.

  • «Шылдыр шүмек» тобына: Өтірікшінің атынан өтірік өлең құрастыру.

  • «Кішкентай бөбек» тобына: Қанағатшыл әке мен мақтаншақ бала туралы ертегі құрастыру.

Бағалау критерийі:

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Оқушы

Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану.



2



орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады;


4

тыныс белгілерді орынды қолданады;


4

стилі берілген жанрға сәйкес;


2



Барлығы

10



5. Кері байланыс «Гамбургер» әдісі

  • Жағымды ахуал

  • Жағымсыз ахуал

  • Сыни пікір

  • Жағымды ахуал

6. Үйге тапсырма: Берілген үзіндіні мүмкіндігінше жаттап келу.

«Ғылым таппай мақтанба,
Орын таппай баптанба,
 
Құмарланып шаттанба,
Ойнап босқа күлуге.
Бес нәрседен
қашық бол,
Бес нәрсеге
асық бол,
Адам болам десеңіз.
Өсек, өтірік, мақтаншақ, 
Еріншек, бекер мал шашпақ – 
Бес
дұшпаның, білсеңіз. 
Талап, еңбек, терең ой, 
Қанағат, рақым, ойлап қой –
Бес асыл іс, көнсеңіз.»










































































































































https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s



























































Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі