|
Мектеп: Абай атындағы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың аясында қазақша мәтіндерді талдау арқылы жаңа сөздерді меңгерту, қазақтың ұлы ақыны жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту. .Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Берілген сұрақтарды түсінеді; Сұрақтарға дұрыс жауап береді; Тірек сөздерді қолданады; Шағын диалогке түсе алады; ортақ ой, шешім шығара алады; үндестік заңын біледі; пунктуациялық норманы біледі; стилі берілген жанрға сәйкес; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: нәфрәтлі,
ғибрәтлі т.б.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Әлемдегі ірі кітапханалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлана-тын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз-дер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1.Оқушылармен амандасу. 2.«Бес бармақ» әдісі бойынша 5 топқа бөлу. Бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай бөбек. 3.Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут (5+10+5) 5 минут 5 минут 2-сабақ 2 минут 20+15 минут 8 минут |
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету. Осы суреттерде не бейнеленген? Бұл суреттерге қарап қандай ой келді?
Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақтаға Абай Құнанбайұлының суреті ілінеді. «Желсіз түнде жарық ай» әнінің күйтабағын қояды, интерактивті тақтадан «Абай Құнанбайұлы» туралы деректі фильмді көрсетеді. Ой қозғау сұрақтарын қояды: — Балалар, біз қандай дерек- ті фильмді тамашаладық? Абай Құнанбайұлы жайлы не білесіңдер 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырма- ны орындатады. Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орында- тады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мә- нерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 5, 6-тапсырманы орындатады. Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады. Тапсырма: төмендегі тірек сөздерді қолданып, суреттерді сөйлетіңіздер. Тірек сөздер: жас Абай Құнанбаев, құмар болды (әуес болды), орыс жазушылары, ойшылдар, пәлсапалық (философиялық), А.С.Пушкин, ауыл, туған жер, қара сөздер кітабы. 2.Төмендегі мақал-мәтелдердің қайсысы сабақтың тақырыбына сәйкес келеді деп ойлайсыздар? Неге? Түсіндіріп айтыңыз. О – М, М - О Оқу-білім азығы, білім-ырыс қазығы. Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды. Аз жұмысты қиынсынсаң, Көп жұмысқа тап боларсың. 3. Оқушылар А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңін оқиды. Мәтін таратылып беріледі. Өлеңдегі көтерілген мәселе төңірегінде өз ойларын жұпта талқылайды. ЖЖ 4 Жеке пікір Жеке пікір . Содан кейін «Дастархан» әдісі бойынша өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. ТЖ
Жеке пікір Жеке пікір
Ортақ ой
Жеке пікір Жеке пікір 5. Ортақ ой, шешім шығарады. 6. Өлеңнің мәтініндегі қарамен жазылған сөздердің баламасын (синонимдерін) сөздіктен тауып, дәптерлеріне жазады.
Ғылым таппай мақтанба, Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Тілдесім. Сұрақтарға жауап береді. Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Мәтінді оқиды, диаграмманы толтырады. Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды, қою қаріппен жазылған сөздерді қазақ тіліне аударады. Тыңдалым. Оқылым. Өлеңді мәнерлеп оқиды, бо- лымсыз етістіктерді табады, өзі қалаған екі шумағын жаттайды. Айтылым. Жазылым. Сөйлем құрайды, болымсыз етістіктерді болымды етістікке айнал- дырады Бағалау критерийі:
1.Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығу» https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s 2.Шығармашылық тапсырма: Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу керек; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану қажет.
Бағалау критерийі:
5. Кері байланыс «Гамбургер» әдісі
6. Үйге тапсырма: Берілген үзіндіні мүмкіндігінше жаттап келу.
«Ғылым таппай мақтанба, |
https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" 2 сынып
Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" 2 сынып
|
Мектеп: Абай атындағы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.Н. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 «В» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Абай ата сөзін жақсы тыңдаймын А.Құнанбаев "Ғылым таппай мақтанба" |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыптың аясында қазақша мәтіндерді талдау арқылы жаңа сөздерді меңгерту, қазақтың ұлы ақыны жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту. .Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Берілген сұрақтарды түсінеді; Сұрақтарға дұрыс жауап береді; Тірек сөздерді қолданады; Шағын диалогке түсе алады; ортақ ой, шешім шығара алады; үндестік заңын біледі; пунктуациялық норманы біледі; стилі берілген жанрға сәйкес; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: нәфрәтлі,
ғибрәтлі т.б.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Абай шығармаларының құндылығын ұғындыру. Талап, еңбек, терең ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын насихаттау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Әлемдегі ірі кітапханалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлана-тын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз-дер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1.Оқушылармен амандасу. 2.«Бес бармақ» әдісі бойынша 5 топқа бөлу. Бас бармақ, балаң үйрек, ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай бөбек. 3.Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут (5+10+5) 5 минут 5 минут 2-сабақ 2 минут 20+15 минут 8 минут |
1. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету. Осы суреттерде не бейнеленген? Бұл суреттерге қарап қандай ой келді?
Мұғалім оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақтаға Абай Құнанбайұлының суреті ілінеді. «Желсіз түнде жарық ай» әнінің күйтабағын қояды, интерактивті тақтадан «Абай Құнанбайұлы» туралы деректі фильмді көрсетеді. Ой қозғау сұрақтарын қояды: — Балалар, біз қандай дерек- ті фильмді тамашаладық? Абай Құнанбайұлы жайлы не білесіңдер 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырма- ны орындатады. Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 3-тапсырманы орында- тады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мә- нерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 5, 6-тапсырманы орындатады. Б) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады. Тапсырма: төмендегі тірек сөздерді қолданып, суреттерді сөйлетіңіздер. Тірек сөздер: жас Абай Құнанбаев, құмар болды (әуес болды), орыс жазушылары, ойшылдар, пәлсапалық (философиялық), А.С.Пушкин, ауыл, туған жер, қара сөздер кітабы. 2.Төмендегі мақал-мәтелдердің қайсысы сабақтың тақырыбына сәйкес келеді деп ойлайсыздар? Неге? Түсіндіріп айтыңыз. О – М, М - О Оқу-білім азығы, білім-ырыс қазығы. Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды. Аз жұмысты қиынсынсаң, Көп жұмысқа тап боларсың. 3. Оқушылар А.Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңін оқиды. Мәтін таратылып беріледі. Өлеңдегі көтерілген мәселе төңірегінде өз ойларын жұпта талқылайды. ЖЖ 4 Жеке пікір Жеке пікір . Содан кейін «Дастархан» әдісі бойынша өз ойларын қағаз бетіне түсіреді. ТЖ
Жеке пікір Жеке пікір
Ортақ ой
Жеке пікір Жеке пікір 5. Ортақ ой, шешім шығарады. 6. Өлеңнің мәтініндегі қарамен жазылған сөздердің баламасын (синонимдерін) сөздіктен тауып, дәптерлеріне жазады.
Ғылым таппай мақтанба, Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Тілдесім. Сұрақтарға жауап береді. Оқылым. Сөйлесім. Жазылым. Мәтінді оқиды, диаграмманы толтырады. Оқылым. Айтылым. Мәтінді оқиды, қою қаріппен жазылған сөздерді қазақ тіліне аударады. Тыңдалым. Оқылым. Өлеңді мәнерлеп оқиды, бо- лымсыз етістіктерді табады, өзі қалаған екі шумағын жаттайды. Айтылым. Жазылым. Сөйлем құрайды, болымсыз етістіктерді болымды етістікке айнал- дырады Бағалау критерийі:
1.Сергіту сәті «Көзге арналған жаттығу» https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s 2.Шығармашылық тапсырма: Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу керек; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану қажет.
Бағалау критерийі:
5. Кері байланыс «Гамбургер» әдісі
6. Үйге тапсырма: Берілген үзіндіні мүмкіндігінше жаттап келу.
«Ғылым таппай мақтанба, |
https://www.youtube.com/watch?v=J9Gc_-7KM2s
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















