Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық
№23-сабақ.
|
Бөлім: |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каирбаева Д.Е. |
|
Күні: |
26.12.2024 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Абай мен Шәкәрімнің шығармаларындағы жалпы идеялар мен тақырыптардың ұқсастығын анықтау, оларды салыстырып, сыни пікірлер қалыптастыру. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа, ұлтының салт-дәстүрін ұстанып, қастерлеуге, адамгершілікке |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Абай Құнанбайұлы мен Шәкәрім Құдайбердіұлы - қазақ әдебиетінің алып тұлғалары, олар өз шығармаларында қоғамның дамуына, адамның жан дүниесіне, адамгершілікке және руханиятқа байланысты мәселелерді көтерген. Әдеби сындардың пікірлеріне сүйене отырып, осы екі ақынның шығармаларының ұқсастығы мен айырмашылықтарын сараптап, олардың көркемдік көзқарасын терең талдау. |
Талдау жасайды |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№1 -тапсырма. Екі ақынды таблицаға салып салыстыру |
|
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. Білгендерін бір –біріне айтып, түсіндіріп береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
|
тапсырма: Әдеби сыншылар Абай мен Шәкәрімнің шығармаларын түрлі аспектілерде қарастырып, олардың ұқсастықтарын жоғары бағалайды. Мысалы, Абайдың «Қара сөздері» мен Шәкәрімнің философиялық ойларының арасында да параллельдер жүргізіледі. |
Венн диаграммасы |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Салыстырады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық
Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: «Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық
№23-сабақ.
|
Бөлім: |
2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Каирбаева Д.Е. |
|
Күні: |
26.12.2024 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай мен Шәкәрім шығармаларындағы ұқсастық |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Абай мен Шәкәрімнің шығармаларындағы жалпы идеялар мен тақырыптардың ұқсастығын анықтау, оларды салыстырып, сыни пікірлер қалыптастыру. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Отансүйгіштікке, ұлтжандылыққа, ұлтының салт-дәстүрін ұстанып, қастерлеуге, адамгершілікке |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Абай Құнанбайұлы мен Шәкәрім Құдайбердіұлы - қазақ әдебиетінің алып тұлғалары, олар өз шығармаларында қоғамның дамуына, адамның жан дүниесіне, адамгершілікке және руханиятқа байланысты мәселелерді көтерген. Әдеби сындардың пікірлеріне сүйене отырып, осы екі ақынның шығармаларының ұқсастығы мен айырмашылықтарын сараптап, олардың көркемдік көзқарасын терең талдау. |
Талдау жасайды |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№1 -тапсырма. Екі ақынды таблицаға салып салыстыру |
|
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. Білгендерін бір –біріне айтып, түсіндіріп береді. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
|
тапсырма: Әдеби сыншылар Абай мен Шәкәрімнің шығармаларын түрлі аспектілерде қарастырып, олардың ұқсастықтарын жоғары бағалайды. Мысалы, Абайдың «Қара сөздері» мен Шәкәрімнің философиялық ойларының арасында да параллельдер жүргізіледі. |
Венн диаграммасы |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. Салыстырады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз


















