М.ТЫНЫШПАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ КӨЛІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР АКАДЕМИЯСЫНЫҢ
ШЫМКЕНТ КӨЛІК КОЛЛЕДЖІ
2024-2025 оқу жылы
БЕКІТЕМІН
Колледж әдіскері
Утесинова Г.А
_______________
Оқу сабағының жоспары №3
|
Курс |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Топ |
ЭНС-24-9 |
Л-24-9-2 |
ПМ-24-9-2 |
ПМ-24-9-1 |
СЖД-24-9 |
Л-24-9-1 |
В-24-9 |
|
Күні |
16.09.2024 |
16.09.2024 |
18.09.2024 |
11.09.2024 |
17.09.2024 |
13.09.2024 |
13.09.2024 |
|
Модуль /пән атауы |
Қазақ әдебиеті |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Махамбеталиев Ерсұлтан Ертуғанұлы |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай поэмалары |
|
1.Жалпы мәліметтер |
|
|
Сабақтың түрі |
Теориялық сабақтар |
|
2. Сабақтың мақсаттары, міндеттері: |
Білімділік: Оқушыларға Абай поэмаларының мазмұнын, тақырыптық ерекшелігін, көркемдік құндылығын түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және аналитикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Абай шығармалары арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптеу, тұлғалық тәрбие беру. |
|
3. Оқу процесінде білім алушылар меңгеретін, күтілетін нәтижелер |
Оқушылар Абайдың поэмаларын жан-жақты талдай алады. Поэманың көркемдік ерекшеліктерін талдай отырып, әдеби терминдерді дұрыс қолданады. Өз ойын жүйелі жеткізеді, сыни тұрғыдан ойлайды. |
|
4. Қажетті ресурстар: |
Қазақ әдебиеті Ақтанова А.С. 10 сынып, интернет, тақта, бор |
|
5. Сабақтың барысы:
|
|
|
Кезең |
Іс-ірекеттер мен тапсырмалар |
Ресурстар |
|
Жоспарлау кезеңі 20 мин.
(Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, ұлттық құндылықтарды дамыту)
|
Кіріспе Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың мақсатымен таныстыру. 2. Қызығушылықты ояту: Миға шабуыл: Сұрақ: «Поэма дегеніміз не? Абайдың қандай поэмаларын білесіңдер?» Оқушылардың жауаптарын тыңдау арқылы жаңа сабаққа ауыстыру. 3. Үй тапсырмасын тексеру: Алдыңғы сабақтағы тақырып бойынша үйге берілген тапсырмаларды тексеру. «Абай және оның поэзиясы» тақырыбында қысқаша ауызша шолу жасату. |
Сабаққа кіріспе |
|
Оқыту (ұйымдастыру, өткізу) 50 мин.
Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық жұмысты тапсыру кезеңі) (20 минут) |
Кіріспе Кіріспе: Абайдың шығармашылығындағы поэмалардың орны мен маңызы туралы қысқаша ақпарат беру. Мазмұнды талдау: «Ескендір», «Масғұт», «Әзім әңгімесі» поэмаларының қысқаша мазмұнын талдау. Әр поэманың тақырыбы мен идеясын ашу. Көркемдік ерекшеліктеріне тоқталу.
Топтық жұмыс: Тапсырма: 1-топ: «Ескендір» поэмасының тақырыбы мен мазмұнын талдау, тарихи негіздерін анықтау. 2-топ: «Масғұт» поэмасының адамгершілік және тәрбиелік мәнін талдау. Әр топ өз жұмыстарын постер түрінде дайындап, оны қорғайды.
6. Жұптық жұмыс: Тапсырма: 1-жұп: Абай поэмаларындағы кейіпкерлердің бейнесін салыстыру. 2-жұп: Абай поэмаларының қазіргі қоғамдағы тәрбиелік мәнін талдау. Әр жұп өз тапсырмаларын талдап, нәтижесін сыныпқа ұсынады.
7. Сергіту сәті: Әуенге байланысты жеңіл қозғалыс жаттығуларын орындату. Қысқаша «Абайдың қара сөздері» немесе өлеңдерінен үзінді оқу арқылы сергіту.
8. Қорытынды бөлім: Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сұрақтар қою: Абайдың поэмаларының ерекшелігі неде? Қай поэма сендерге ерекше әсер етті және неге? |
Абай Құнанбайұлы. Шығармалар жинағы. Қазақ әдебиеті оқулығы, 10-сынып. Интернет ресурстары: adebiportal.kz, bilimland.kz. |
|
Бағалау кезеңі 10 мин.
|
Топтық және жұптық жұмыстар бойынша бағалау. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. |
|
|
Рефлексия 10 мин.
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Оқушылар сабақтағы екі ұнаған нәрсені және бір ұсынысын айтады. |
|
Үй тапсырмасы:
1.Дауысты дыбыстарды оқу,ереже жаттау ;
2.Рефарат.
3.Шығармашылық жұмыс
Слайд құрылымы
Кіріспе
Абай Құнанбаев – қазақ әдебиетінің классигі, ағартушы, ойшыл.
Поэмалары – оның шығармашылығындағы маңызды жанр.
Абайдың поэмаларында ұлттық сана, тәрбиелік мән және тарихи тақырыптар көрініс табады.
Абай поэмаларының жалпы сипаттамасы
Абайдың поэмалары көлемді шығармалар емес, бірақ мазмұнға бай.
Тақырыптық бағыттары:
Адамгершілік пен мораль.
Тарихи және ұлттық мәселелер.
Әлеуметтік теңсіздік пен әділетсіздік.
Қарапайым халыққа түсінікті тілмен жазылған.
Абайдың негізгі поэмалары
«Ескендір»
Александр Македонский туралы тарихи дастан.
Адамның ашкөздігі мен әділетсіздігін сынға алады.
Терең философиялық ойларға толы.
«Масғұт»
Қарапайым адам мен оның тағдыры туралы шығарма.
Таңдау, өмір мәні және ізгілік туралы.
«Әзімнің әңгімесі»
Шығыс тақырыбында жазылған поэма.
Адам өмірінің мағынасы мен әділеттік мәселесін қозғайды.
Абай поэмаларының ерекшеліктері
Шығыс әдебиеті әсері:
Шығыстың ұлы ақындары Фирдоуси, Низами, Сағди ықпалы.
Философиялық тереңдік:
Адамның мінез-құлқы мен ішкі жан дүниесін талдау.
Тәрбиелік мәні:
Жастарды адалдыққа, еңбекқорлыққа, білімге шақыру.
Өлең құрылысы:
Тегіс және үйлесімді ұйқас, қарапайым стиль.
Тәрбиелік және әлеуметтік маңызы
Абай поэмалары – қазақ халқының рухани мұрасы.
Ұрпақтарға өнеге болатын мәңгілік құндылықтарды ұсынады.
Халыққа тәлім-тәрбие беру және ұлттық құндылықтарды сақтау.
Қорытынды
Абайдың поэмалары – қазақ әдебиетінің асыл қазынасы.
Философиялық тереңдігі мен тәрбиелік мәні олардың өзектілігін арттырады.
Ұлы Абайдың шығармалары мәңгілік рухани мұра болып қала береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай поэмалары
Абай поэмалары
М.ТЫНЫШПАЕВ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ КӨЛІК ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛАР АКАДЕМИЯСЫНЫҢ
ШЫМКЕНТ КӨЛІК КОЛЛЕДЖІ
2024-2025 оқу жылы
БЕКІТЕМІН
Колледж әдіскері
Утесинова Г.А
_______________
Оқу сабағының жоспары №3
|
Курс |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Топ |
ЭНС-24-9 |
Л-24-9-2 |
ПМ-24-9-2 |
ПМ-24-9-1 |
СЖД-24-9 |
Л-24-9-1 |
В-24-9 |
|
Күні |
16.09.2024 |
16.09.2024 |
18.09.2024 |
11.09.2024 |
17.09.2024 |
13.09.2024 |
13.09.2024 |
|
Модуль /пән атауы |
Қазақ әдебиеті |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (бар болса) |
Махамбеталиев Ерсұлтан Ертуғанұлы |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Абай поэмалары |
|
1.Жалпы мәліметтер |
|
|
Сабақтың түрі |
Теориялық сабақтар |
|
2. Сабақтың мақсаттары, міндеттері: |
Білімділік: Оқушыларға Абай поэмаларының мазмұнын, тақырыптық ерекшелігін, көркемдік құндылығын түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық және аналитикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Абай шығармалары арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптеу, тұлғалық тәрбие беру. |
|
3. Оқу процесінде білім алушылар меңгеретін, күтілетін нәтижелер |
Оқушылар Абайдың поэмаларын жан-жақты талдай алады. Поэманың көркемдік ерекшеліктерін талдай отырып, әдеби терминдерді дұрыс қолданады. Өз ойын жүйелі жеткізеді, сыни тұрғыдан ойлайды. |
|
4. Қажетті ресурстар: |
Қазақ әдебиеті Ақтанова А.С. 10 сынып, интернет, тақта, бор |
|
5. Сабақтың барысы:
|
|
|
Кезең |
Іс-ірекеттер мен тапсырмалар |
Ресурстар |
|
Жоспарлау кезеңі 20 мин.
(Функционалдық сауаттылықты дамытуды ескере отырып, ұлттық құндылықтарды дамыту)
|
Кіріспе Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың мақсатымен таныстыру. 2. Қызығушылықты ояту: Миға шабуыл: Сұрақ: «Поэма дегеніміз не? Абайдың қандай поэмаларын білесіңдер?» Оқушылардың жауаптарын тыңдау арқылы жаңа сабаққа ауыстыру. 3. Үй тапсырмасын тексеру: Алдыңғы сабақтағы тақырып бойынша үйге берілген тапсырмаларды тексеру. «Абай және оның поэзиясы» тақырыбында қысқаша ауызша шолу жасату. |
Сабаққа кіріспе |
|
Оқыту (ұйымдастыру, өткізу) 50 мин.
Жаңа материалды бекіту кезеңі. (Практикалық, зертханалық жұмысты тапсыру кезеңі) (20 минут) |
Кіріспе Кіріспе: Абайдың шығармашылығындағы поэмалардың орны мен маңызы туралы қысқаша ақпарат беру. Мазмұнды талдау: «Ескендір», «Масғұт», «Әзім әңгімесі» поэмаларының қысқаша мазмұнын талдау. Әр поэманың тақырыбы мен идеясын ашу. Көркемдік ерекшеліктеріне тоқталу.
Топтық жұмыс: Тапсырма: 1-топ: «Ескендір» поэмасының тақырыбы мен мазмұнын талдау, тарихи негіздерін анықтау. 2-топ: «Масғұт» поэмасының адамгершілік және тәрбиелік мәнін талдау. Әр топ өз жұмыстарын постер түрінде дайындап, оны қорғайды.
6. Жұптық жұмыс: Тапсырма: 1-жұп: Абай поэмаларындағы кейіпкерлердің бейнесін салыстыру. 2-жұп: Абай поэмаларының қазіргі қоғамдағы тәрбиелік мәнін талдау. Әр жұп өз тапсырмаларын талдап, нәтижесін сыныпқа ұсынады.
7. Сергіту сәті: Әуенге байланысты жеңіл қозғалыс жаттығуларын орындату. Қысқаша «Абайдың қара сөздері» немесе өлеңдерінен үзінді оқу арқылы сергіту.
8. Қорытынды бөлім: Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сұрақтар қою: Абайдың поэмаларының ерекшелігі неде? Қай поэма сендерге ерекше әсер етті және неге? |
Абай Құнанбайұлы. Шығармалар жинағы. Қазақ әдебиеті оқулығы, 10-сынып. Интернет ресурстары: adebiportal.kz, bilimland.kz. |
|
Бағалау кезеңі 10 мин.
|
Топтық және жұптық жұмыстар бойынша бағалау. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. |
|
|
Рефлексия 10 мин.
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Оқушылар сабақтағы екі ұнаған нәрсені және бір ұсынысын айтады. |
|
Үй тапсырмасы:
1.Дауысты дыбыстарды оқу,ереже жаттау ;
2.Рефарат.
3.Шығармашылық жұмыс
Слайд құрылымы
Кіріспе
Абай Құнанбаев – қазақ әдебиетінің классигі, ағартушы, ойшыл.
Поэмалары – оның шығармашылығындағы маңызды жанр.
Абайдың поэмаларында ұлттық сана, тәрбиелік мән және тарихи тақырыптар көрініс табады.
Абай поэмаларының жалпы сипаттамасы
Абайдың поэмалары көлемді шығармалар емес, бірақ мазмұнға бай.
Тақырыптық бағыттары:
Адамгершілік пен мораль.
Тарихи және ұлттық мәселелер.
Әлеуметтік теңсіздік пен әділетсіздік.
Қарапайым халыққа түсінікті тілмен жазылған.
Абайдың негізгі поэмалары
«Ескендір»
Александр Македонский туралы тарихи дастан.
Адамның ашкөздігі мен әділетсіздігін сынға алады.
Терең философиялық ойларға толы.
«Масғұт»
Қарапайым адам мен оның тағдыры туралы шығарма.
Таңдау, өмір мәні және ізгілік туралы.
«Әзімнің әңгімесі»
Шығыс тақырыбында жазылған поэма.
Адам өмірінің мағынасы мен әділеттік мәселесін қозғайды.
Абай поэмаларының ерекшеліктері
Шығыс әдебиеті әсері:
Шығыстың ұлы ақындары Фирдоуси, Низами, Сағди ықпалы.
Философиялық тереңдік:
Адамның мінез-құлқы мен ішкі жан дүниесін талдау.
Тәрбиелік мәні:
Жастарды адалдыққа, еңбекқорлыққа, білімге шақыру.
Өлең құрылысы:
Тегіс және үйлесімді ұйқас, қарапайым стиль.
Тәрбиелік және әлеуметтік маңызы
Абай поэмалары – қазақ халқының рухани мұрасы.
Ұрпақтарға өнеге болатын мәңгілік құндылықтарды ұсынады.
Халыққа тәлім-тәрбие беру және ұлттық құндылықтарды сақтау.
Қорытынды
Абайдың поэмалары – қазақ әдебиетінің асыл қазынасы.
Философиялық тереңдігі мен тәрбиелік мәні олардың өзектілігін арттырады.
Ұлы Абайдың шығармалары мәңгілік рухани мұра болып қала береді.
шағым қалдыра аласыз













