Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
.Жазба
жұмыстарындажалғаулардыңерекшелігін
ескеріп,үндестік
заңынасәйкесорфографиялықнормаға сай дұрыс жазу; сөйлем
соңында қойылатынтыныс
белгілердіорынды
қолдану.
Бағалау
критерийлері
Берілген сұрақтарды
түсінеді;
Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
Тірек сөздерді
қолданады;
Шағын диалогке түсе
алады;
ортақ ой, шешім шығара
алады;
үндестік заңын
біледі;
пунктуациялық норманы
біледі;
стилі берілген жанрға
сәйкес;
Тілдік
мақсаттар
Пән лексикасы және
терминология:
нәфрәтлі,ғибрәтліт.б. Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестері;
Менің
ойымша;
Менің
пікірімше;
Қорыта
келгенде;
Құндылықтар
Абай шығармаларының құндылығын
ұғындыру.Талап, еңбек, терең
ой, қанағатшылдық, рақымшылық құндылықтарын
насихаттау.
Осыған дейін меңгерілген
білім
Әлемдегі ірі
кітапханалар.
Жоспар
Жоспарлана-тын
уақыт
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
Дереккөз-дер
Сабақтың
басы
5
минут
1.Оқушылармен
амандасу.
2.«Бес бармақ» әдісі
бойынша 5 топқа бөлу.
Бас бармақ, балаң үйрек,
ортан терек, шылдыр шүмек, кішкентай
бөбек.
3.Сабақтың мақсаты және
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
Сабақтың
ортасы
10
минут
20
минут
(5+10+5)
5
минут
5
минут
2-сабақ
2
минут
20+15
минут
8
минут
1. «Миға шабуыл» әдісі
арқылы оқушыларды
сөйлету.Осы суреттерде не
бейнеленген? Бұл суреттерге қарап қандай ой
келді?
Мұғалім оқушылардың жаңа
сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақтаға Абай
Құнанбайұлыныңсуретіілінеді.«Желсізтүндежарықай» әнінің күйтабағын қояды,
интерактивті тақтадан «Абай Құнанбайұлы» туралы деректі фильмді
көрсетеді. Ой қозғаусұрақтарынқояды:—Балалар,бізқандайдерек- ті фильмді тамашаладық?
Абай Құнанбайұлы жайлы не
білесіңдер
1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім
интерактивті тақтадан
тақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады,аудар-
масынайтады.Олардыоқиды,оқушыларғақайталатады.
Тірек
сөздер:жас Абай Құнанбаев, құмар
болды (әуес болды), орыс жазушылары, ойшылдар, пәлсапалық
(философиялық), А.С.Пушкин, ауыл, туған жер, қара сөздер
кітабы.
2.Төмендегі
мақал-мәтелдердің қайсысы сабақтың тақырыбына сәйкес келеді деп
ойлайсыздар? Неге? Түсіндіріп айтыңыз. О – М, М -
О
Оқу-білімазығы,
білім-ырысқазығы.
Досы көпті жау алмайды,
ақылы көптідауалмайды.
Аз жұмысты
қиынсынсаң,
Көп жұмысқа тап
боларсың.
3.Оқушылар А.Құнанбаевтың
«Ғылым таппай,
мақтанба» өлеңін оқиды. Мәтін таратылып
беріледі.Өлеңдегі көтерілген мәселе
төңірегінде өз ойларын жұпта талқылайды.
ЖЖ
Ж еке
пікір
Жеке
пікір
4. Содан кейін «Дастархан»
әдісі бойынша өз ойларын қағаз бетіне түсіреді.
ТЖ
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз