Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
3
минут
5
минут
Сабақтың
ортасы
8
минут
6
минут
7
минут
5
минут
|
«Ақыл тас»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жұмыс
. Өткен тақырып бойынша әрбір оқушы сұрақ жазып, қағазды умаждап,
бір біріне береді. Сұрақтарға жауап
қарастырады.
Топтық жұмысқа
тарту «Менің періштем»
әдісі арқылы шағын топтарға
біріктіремін..
Ширату
жаттығуы:
-
«Құпия сөздер
тізбегі» Оқушыларға орны алмастырылған
сөздер мен сөз тіркестері ұсынылады..Оқушылар оның сабақпен қалай
байланысқанын анықтайды.Топ болып оқу сабақтың мақсатын анықтайды,
сабақ мақсатын талқылайды.
Талқылау
сұрақтары:
Ақынның «Мен
жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңіне қай шығармасы
ұқсайды?
Кейпкерлер жүйесінің
заманауи жаңашылдығын қалай анықтаймыз?..
т.б.
1.Тапсырма
«Түсіндірме
күнделік» әдісі.
Кестеге сәйкес
өлеңнен автордың дүниеге көзқарасын білдіретін үзінділерді тауып
жаз.
Ақындық тұлғасының көріну
қалпын, суреткерлік шеберлігін
анықтау.
Өлең
үзіндісі
|
Ақындық тұлғасы,
немесе суреткерлік шеберлігін
тану
|
Сөз айттым «Әзірет
Әлі»,айдаһарсыз
|
|
Мұнда жоқ «алтын
иек, сары-ала қыз»
|
|
Кәрілікті
жамандап,өлім тілеп,
|
|
Болсын деген жерім
жоқ жігіт арсыз.
|
|
Дескриптор:
Кейбірі:
(Нәтиже бойынша
саралау)
Саралау:
Дарынды талантты
оқушылар :
Нәтиже бойынша
саралайды.
Әртүрлі қабілеті
бар оқушыларға:
Көкірегі сезімді
тілі орамды
Жаздым үлгі жастарға
бермек үшін.....
Ерекше білім беру
қажеттілігі бар
оқушыларға:
Мен жазбаймын өлеңдң
ермек үшін,
Жоқ-барды, ертегіні
термек үшін.
Көкірегі сезімді
тілі орамды
Жаздым үлгі жастарға
бермек үшін.
Бұл сөзді тасыр
ұқпас,талапты ұғар,
Көңілінің көзі
ашық,сергек үшін.
ҚБ: «Бинго
әдісі»
Лотоға түскен
сандарға байланысты сұрақтар
беру.
-
тапсырма
«Маңыздылығына
баға беру» әдісі
Ж.Кестеге сәйкес, өлеңнің
мақсатты аудиториясын анықта. Кейіпкерлер жүйесіне таңдау жаса.
Абай өмір сүрген дәуір мен жаңа дәуірді анықта. Ондағы кейіпкерлер
жүйесін өзара салыстыр. Эстетикалық құндылығына баға
бер.
Өлеңнің мақсатты
аудиториясы
|
Кейіпкерлер
жүйесі
|
Абай өмір сүрген
дәуір,
жаңа
дәуір
|
Дүниеге көзқарасының ауқымы кең, саласы мол, ортасы
мен дәуірдің өресі жетпеген жаңалығы, эстетикалық , тың, кемел,
толысу, ақындық
бағдарламасы...
Осы сөздер мен сөз
тіркестерін пайдалана отырып, эстетикалық құндылығына баға
бер
|
Жастар,
әлеумет
|
Абай және
жастар;
Абай және
әлеумет
|
|
|
Дескриптор:
-
Өлеңнің мақсатты аудиториясын
анықтайды.
-
Кейіпкерлер жүйесіне таңдау
жасайды.
-
Автор өмір сүрген дәуір мен
жаңа дәуірді анықтайды - Ондағы кейіпкерлер жүйесін өзара
салыстырады.
-
Эстетикалық құндылығына баға
береді.
Саралау:
Жоғары қабілеті бар
(дарынды/талантты)
оқушыларға:
Абайдың «Мен
жазбаймын өлеңді ермек үшін»
өлеңімен
«Өлең сөздің патшасы
сөз сарасы» өлеңін салыстыра отырып, эстетикалық құндылығына баға
береді.
Әртүрлі қабілеті
бар оқушылар:
Сұрақтар (Абайдың
дүниеге көз қарасы өлең жолдарында қалай көрініс тапқан? Абай өмір
сүрген дәуір мен жаңа өмірдің айырмашылығы қандай т.б)жазылған
карточка ұсынамын. Оқушылар осы сұрақтарға жауап бере отырып,
эстетикалық құндылығына баға
береді.
Ерекше білім беру
қажеттілігі бар
оқушыларға:
Қажетті сөздер жазылған карточка
ұсынамын.
(Дүниеге көзқарасының ауқымы кең, саласы мол, ортасы мен
дәуірдің өресі жетпеген жаңалығы, эстетикалық , тың, кемел, толысу,
ақындық бағдарламасы...) осы сөздер арқылы эстетикалық құндылығына
баға береді.
ҚБ: «3 таяқша»
әдісі
Оқушылар 1 сұрақ, 1жауап,1
идеяны жазбаша
даярлайды.
|
Оқулық
баспасы....
Әзірет
Әлі
Даңғой,
Сәнқой
Синонимдер сөздігі
(С.Бизақов, Алматы 2007)
«Қазақ
тілінің фразеологиялық сөздігі»
І.Кеңесбаев
А-2007ж
Кесте
М.Мырзахметов «Абай
және шығыс»
Алматы «Қазақстан»
баспасы-
1994 ж. 170- 171
беттер
|