Материалдар / "Абай Құнанбайұлы" ашық сабақ 4 "А" сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Абай Құнанбайұлы" ашық сабақ 4 "А" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды мен ашық сабақта қолдандым. балаларға өте пайдалы материал, себебі олар ұла Абай аталарын білу қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2020
351
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Проект «100 книг»


Page 2

100кітап жобасы –Назарбаев зияткерлікмектебінен
алынғаноқушылардыңбілімін, кітап оқуға шабытын
сүйіспеншілігін арттыратын жоба болып табылады. 100
кітап тізіміне сұрыпталған қазақкөркем әдебиетімен
әлем классикалықәдебиеті енгізілген.
ЕлбасымызНұрсұлтанНазарбаев: «Адам баласының
бүкілғұмырындағыеңсенімдіжәнееңсабырлысерігі–
кітап»,-депатапөткенболатын. Жобаныңмақсаты-
оқушыларғақазақәдебиетінің, әлемклассикасының
алтын қорындағыаса құндышығармалардыоқыту, сол
туындылардыңруханимаңыздылығынжеткізу. Бүгінгі
таңда. Аталғантізімде60 қазақәдебиетінің, 40 әлем
әдебиетініңклассикасы, оныңішінде20 -ағылшын, 20
-орысәдебиетіқамтылған.


Page 3

Проект «100 книг», интегрированный из НИШ
направлен на поддержку трехъязычного обучения,
изучение истории, культуры своего народа и
воспитание толерантности к другой культуре через
чтение литературы на казахском, русском и английском
языках.
Цель проекта: привить любовь ккнигам, чтению
посредством разнообразных видов деятельности. В
рамках инициативы АОО «Назарбаев
Интеллектуальные школы» подготовлен список 100
книг, рекомендованных для прочтения учащимся
Назарбаев Интеллектуальных школ в который вошли
60 известных произведений казахской классики и 40
шедевров мировой литературы.


Page 4

1.Абай жолы
2.Аманаймен Заманай
3.Ақансері
4.Шолпанныңкүнәсі
5.Қойлыбайдыңқобызы
6.Ақбілек
7.Алғашқыайлар
8.Тағдырдыңкейбіркездері
9.Бақбақбасы толғанкүн
10.Жаутылындағыбала
11.Мен апамныңбаласымын
12.Қамарсұлу
13.Көкшетау
14.Жар жағалағанқыз
15.«Мен қазақпын» поэмасы
16.Оянғанөлке
17.Ұшқанұя
18.Жабайыалма
19.Соғыстыңсоңғыжесірі
20.Дауылданкейін
21.Қарағанды
22.Жапонбалладасы
23.Ананыңанасы
24.Қазақсолдаты
25.Қызылкітап
26.Бірөкініш, бірүміт
27.Ақынөлімітуралыаңыз
28.Ақиқатпен аңыз
29.Он бес жылөткенсоң
30.Балалықшағың


Page 5

31.Біратаныңбалалары
32.МеніңатымҚожа
33.Балалықшаққасаяхат
34.Жәмилә
35.Ләйлі-Мәжнүн
36.Қоңыркүзеді
37.Жақсымен жамантуралы
38.Қаһар
39.Қарасөздері
40.Танакөз
41.Партизан қызы
42.Ғасырданда ұзақкүн
43.Шырағыңсөнбесін
44.Ақбозат
45.Қызкөрелік
46.Қарқызы
47.Атаукере
48.Ай мен Айша
49.Махаббатқызықмол жылдар
50.Ақиқатпен аңыз
51.Балуан Шолақ
52.Сұлушаш
53.Өмірмектебі
54.Майра
55.Үркер
56.Шыңырау
57.Тағдыр
58.Соңғыкөш
59.Дариға, жүрек
60.Аққыз


Page 6

ОСНОВНАЯ ШКОЛА
1.«Ночевала тучка золотая»
2.«Оруженосец Кашка»
3.«Матерь человеческая»
4.«Чучело»
5.«Человек амфибия»
6.«Белый Бим Черное ухо»
7.«Парадокс»
8.«Емшан»
9.«Мой зеленоглазый аруах»
10.Стихотворения И.Бунина: «Вечер»,
«Последний шмель», «Полевые
цветы» и другие
11.«Не позволяй душе лениться»,
«Некрасивая девочка»
СТАРШАЯ ШКОЛА
12.«Пиковая дама»
13.«Отцы и дети»
14.«Доктор Живаго»
15.«Волоколамское шоссе»
16.«Плаха»
17.«Земля, поклонись человеку!»
18.«Баллада о времени»
19.«Хроника Великого джута»
20.«Матренин двор»


Page 7

ОСНОВНАЯ ШКОЛА (уровни А1 -В1)
1.Большие надежды/Great Expectations
2.Приключения Тома
Сойера/Adventures of Tom Sawyer
3.Трое в лодке, не считая собаки/Three
Men in a Boat
4.Машина времени/The Time Machine
5.Приключения Алисы в стране
чудес/Alice in Wonderland
6.Удивительный Волшебник из страны
Оз/The Wonderful Wizard of Oz
7.20 тысяч лье под водой/20,000 Leagues
Under the Sea
8.Маленький принц/The Little Prince
9.Зов предков/The Call of the Wild
10.Последний из могикан
СТАРШАЯ ШКОЛА (уровни В2 -С2)
11.Джейн Эйр/Jane Eyre
12.Три товарища/ Three Comrades
13.Гордость и предубеждение/ Prideand
Prejudice
14.Дэвид Копперфильд/ David
Copperfield
15.Пигмалион/ Pygmalion
16.Старикиморе/ The Old Man and the
Sea
17.Ромео и Джульетта/ Romeo and Juliette
18.ПортретДорианаГрея/ The Picture of
Dorian Gray
19.Оливер Твист/ OliverTwist
20.Повелительмух/ Lord of the Flies


Page 8

«Абай жолы»-МұхтарӘуезовтыңәлемге
әйгілітарихиромандартоптамасы-
қазақтыңтұңғышэпопеясы.«Абай жолы»
арқылықазіргіқазақпрозасыкүллі
дүниежүзіәдебиклассиканыңшырқау
шыңынашықты. Сөйтіп, 19 ғасырдың40-
50-жылдарын М. О. Әуезовтуған
әдебиетіміздіңдаму тарихындабұрын-
соңдыболыпкөрмегенренессансқа
айналдырды. Мұныңөзізаңдыда,
өйткені«Абайдай» шығармабұлтұсқа
дейінқазақәдебиетіндеболған
емес».
[1]
«Бұлда аз,-дедіфранцуз
жазушысыЛуи Арагон,-әлемніңбасқа
елдеріндеде оныментеңтүсетін
шығарматабу қиын; бұл, меніңойымша,
XX ғасырдағыеңүздікшығармалардың
бірі».


Page 9

«Заманаймен Аманай» –
қазақпрозасыныңүлкен
табыстарыныңбіріСәкен
Жүнісовтіңповесі.
ПовестеXX ғасырдың
отызыншыжылдарындағы
замандүрбелеңі
суреттелген.


Page 10

"Ғасырданда ұзақкүн"-Шыңғыс
Айтматовтыңалғашқыроманы. 1980 жылы
"Новый мир" журналындашығарылған.
Соңынан" Борандыбекті" дегенатқаие
болды. 1990 жылы"Знамя" журналында
"романғаповесть " ,"Шыңғысханныңақ
бұлты", соданкейінбірақроман болды.
Романныңатауынаарнап1959 жылыБорис
Пастернак "Жалғыскүндер" аттыөлең
жолдарынжазды.


Page 11

Жазушыныңпрозадағыүшіншікөлемді
туындысы—«Шырағыңсөнбесін» романы.
Тахаңбаяғыда, отызжастыңмаңайында
жүргеншағындаұсынған«Қаһарлыкүндер»
романындасоғыстағытірліктіңқалай
болғанын, қасдұшпанменкімқалай
арпалысқанынжазса, ендіелужасқатолар
шақтақағазғатөккенмына«Шырағың
сөнбесін» романындасонысоқпаққатүсіп,
соғыстыңнеліктенболмауыкеректігін,
адамзаттыңнеліктенсоғысуүшін
жаралмайтынынбаян етті, әрине, ал-уан
тағдырлар, әрқилыкөңіл-күйлершарпысы
арқылыбаян етті.


Page 12

Т.Әлімқұловтың«Ақбөзат» романы -
ел үшінерінбейеңбекететін, пайда
үшінемес, ар-намыс, борышүшін
қызметатқаратынқарапайымқазақ
малшыларытуралыкөркем
шығарма. Роман оқушығақазақ
адамының«қанынасіңген»
жылқықұмарлықжайынұқтырады.
Осындайоқиғалықтьіңдығының
үстінепроблемалықсипаты
ашылады.


Page 13

ТайырЖомартбаевтың«Қыз
көрелік» аттытуындысы–қазақ
прозасындаэпостықәдебиет
жанрындағыалғашқыүлгілерінің
бірі. Автордыңөзі«Қазақтіліндегі
роман» дегенмен, көркемәдебиеттің
өркениеттікталаптарытұрғысында
қарағанда, бұлшығарма–хикаяттық
деңгейдегітуынды. Ахмет
Байтұрсынұлы: «Ұлыәңгіме, ұзақ
әңгіме, ұсақәңгімеболыпбөлінулері
үлкен-кішілігіненғана. Мазмұндау
жүйесібәріндеде бір, айтылу
аудандарындаайырмабар», –деген
сөздеріосы ойдыдәлелдейтүсетін
сияқты.


Page 14

Ауылдамал азығытаусылыпқалады
да, үшжігіттітымшалғайдан
тракторменшөпәкелуге
аттандырады. Әкелерісоғыстаөлген,
өздерісоғыстансоңтуғанүшжігіт
ДТ-54 депаталатынтрактормен40
градус суықта, діттегенжерінежете
алмайқаршағылдардыңарасында
адасады, қартұтқынындақалады.
Сөйтіп, өмірмен өлімніңекі
арасындағымәңгіаяқталмасмайдан
басталады. Суыққаүсіп, ұйқымеңдеп
енді-ендіөлейіндепжатқанында
повестегібас кейіпкерНұржандыҚар
қызыкеліпоятады. Олардыңтірі
қалуынасебепкерболған-солаңызға
айналғанҚарқызы.


Page 15

«Атаукере» повесібүкіладамзаттық
мәселелердіқозғайды. Повесть
оқиғасыныңбасындаЕріктің
реалистіксипатыбасымболса,
шешіміндемифтіксипаты
байқалады. Қаламгерадамдарөмірін
аралардүниесінеұқсатады. Еріктің
көкбастысонағаайналыпкетуіжәне
Қатынсуыныңарғыбетіндегіжұмбақ
қыз–символ. Еріктімифтікбейне
ретіндеқараудыңөзіоның
құбылуынабайланысты. Біртүрден
екіншітүргеауысаалатын–тек миф
кейіпкерлері. Повесть соңында
Еріктіңқұбылуынамәнбереотырып,
бұлповесті«Повесть-миф» депатауға
болады.


Page 16

Сонаусұрапылсоғысжылдарымайданның
барлықауыртпалығынбастанөткергенауыл
адамдары, соныңішінде-«халықжауы»
атанып, айдаудағұмыркешкенотағасының
аманаты -үшбалапанынқалайдааман-есен
жетілдірудімақсатеткенАйшаныңотбасы
бейнеленеді. Алапатсоғыс, ел ішіндеде
аштық, шарасыздық. Жаужағаданалғанда
соғыстанбой бұғыпқалғанқорқаулар
етектентартқылап, осы аласапыранда
қарлығаштайшырылдағанАйша
жанталасып, тіршілікүшінкүресуде. Бұл-
жалғызАйшаныңтағдырыемес, ел тағдыры.
Елдіңөшпесөршілрухыбұлжолыда
жасампаз. Спектакль -жеңісүшін, өмір-
тіршіліктіңжалғасыүшінтылдажанаямай
еңбекеткенбарлықАнамен баланың,
кейуаналармен аталарымыздыңерен
ерлігінетағзым.


Page 17

Журналист, әдебиетзерттеушіжәне
жазушыарасындамахаббаттуралыәңгіме
ұласады. Журналист өзініңмахаббат
хикаясынбаяндайбастайды... 1945
жылдың14 қарашасы. ЕрболЕсенов
АлматыдағыҚазақуниверситетінің
студентібопқабылданады. Солкүннен
бастапоныңмахаббаткемесінежолтабуы
басталады. 33-аудиторияда Ерболмен
Жомартбекжалғызжігіттерболатын.
Отызшақтықызішіндеқуыда, ақылдысы
да, сұлуыда, өнерлісіде болады. Бірақ
Ерболжанынаеңжақынболғаны—
Меңтай. Олақылыкөркінесай, сабырлы
қыз. Ерболкелгенненоны «ағай» деп
атап, ылғижәрдемдесетінде осы болды.


Page 18

БұлшығармадаҰлыОтансоғысының
даңқтыкаһарманы, гвардия
полковнигіБауыржан
Момышұлыныңазаматтық, ерлік
тұлғасынмүсінделеді. Баукеңнің
сонаубалаусажастықшағынанбері,
Совет Армиясыныңүздікмектебінде
шыңдалукезіңіне, ҰлыОтан
соғысыныңоттыжылдарынанбастап
күнібүгінгедейінгіұлағаттыөмір
жолыншынайыфактілераясында
қызғылықтыбаяндайды. Романның
жазылуформасыда ерекше: бүкіл
оқиғаавтор мен кейіпкердіңдиалогі
арқылыөтеді.


Page 19


Page 20

«Ночевала ту́чказолота́я» —
автобиографическая повесть
Анатолия Приставкина (1981),
самое известное его
произведение.Произведение
посвящено темам военного
детства, беспризорности,
депортации народов при Сталине.
Основная мысль состоит в том, что
счастье одного народа на
несчастье другого не построишь


Page 21

Когда Володе в качестве
«оруженосца» для соревнования по
стрельбе из лука определили Кашку,
то он жутко расстроился.
Совершенно никчемным показался
Володе такой помощник. Но не
отказываться же участвовать в
соревнованиях «Великого и
непобедимого рыцарского ордена»!


Page 22

«Матерь человеческая» —
советская военная драма 1975
года.Лето1942 года. Враг рвался в
глубь страны, опустошал и разорял
наши города и сёла, грабил и
убивал мирное население.
Казалось, что на этой выжженной
земле не осталось ничего живого.


Page 23

Повесть о девочке-шестикласснице,
которая попала в трудное положение
одноклассники объявили ей бойкот.
Застенчивая, нерешительная девочка
оказалась стойким, мужественным
человеком, и ребята поняли, что те
моральные ценности, которые несет в себе
она и ее дедушка, и есть то добро, во имя
которого надо сражаться.
«Чучело» В. Железников


Page 24

«Человек-амфибия» А. Беляев
«Челове́к-амфи́бия» —научно-
фантастический роман о человеке,
способном жить под водой,
написанный Александром
Беляевым в 1927.


Page 25

Белый Бим Чёрное ухо —повесть,
прославившая воронежского
писателя Гавриила Троепольского
(1905—1995).История преданного
хозяину пса, неожиданно
попавшего в беду. Бим,
наделённый с рождения белым
окрасом, не соответствующим
стандарту шотландских сеттеров,
живёт в квартире вместе со своим
хозяином, одиноким пенсионером
Иваном Иванычем


Page 26

Очень парадоксальный рассказ.
Автор вроде бы утверждает словами
своего героя, что "человек рожден
для счастья, как птица для полета", а
на деле единственные счастливые
герои этого рассказа в итоге теряют
то свое счастье, которое имели, и не
приобретают новое, во всяком
случае нам о новом их счастье
ничего неизвестно.


Page 27

«Емшан» —повесть Мориса Симашко
1966 года.В«Емшане» затронута одна из
самых драматичных тем, которые всегда
волновали ученых и литераторов
Казахстана —правление в Египте
мамлюков кипчакскогопроисхождения
(1250—1382 гг.). Приходу мамлюков к
власти предшествовала гибель
кипчаков как этноса в результате
монгольского завоевания, и только в
Египте, в качестве сначала рабов, а
затем правящей верхушки, кипчаки на
время продлили своё существование.


Page 28

Поэт и прозаик Светлана НАЗАРОВА
родилась в Караганде, окончила
Московский полиграфический
институт. Ныне она —главный
литературный редактор журнала
«Рандеву» и заместитель главного
редактора альманаха «Литературная
АлмаАта»
Рассказ «Мой зеленоглазый аруах»
входит в 4(84)й выпуск журнала
«Отчий край»


Page 29

Иван Алексеевич Бунин (1870 –
1953) –знаменитый писатель и
поэт, первый русский обладатель
Нобелевской премии по
литературе, академик Санкт-
Петербургской Академии наук.
Провел много лет в эмиграции,
став одним из главных писателей
русского зарубежья
Стихотворения о природе, родине: «Вечер», «Последний
шмель», «Полевые цветы» и другие. И. Бунин


Page 30

Молодой, амбициозный и достаточно
беспринципный инженер Герман хочет
разбогатеть. Игра в карты кажется ему
подходящим, но слишком рискованным
средством. Герман готов играть, но
только зная беспроигрышный вариант. В
обществе ходят слухи о том, что некая
старая графиня знает особый секрет…
«Пиковая дама» А.С. Пушкин
"Нояневсостояниижертвоватьнеобходимым,
внадеждеполучитьизлишнее."


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!