Бөлім:
|
2 –
бөлім.
Абайды
оқы, таңырқа
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Карсыбаева Улжалгас
Тулегеновна
|
Күні:
30.11
|
|
Сыныбы: 6
«Д»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
7. Абай Құнанбайұлы.
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. Ғылымның
пайдасы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
6.1.4.1
көркем
шығармалардан орта көлемді
үзінділер
ді мәнерлеп оқу, жатқа
айту
6.3.4.1 шығармада көтерілген
мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни хабарлама
жасау.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Білім алушылар
шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы сыни
хабарлама жасайды.
|
|
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
№1-тапсырма.
Өлеңдегі антонимдік
қатар құрай алатын сөздерді тауып, дәптерге
жазыңдар.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№2-тапсырма:
Абай айтқан «Бес асыл
іс» шыңына жету жолдары туралы не ойлайсыңдар? Абай қандай ойды
ұсынады?
|
Айтылым:
Абай айтқан «Бес асыл
іс» шыңына жету жолдары туралы не ойлайтынын және Абай қандай ойды
ұсынатынын анықтайды, айтады.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
-Сұрақтарға жауап
береді.
|
Слайд Оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
№3-тапсырма.
1. Өлең жолдарынан
түсінгендеріңді айтып беріңдер.
2. «Ғылымның пайдасы»
тақырыбында өз ойларыңды ортаға
салыңдар.
|
Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз. Ондай болмақ қайда деп, Айтпа ғылым сүйсеңіз.
Сізге ғылым кім берер, Жанбай жатып сөнсеңіз? Дүние де өзі, мал да
өзі, Ғылымға көңіл берсеңіз...
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
-Өлең жолдарынан
түсінгендеріңді айтып береді.
-«Ғылымның ïайдасы»
тақырыбында өз ойларыңды ортаға
салады.
|
Слайд Оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
№4-тапсырма.
1. Бүгінгі күні ұялы
телефонды шектен тыс пайдалану немесе компьютер ойындарын үздіксіз
ойнау дұрыс па?
2. Өз қатарластарың
жайлы «Жақсы мен жаман» тақырыбында сыни эссе
жазыңдар.
|
Берілген тапсырманы
орындайды. Эссе жазады.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
-эссе
жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма: Өлеңді
жаттау
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|