Материалдар / Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің идеясы

Абай Құнанбайұлы "Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
шығарманың идеясы арқылы әлеуметтік қоғамдық мәселесін түсіндіреді
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бекітемін:

Бөлім:

2 – бөлім. Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің аты-жөні:

Мустафаева Айжан

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің идеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік- қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Өлең мазмұнымен таныса отырып, шығарманың идеясын анықтайды.Өлеңдегі әлеуметтік-қоғамдық мәселені ( тақырып) түсіндіреді.

Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселеге қатысты ашық сұрақтарға жауап береді.

Адамдық пен надандыққа қатысты өлең жолдарын талдап, дәлелдеп айтады.

Бағалау критерийі:

  1. Көркем шығарманың идеясын анықтайды.

  2. Шығарманың идеясы арқылы әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсіндіреді.


Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушыларға жағымды ақуал орнату.

Орындық арқалығына жапсырылған стикер арқылы топқа бірігеді.

І топ «Алғырлар»

ІІ топ «Зеректер»

ІІІтоп «Ғалымдар»

. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңді жатқа оқу.

«Үзілген» моншақ» әдісі арқылы өлеңді жатқа оқығандарын сұраймын.

«Ашық журнал» әдісі арқылы оқушыларды бағалап отыру.

Әр жауап берген оқушыларға смайлик қойып отырып бағалау

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптық жұмыс. Айтылым. Мақалдың жалғасын тап.

1.Ғылым – теңіз ..., (білім – кеме)

2.Ілім – бұлақ ... , ( білім – шырақ)

3.Ақыл азбайды, (білім тозбайды) олай болса балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыз не жайында болмақ.(ғылым-білім туралы деп оқушылар өздері жаңа тақырыпты өздері топшылайды.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма:

Топтық жұмыс

«ҒІLA» кестесін толтыру.

Мәтінді үш топқа беремін.


Дерек

Идея

Сұрақ

Шешім





Дерек(1 топ)

Идея (2 топ)

Шешім Сұрақ(3 топ)











Дескриптор:

Дескриптор:

1.Өлең жолдарының идеясын түсіндіреді.

2.Әлеуметтік- қоғамдық мәселені 3 дерек анықтайды.

3.Өлеңге байланысты 5 сұрақ құрастырады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..










3-тапсырма

Жеке жұмыс

Абай өмір сүрген заман қандай?

Қазіргі заман сипаты қандай?



«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің идеясының Абай заманына қатысы қандай?





Үйге тапсырма беру:

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің идеясын негізге ала отырып, көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені сипаттап, авторға хат жазыңдар.



Дескриптор:

1.Абай өмір сүрген заман суретін нақты айтады.

2.Қазіргі заман сипатын салыстырады

Өлеңнің идеясы арқылы қоғамдық әлеуметтік мәселені түсіндереді





Дескриптор: -Хат құрылымын сақтайды; -Өлең идеясын көрсетеді; -Әлеуметтік-құрылымдық мәселені сипаттайтын 2 аргумент жазады; -60-70 сөзден құратын хат жазады

Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б..

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.





Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

































ЖИ арқылы жасау
29 Наурыз 2023
685
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі