Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушыларға жағымды ақуал
орнату.
Орындық арқалығына
жапсырылған стикер арқылы топқа
бірігеді.
І топ
«Алғырлар»
ІІ топ
«Зеректер»
ІІІтоп
«Ғалымдар»
|
. «Ғылым таппай мақтанба»
өлеңді жатқа оқу.
«Үзілген»
моншақ» әдісі арқылы өлеңді жатқа
оқығандарын сұраймын.
|
«Ашық журнал» әдісі арқылы
оқушыларды бағалап
отыру.
Әр жауап берген оқушыларға
смайлик қойып отырып
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Сыныптық жұмыс. Айтылым.
Мақалдың жалғасын тап.
1.Ғылым – теңіз ..., (білім –
кеме)
2.Ілім – бұлақ ... , ( білім –
шырақ)
3.Ақыл азбайды, (білім
тозбайды) олай болса балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыз
не жайында болмақ.(ғылым-білім туралы деп оқушылар өздері жаңа
тақырыпты өздері топшылайды.
|
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№1-тапсырма:
Топтық
жұмыс
«ҒІLA» кестесін
толтыру.
Мәтінді үш топқа
беремін.
Дерек(1 топ)
Идея (2
топ)
Шешім Сұрақ(3
топ)
|
Дескриптор:
Дескриптор:
1.Өлең жолдарының идеясын
түсіндіреді.
2.Әлеуметтік- қоғамдық
мәселені 3 дерек анықтайды.
3.Өлеңге байланысты 5 сұрақ
құрастырады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК, т.б..
|
|
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Абай өмір сүрген заман
қандай?
|
Қазіргі заман сипаты
қандай?
|
«Ғылым таппай мақтанба»
өлеңінің идеясының Абай заманына қатысы
қандай?
|
Үйге тапсырма
беру:
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің идеясын
негізге ала отырып, көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені
сипаттап, авторға хат
жазыңдар.
|
Дескриптор:
1.Абай өмір сүрген
заман суретін нақты айтады.
2.Қазіргі заман
сипатын салыстырады
Өлеңнің идеясы
арқылы қоғамдық әлеуметтік мәселені
түсіндереді
Дескриптор: -Хат құрылымын сақтайды; -Өлең
идеясын көрсетеді; -Әлеуметтік-құрылымдық мәселені сипаттайтын 2
аргумент жазады; -60-70 сөзден құратын хат
жазады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК, т.б..
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|