|
Сабақ: Әдебиеттікоқу |
Мектеп:Боранқұл орта мектебі |
|
|||||||||
|
|
Мұғалімніңаты-жөні:Турганбаева Динара |
|
|||||||||
|
Сынып 2 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы: КәменОразалин . Абайдың шаңырағы |
|
||||||||||
|
Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары |
КәменОразалинніңөмірі , шығармашылығыментаныстыру.Мәтінніңтақырыбы мен идеясынанықтау.Оқушылардыңөзіндік ой-пікірінқалыптастыру. |
|
|||||||||
|
Бағалау критерий |
1. Жазушыныңөмірі,шығармашылығыментанысады. 2.Мәтінніңтақырыбы мен идеясынанықтайды. 3.Оқушылардыңөзіндік ой-пікірінқалыптасады. |
|
|||||||||
|
Әдісі |
Диалогтікоқыту, жасерекшелігінесайоқыту, оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық, оқытуүшінбағалаужәнеоқуүшінбағалау, сын тұрғысынанойлау, дарындыжәнеталанттыбалалардыоқыту. |
|
|||||||||
|
Ресурстар |
А-3қағаз,плакаттар, алма ағашы, маркер. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
Мұғаліміс – әрекеті |
Оқушыіс–әрекеті |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі Өткенді еске түсіру |
Психологиялықдайындық: Армысың жарқын күн, Армысың көгілдір аспан, Армысың мұғалім, Армысың мен және сен! Добрый день, солнышко Добрый день, небо Добрый день, учитель Добрый день, я и ты! Good afternoon, sun Good afternoon,sky Good afternoon,teacher Good afternoon,me and you! Сұраққа – жауап беру арқылы жаңа тақырыпты табу. 1.«Менің кемем» өлеңінің авторы кім? ( Ертай Ашықбаев) 2.Абай қай жылы дүниеге келген? (1845 – 1904жж) 3.Тоқаш Бердияровтың қандай өлеңімен таныстық? (Сусын туралы жыр) 4.Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім? (А.Байтұрсынұлы) 5. Абай Құнанбаев кім? (ақын, аудармашы, композитор) 6. Бауыржан Момышүлы кім? (жазушы, қолбасшы, Кеңес Одағының Батыры) 7. Абайдың әжесінің аты кім? (Зере) Топқа бөлу:Киіз үй құрылымына қарай 3 топқа бөлу І топ-шаңырақ ІІ топ-уық ІІІ топ-кереге |
Киіз үй бөліктерін таңдау арқылы топқа бөлінеді |
|||||||||
|
Жаңа сабақты меңгертугедайындық |
Мағынаны ашу Жалпы қазақ шаңырақты қасиетті санаған.Сонымен қатар шаңырақ береке мен бірлікті білдіреді.Бата, тілек бергенде шаңырағың шайқалмасын деп жатады. Отбасы тату – тәтті, біркелкі болсын деген сөз. Автор туралы мәлімет
Кәмен Оразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылының
Қылышбек жайлауында дүниеге келген.
Оқулықпен жұмыс --Іштей оқу --Тізбектей оқу Сөздік жұмыс. • Шымши – өрнектеп тоқылған ши. • Алаша – қой жүнінен тоқылған төсеніш • Сүйек төсек – жақтауларына сүйектен өрнек салып, әшекейленген ағаш төсек |
КәменОразалинтуралымәліметалады |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Жаңасабақтымеңгертукезеңі |
«Идея тақтасы» Абай Құнанбаевтуралы не білеміз? І топ: «Абай кімболған?» ІІ топ: «Абайдыңшығармалары» ІІІ топ: «Абайдыңотбасы» Кестемен жұмыс
|
Әр топ постер қорғайды |
|||||||||
|
Жаңасабақтыбекіту |
«Тапқырболсаң, тауыпкөр» ойыныбойынша сұраққажауап беру арқылы Абай шаңырағынөзбілімімізбенқұрамыз. 1.Киіз үйді көрген Әуез қарт қандай күйде болды? 2.Мәтіннің авторы кім? (КәменОразалин) 3.Әуез қария кімді есіне алды? (Абайды) 4.Мәтінде кімнің шаңырағы бейнеленген? (Абай)
Мен мына мақалмен аяқтар едім Жақсының аты өлмейді, Ғалымныңхатыөлмейді. |
Сұраққажауап беру арқылы Абай шаңырағынқұрастырады
|
|||||||||
|
Керібайланыс |
* |
«Алмаағашы» әдісіндеалманың түстерінкөрсету арқылысабақты бағалау |
|||||||||
|
Үйгетапсырма |
Автор туралықосымшамәліметжинау. Сурет салу. Мәтіндіоқу ,түсінікайту |
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Абай шаңырағы
Абай шаңырағы
|
Сабақ: Әдебиеттікоқу |
Мектеп:Боранқұл орта мектебі |
|
|||||||||
|
|
Мұғалімніңаты-жөні:Турганбаева Динара |
|
|||||||||
|
Сынып 2 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы: КәменОразалин . Абайдың шаңырағы |
|
||||||||||
|
Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары |
КәменОразалинніңөмірі , шығармашылығыментаныстыру.Мәтінніңтақырыбы мен идеясынанықтау.Оқушылардыңөзіндік ой-пікірінқалыптастыру. |
|
|||||||||
|
Бағалау критерий |
1. Жазушыныңөмірі,шығармашылығыментанысады. 2.Мәтінніңтақырыбы мен идеясынанықтайды. 3.Оқушылардыңөзіндік ой-пікірінқалыптасады. |
|
|||||||||
|
Әдісі |
Диалогтікоқыту, жасерекшелігінесайоқыту, оқытудыбасқаружәнекөшбасшылық, оқытуүшінбағалаужәнеоқуүшінбағалау, сын тұрғысынанойлау, дарындыжәнеталанттыбалалардыоқыту. |
|
|||||||||
|
Ресурстар |
А-3қағаз,плакаттар, алма ағашы, маркер. |
|
|||||||||
|
|
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
Мұғаліміс – әрекеті |
Оқушыіс–әрекеті |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі Өткенді еске түсіру |
Психологиялықдайындық: Армысың жарқын күн, Армысың көгілдір аспан, Армысың мұғалім, Армысың мен және сен! Добрый день, солнышко Добрый день, небо Добрый день, учитель Добрый день, я и ты! Good afternoon, sun Good afternoon,sky Good afternoon,teacher Good afternoon,me and you! Сұраққа – жауап беру арқылы жаңа тақырыпты табу. 1.«Менің кемем» өлеңінің авторы кім? ( Ертай Ашықбаев) 2.Абай қай жылы дүниеге келген? (1845 – 1904жж) 3.Тоқаш Бердияровтың қандай өлеңімен таныстық? (Сусын туралы жыр) 4.Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім? (А.Байтұрсынұлы) 5. Абай Құнанбаев кім? (ақын, аудармашы, композитор) 6. Бауыржан Момышүлы кім? (жазушы, қолбасшы, Кеңес Одағының Батыры) 7. Абайдың әжесінің аты кім? (Зере) Топқа бөлу:Киіз үй құрылымына қарай 3 топқа бөлу І топ-шаңырақ ІІ топ-уық ІІІ топ-кереге |
Киіз үй бөліктерін таңдау арқылы топқа бөлінеді |
|||||||||
|
Жаңа сабақты меңгертугедайындық |
Мағынаны ашу Жалпы қазақ шаңырақты қасиетті санаған.Сонымен қатар шаңырақ береке мен бірлікті білдіреді.Бата, тілек бергенде шаңырағың шайқалмасын деп жатады. Отбасы тату – тәтті, біркелкі болсын деген сөз. Автор туралы мәлімет
Кәмен Оразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылының
Қылышбек жайлауында дүниеге келген.
Оқулықпен жұмыс --Іштей оқу --Тізбектей оқу Сөздік жұмыс. • Шымши – өрнектеп тоқылған ши. • Алаша – қой жүнінен тоқылған төсеніш • Сүйек төсек – жақтауларына сүйектен өрнек салып, әшекейленген ағаш төсек |
КәменОразалинтуралымәліметалады |
|||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Жаңасабақтымеңгертукезеңі |
«Идея тақтасы» Абай Құнанбаевтуралы не білеміз? І топ: «Абай кімболған?» ІІ топ: «Абайдыңшығармалары» ІІІ топ: «Абайдыңотбасы» Кестемен жұмыс
|
Әр топ постер қорғайды |
|||||||||
|
Жаңасабақтыбекіту |
«Тапқырболсаң, тауыпкөр» ойыныбойынша сұраққажауап беру арқылы Абай шаңырағынөзбілімімізбенқұрамыз. 1.Киіз үйді көрген Әуез қарт қандай күйде болды? 2.Мәтіннің авторы кім? (КәменОразалин) 3.Әуез қария кімді есіне алды? (Абайды) 4.Мәтінде кімнің шаңырағы бейнеленген? (Абай)
Мен мына мақалмен аяқтар едім Жақсының аты өлмейді, Ғалымныңхатыөлмейді. |
Сұраққажауап беру арқылы Абай шаңырағынқұрастырады
|
|||||||||
|
Керібайланыс |
* |
«Алмаағашы» әдісіндеалманың түстерінкөрсету арқылысабақты бағалау |
|||||||||
|
Үйгетапсырма |
Автор туралықосымшамәліметжинау. Сурет салу. Мәтіндіоқу ,түсінікайту |
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз

















