Материалдар / "Абайдың ғылым – білім тақырыбындағы өлеңдері"

"Абайдың ғылым – білім тақырыбындағы өлеңдері"

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2018
2592
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Ж. БейсебаеваПәні: Абайтану Сыныбы: 9Сабақтың тақырыбы: Абайдың ғылым – білім  тақырыбындағы  өлеңдеріМақсаттары: «Ғылым  таппай  мақтанба»  өлеңінің философиясына үңілу. Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау;- топтық жұмысқа  жұмылдыру;- өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға ынталандыру.Күтілетін нәтиже: Тақырыпты жан-жақты түсініп, талдайды, қолдана біледі, басқа сөз таптарымен салыстыра алады, мәтіннен таба біледі, ойын жинақтайды.Деректер: Интерактивті тақта, маркер, оқулық, флипчарт, парақтар, бейне роликтерӘдіс тәсілдер: Топтық жұмыс, Блум таксономиясы, «Ой шақыру, мағынаны ажырату, ойтолғаныс», деңгейлік тапсырмалар,шығармашылық жұмыс
Сабақ кезеңдеріУақыт

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
10-минутӨткен сабақ бойынша түсініктерін нақтылау Оқушылармен амандасу.«Шаттық шеңберінде» бір бірімен амандасады.Мақал –мәтелдер бойынша  топқа бөліну.Ой қозғау: Ғылым таппай мақтанба... Абай ақын нені айтпақ болды?Олай болса бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?Қызығушылықты оятуА.Құнанбаев «Ғылым таппай мақтанба»Өлеңді түсініп оқу`тақырыбы, идеясы, ақынның айтпақ ойы неде?ТоптастырСөздер айтады.Сұрақтарға жауап береді.Қыстың суреті мен ақынның өлеңін салыстыру.ақ киімді, ақ сақалды, соқыр, мылқау, ашушаң, долы адам бойында  кездесе ме?Өз бойыңда болса, қандай дәлелдер арқылы мысал келтірер едің?«Шаттық» шеңберінде оқушылар бір біріне сәттілік тілейді. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды  
Түсіну17 минТоппен жұмыс Сөздік жұмысы
  • Нафрәтлі –жеркенішті
  • Ғибратлі –үлгілі
  • Мизан –таразы
  • Кәпір –мұсылман емес, діннен шыққан
  • Ғұламаһи –ғалым, ғұлама.
  • Кесте толтыру.семантикалық карт


    Қолдану6 минут

     Топпен жұмыс ЖекеӨлең құрастыру1-топ: Жамандықтан жиренемін,2-топ: Адам болып өсемін,3-топ: Жасымнан білім аламын,мақал–мәтелдердің жалғасын табуҚажетті сөздерден сөйлем құрастыру.
    Талдау6 минТоппен жұмысЖекеӨлеңнің идеясы : Ғылым – үлкен қазынаТақырыбы: Жастарды ғылымға, өнерге шақыру. Өлең құрылысын талдау.Көркемдегіш тәсілдері:Әр шумақтағы ой-толғаныс1-шумақ-2-ші шумақ-3-ші шумақ- Өлеңнің мақсаты: Тірек шумақ-Өлеңнің идеясы : Ғылым – үлкен қазынаТақырыбы: Жастарды ғылымға, өнерге шақыру. Өлең құрылысын талдау.Көркемдегіш тәсілдері:Әр шумақтағы ой-толғаныс1-шумақ-2-ші шумақ-3-ші шумақ- Өлеңнің мақсаты: Тірек шумақ-
    Жинақтау4 минЖеке жұмысІІІ. Ойтолғаныс «Ғылым таппай мақтанба,Орын таппай баптанба» -дегенді қалай түсінесіңдер?болмасаң да ұқсап бақ...Өзіне ұнаған өлең жолдарын жатқа айтады. Жаттаған өлең жолдарының өзі үшін де өзге үшін де қаншалықты құнды екенін өз сөзімен дәлелдейді.
    Рефлексия 2 минЖеке жұмыс

    Бүгінгі сабақтан алған әсерлерің  қандай?Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады.






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ