Бекітемін:
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абайдың қара сөздері – тәрбие көзі» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Абайдың қара сөздері арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту; Ұлы ойшылдың тәрбиелік мұрасымен таныстыра отырып, ұлттық құндылықтарды дәріптеу; Оқушыларды саналы, жауапты, парасатты тұлға болуға баулу. |
|
|
Өткізу түрі: |
Әңгіме-сұхбат, шығармашылық жұмыс |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
«Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «Мәтінмен жұмыс», «Бес жолды өлең», «Рефлексия» |
|
Сынып сағатының барысы
:
|
Кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
I. Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесіп, жағымды психологиялық ахуал орнатады. |
Бір-біріне жақсы тілек айтып, көңіл күй көтереді. |
Музыка, тілек қағаздары |
|
II. Кіріспе бөлім |
«Абай кім?» деген сұрақ қою арқылы ой қозғайды. Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет береді.
Абай Құнанбайұлы — қазақтың ұлы ақыны, ойшылы, композиторы, аудармашысы және ағартушысы. Ол 1845 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысында дүниеге келген. Абай – қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы, халқымызды білімге, еңбекке, бірлікке үндеген тұлға. Абай өз өлеңдерінде халықтың жағдайын, адамгершілік пен имандылық мәселелерін қозғаған. Ол ел ішіндегі кемшіліктерді, жалқаулық пен надандықты сынап, адам болуға, жақсылыққа ұмтылуға шақырды. Абайдың қара сөздері – оның терең ойларын қарапайым әрі түсінікті тілмен жазған философиялық еңбектері. Бұл сөздерде тәрбие, білім, адамгершілік, әділдік, еңбек, достық туралы терең мағына бар. Абай орыс ақындары Пушкин, Лермонтов шығармаларын қазақ тіліне аударған. Оның ең танымал әндері: «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай», «Сегіз аяқ». Абай – қазақ халқының рухани ұстазы, әрбір сөзі – өсиет. |
Өз білетіндерін ортаға салады. |
Абай портреті; Слайд-презентация |
|
III. Негізгі бөлім |
Абайдың бірнеше қара сөзінен үзінділер ұсынады (мыс: 7, 10, 31, 37-қара сөздер). Әр топқа жеке қара сөздер беріледі. 7-қара сөзінен үзінді: «Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі — ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Бұлар — тәннің құмары. Біреуі — білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалт етпеген нәрсеге жармасып, қарайды... Бұл — жан құмары.» Тәрбиелік
мәні:
10-қара сөзінен үзінді: «Адамның бір қызығы — бала. Баланы көңіл үшін жақсы көреді. Көңіл — үшін деген — жақсы көрудің басы...» Тәрбиелік
мәні:
31-қара сөзінен үзінді: «Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: Көкірекпен бекіту керек; Сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайталап ойланып, көңілге бекіту керек; Сол нәрсені өзгелерге айтып үйрету керек; Бұған ынта, құмарлық керек.» Тәрбиелік
мәні:
37-қара сөзінен үзінді: «Біреуге
көмектессең — жақсылық,
Тәрбиелік
мәні: |
Топпен бірге талдау жасайды. Негізгі ойы мен тәрбиелік мәнін анықтайды. |
Қара сөздер жинағы; қара сөздер жазылған парақтар |
|
«Ой толғау» тапсырмасы: «Егер мен Абайдың қара сөзін қазіргі жастарға түсіндірсем...» |
Эссе, өлең, сурет, сахналық көрініс арқылы өз ойларын білдіреді. |
А4 қағаз, маркерлер |
|
|
IV. Қорытынды бөлім |
«Бес жолды өлең» әдісі: «Абай» сөзіне бес жолды өлең құрау тапсырылады. |
Өз шығармашылықтарын таныстырады. |
|
|
Рефлексия: «Маған ой салған қара сөз...» немесе «Абайдан не түйдім?» |
Стикерге өз ойларын жазып, «Тәрбие діңгегі» ағашына іледі. |
Стикер, ағаш макеті |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Абайдың қара сөздері – тәрбие көзі» сынып сағаты
«Абайдың қара сөздері – тәрбие көзі» сынып сағаты
Бекітемін:
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Абайдың қара сөздері – тәрбие көзі» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Абайдың қара сөздері арқылы оқушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту; Ұлы ойшылдың тәрбиелік мұрасымен таныстыра отырып, ұлттық құндылықтарды дәріптеу; Оқушыларды саналы, жауапты, парасатты тұлға болуға баулу. |
|
|
Өткізу түрі: |
Әңгіме-сұхбат, шығармашылық жұмыс |
|
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері: |
«Ой қозғау», «Топтық жұмыс», «Мәтінмен жұмыс», «Бес жолды өлең», «Рефлексия» |
|
Сынып сағатының барысы
:
|
Кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
I. Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушылармен сәлемдесіп, жағымды психологиялық ахуал орнатады. |
Бір-біріне жақсы тілек айтып, көңіл күй көтереді. |
Музыка, тілек қағаздары |
|
II. Кіріспе бөлім |
«Абай кім?» деген сұрақ қою арқылы ой қозғайды. Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы қысқаша мәлімет береді.
Абай Құнанбайұлы — қазақтың ұлы ақыны, ойшылы, композиторы, аудармашысы және ағартушысы. Ол 1845 жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысында дүниеге келген. Абай – қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы, халқымызды білімге, еңбекке, бірлікке үндеген тұлға. Абай өз өлеңдерінде халықтың жағдайын, адамгершілік пен имандылық мәселелерін қозғаған. Ол ел ішіндегі кемшіліктерді, жалқаулық пен надандықты сынап, адам болуға, жақсылыққа ұмтылуға шақырды. Абайдың қара сөздері – оның терең ойларын қарапайым әрі түсінікті тілмен жазған философиялық еңбектері. Бұл сөздерде тәрбие, білім, адамгершілік, әділдік, еңбек, достық туралы терең мағына бар. Абай орыс ақындары Пушкин, Лермонтов шығармаларын қазақ тіліне аударған. Оның ең танымал әндері: «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай», «Сегіз аяқ». Абай – қазақ халқының рухани ұстазы, әрбір сөзі – өсиет. |
Өз білетіндерін ортаға салады. |
Абай портреті; Слайд-презентация |
|
III. Негізгі бөлім |
Абайдың бірнеше қара сөзінен үзінділер ұсынады (мыс: 7, 10, 31, 37-қара сөздер). Әр топқа жеке қара сөздер беріледі. 7-қара сөзінен үзінді: «Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі — ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Бұлар — тәннің құмары. Біреуі — білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалт етпеген нәрсеге жармасып, қарайды... Бұл — жан құмары.» Тәрбиелік
мәні:
10-қара сөзінен үзінді: «Адамның бір қызығы — бала. Баланы көңіл үшін жақсы көреді. Көңіл — үшін деген — жақсы көрудің басы...» Тәрбиелік
мәні:
31-қара сөзінен үзінді: «Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: Көкірекпен бекіту керек; Сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайталап ойланып, көңілге бекіту керек; Сол нәрсені өзгелерге айтып үйрету керек; Бұған ынта, құмарлық керек.» Тәрбиелік
мәні:
37-қара сөзінен үзінді: «Біреуге
көмектессең — жақсылық,
Тәрбиелік
мәні: |
Топпен бірге талдау жасайды. Негізгі ойы мен тәрбиелік мәнін анықтайды. |
Қара сөздер жинағы; қара сөздер жазылған парақтар |
|
«Ой толғау» тапсырмасы: «Егер мен Абайдың қара сөзін қазіргі жастарға түсіндірсем...» |
Эссе, өлең, сурет, сахналық көрініс арқылы өз ойларын білдіреді. |
А4 қағаз, маркерлер |
|
|
IV. Қорытынды бөлім |
«Бес жолды өлең» әдісі: «Абай» сөзіне бес жолды өлең құрау тапсырылады. |
Өз шығармашылықтарын таныстырады. |
|
|
Рефлексия: «Маған ой салған қара сөз...» немесе «Абайдан не түйдім?» |
Стикерге өз ойларын жазып, «Тәрбие діңгегі» ағашына іледі. |
Стикер, ағаш макеті |
шағым қалдыра аласыз













