Материалдар / А.Байтұрсынов "Адамдық диханшысы" мысал- өлеңін талдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А.Байтұрсынов "Адамдық диханшысы" мысал- өлеңін талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. 6-сынып. А.Байтұрсынов "Адамдық диханшысы" қорытынды сабақ.Бұл сабақта оқушылар алған білімдерін талдап, бағалап саралау жасайды. Өз ой пікірлерімен бөліседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2021
1176
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні : 24.01.2019жыл

5 «Б» сынып

Қатысқан оқушылар саны: 23

Мұғалім: Байбосынова Нағима





Бөлім атауы

Адамгершілік - асыл қасиет

Сабақтың тақырыбы:

А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» мысалы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты

5.2.4.1. Шығармадан алған әсерін сипаттау.


Сабақ мақсаты:

«Адамдық диқаншы» мысалын талдау, ашық сұрақтар қою.

Тапсырма орындау барысында өз пікірін айту, өзгенің пікірімен салыстыру.


Ресурстар

Ғаламтор материалдары

Бағалау критерийлері:

Шығармадан алған әсерін сипаттайды.

Дескриптор

  • «Адамдық диқаншы» мысалын талдайды.

  • Сұрақтарға толық жауап береді.

  • Шығармадан алған әсерін көркем тілмен бере біледі.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Талдау, бағалау

Тілдік мақсаттар:

Адамдық диқаншысы, еңбек, бейнет, зейнет

Құндылықтарды дарыту

Ұлтжандылыққа, адамгершілік асыл қасиеттерге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Тарих

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, слайд

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Сабақтың басы

2 мин


Сабаққа дайындайындығын көрсетіп, көңіл күй қалыптастырады.


Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийі айтылады.

Сабақтың ортасы


5 мин














10 мин









1 мин





10 мин










7 мин











1 мин

«Тілші» әдісі.

Тілші қызметіндегі оқушы сынып оқушыларына сауалдар қояды:

  1. А.Байтұрсынов туралы не білесіз?

  2. А.Байтұрсынов халқы үшін қандай қызмет атқарған?

  3. «Егін бастары» мысалынан қандай ой түйдіңіз?

  4. Мысал дегеніміз не?

Қалыптастырушы бағалау тілші бағалауы арқылы айтылады.






«Адамдық диқаншысы» өлеңін интерактивті тақтадан тыңдайды.

1-тапырма.

«Ақылдың алты қалпағы» әдісі.

  1. Ақ қалпақ. «Адамдық диқаншысы» мазмұнында не туралы айтылған?

  2. Қызыл қалпақ. «Адамдық диқаншысы» мысалын естіген соң сен қандай сезімде болдың? Қандай ой келді?

  3. Қара қалпақ. Мысалда айтылған қандай нәрселерге келіспейсің?

  4. Сары қалпақ. Мысалдың саған ұнаған жақтары.

  5. Жасыл қалпақ. Сен адамдық диқаншысы болсаң, не айтар едің? Қандай идеяларың бар?

  6. Көк қалпақ. Мысал идеясын бүгінгі күнмен байланыстырып, болашаққа болжам жаса.


Өзара бағалау.


2-тапсырма.

-Мысал бойынша қандай қандай ашық сауал ойларыңа келді?

1. Оқушылар айтқан ашық сауалдардың бірін таңдап алып, графиктік мәтін жасайды.

2. «Балық қаңкқасына» салып, өз ойларын жазады.


Өзара бағалау.


3-тапсырма.

Оқушы деңгейіне қарай сұрақтарға жауап береді.

Мәтіндік зерттеу


  1. Мәтіннен негізгі ойды табыңыз.


  1. Ақын өлеңде қандай мінезімен танылды ?


  1. Оқыған өлеңнен өз өміріңе, іс-әрекетіңе

септігін тигізер қандай қорытынды

жасадың?


  1. Өлеңге сүйене отырып, осында көтерілген тағы қандай мәселені талдар едің?



Қалыптастырушы бағалау


Үйге тапсырма. 9- тапсырма. (87-бет) «Мен адамдық диқаншысымын» тақырыбында эссе жазу.


Сабақтың соңы


4 мин


Кері байланыс:

  • Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат;

  • Бүгінгі сабақта қиындық тудырған нәрсе ;

  • БРукописные данные 1 үгінгі сабақта ұнаған р іс-әрекет.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!