Материалдар / Абдырахман Асылбеков «Түлкі мен Тиін» мысалы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Абдырахман Асылбеков «Түлкі мен Тиін» мысалы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып ұстаздарына керек,мектеп едуге материал салғанда қажет болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2020
330
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

«Әдебиеттік оқу» пәні бойынша 2-сынып оқушысының өзіндік жұмысының жоспары
IV тоқсан
Бөлімі: Қоршаған орта
Сабақтың нөмірі: № 8 (85- сабақ)
Сабақтың
тақырыбы:
Аңдар да сөйлейді
Мақсаты: Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша мазмұндап,
сахналаймын
Күтілетін нәтиже:  Мысал туралы білемін
 Мысал мазмұнын баяндап, сахналаймын
 Кейіпкерлер диалогын құрастырамын
Ресурстар: «Әдебиеттік оқу» 2-бөлім Атамұра 2017ж 86-87 - бет
youtube.com/
Сабақ барысы: Мысал- қысқа оқиғалы шығарма. Мысалдың кейіпкерлері аңдар, құстар,
жануарлар, өсімдіктер болады. Мысалда кемшіліктер сыналады. Ақыл-
кеңес айтылатын қорытынды ой болады.
Мысалдарда көбінесе түлкі - қу, айлакер,
қасқыр- зұлым, ашкөз,
аю - аңқау,
тиін- еңбекқор
есек- ақымақ ролінде көрсетіледі
{HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=FyNvXbYlGs8"}
Мына сілтеме бойынша өтіп, «Түлкі мен қырғауыл» мысалын тыңдауыңа
болады.
Тапсырмалар: « «Әдебиеттік оқу» оқулығыңның 86-бетіндегі Абдырахман Асылбековтың
«Түлкі мен Тиін» мысалын мәнерлеп оқы.
1- тапсырма: «Сахналау» әдісі
Дескрипторы:
1. «Түлкі мен Тиін» мысалының кейіпкерлерін анықта.
2. Әр кейіпкердің және автордың сөзін белгілеп ал.
3. Әр кейіпкердің, автордың дауыс ырғағын келтіріп, сахнала
2- тапсырма: «Радиоспектакль» әдісі
Дескрипторы:
1. Екі немесе үш мысал кейіпкерін таңда.
2. Кейіпкер арасындағы диалогке тақырып ойла.
3. Тақырыпқа сай кейіпкерлер арасындағы диалогті құрастырып жаз
4. Диалогті әр кейіпкердің дауыс ырғағына сәйкес дауыспен оқы
Кері байланыс: Мысал мазмұнын негізге алып, кестені толтыр

Мысалдағы
кейіпкерлер
Кейіпкерлердің
айласы
Мысалдағы
қорытынды ой




.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!