Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шмиров Бейбіт Канатович Тыңдаушының портфолиосы Абөлімі

    Атырау қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу

    және сараптау»













    А Бөлімі

    Бөлім/аралық тақырып бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    КЕСТЕ, СЫЗБА, СУРЕТ



































    «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып: ХІVЛюдовиг және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай

    шексіз болды?

    Неліктен І Кал мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?


    Оқу мақсаттары: - 6.3.1.3 феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерін

    сипаттау;

    - 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын

    (сословиелік өкілдік және шексіз билік)

    ажырату;

    -6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес»,

    «Боярлар думасы» ұғымдарын түсіндіру;

    Бағалау критерийлері: - феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдері негізгі

    белгілерін сәйкестендіреді;

    - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын

    (сословиелік өкілдік және шексіз билігін)

    ажыратады;

    -«парламент», «Бас штаттар», «сейм»,«кортес»,

    «Боярлар думасы» ұғымдарын түсінеді;


    Ойлау дағдылары Білу түсіну,

    деңгейлері: қолдану.



    Орындау уақыты 25 минут

















    1. Тапсырма

    Феодальдық мемлекеттердің дамуы кезеңдерінің негізгі 3 белгісін

    сәйкестендіріңіз.



    1.


    Ерте феодальдық мемлекет


    А

    - жеке феодальдық меншіктің орнауы,

    - жердің табыс көзіне айналуы,

    - мұрагерліктің қалыптасу,


    2.


    Феодальдық бытраңқылық


    В


    - бөлшектенген мемлекеттер біріктіріліп,

    король билігі күшеюі.

    - өнеркәсіп пен сауданың дамуы.

    - тауар - ақша нарығы қатынастары

    дамыды


    3.


    Абсолюттік монархия


    С


    -жергілікті билік орындарында

    дворяндар қызмет етуі,

    -монарх билігі белгілі бір сословие

    дәстүріне негізделген.

    -сословиелік жүйе монархтың басты

    тірегіне айналды;


    4.


    Сословиелік өқілдік монархия


    Д


    -натуральдық шаруашылық басым болуы,

    -феодальдық қырқысулар,

    -феодальдық иеліктер өзінше тәуелсіз

    мемлекет.


    5

    .


    Бір орталықтанған мемлекет


    Е

    -барлық билік бір адам қолына

    шоғырланған,

    -әскери күштер тікелей монархқа бағынды,

    -елдің барлық халқы король боданы

    саналды,


    1

    2

    3

    4

    5












    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.- Алматы;

    Атамұра 2018 жыл) 26-27, 79-80, 86-94 беттер.











    2-тапсырма

    Батыс пен Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз

    билігінің) ерекшеліктері мен ұқсастықтарын атаңыз;


    Shape1




    Shape2

    Shape3






    Shape5 Shape4



    Ерекшелігі:


    1. ______________________________


    2.______________________________

    Ерекшелігі:


    1.__________________________________


    2.__________________________________



    Ұқсастығы:

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.- Алматы;

    Атамұра 2018 жыл) 86-94,95-99, 100-104 беттер.

    https://www.google.kz/search?source=hp&ei=f-

    ab.12..0i19l9j0i22i30i19.4351.15654..22374...0.0..0.260.2477.3j14j2......0....1..gws-

    wiz.....0..0i324j0i3j38j0i30.cgz1Y0dRzbY






    3-тапсырма

    Ақпараттың ақиқат/ жалған екенін анықтаңыз.


    Ақпарат

    ақиқат

    жалған

    ІV Көркем Филип король Рим папасына қарсы күресте қолдану үшін «Бас штаттарды» шақырды, «Бас штаттар» елді басқару жүйесіне 1302 жылы енгізілді.



    1711 жылы «Боярлар Думасы» таратылып, заң шығарушы, нұсқау беруші және атқарушы орган Сенат құрылды.



    1188 жылы қала тұрғындарының өкілдерінен құрылған «кортесттер» парламент міндетін атқарып,ХІІІ-ХІV ғасырларда қалалар ықпалын артырып, феодальдар билігін шектей алмады.



    Англияда 1343 жылы Лордтар палатасынан тұратын бір палаталы «парламент» құрылды. Оған архиепископтар, епископтар, ірі барондар кірді.



    Польша корольдігінде «сейм» ХІV ғасырда пайда болды.













    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.-

    Алматы; Атамұра 2018 жыл) 79-82,92-94 беттер.






















    Бағалау критерий

    Тапсырма№

    Дескриптор

    Балл





    Феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіреді






    1

    Ерте феодальдық мемлекеттің негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Феодальдық бытраңқылықтың негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Абсолюттік монархияның негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Сословиелік өқілдік монархияның негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Бір орталықтанған мемлекеттің негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1




    .

    Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік өкілдік шексіз билігін) ажыратады





    2

    Батыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 1-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Батыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 2-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 1-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Шығыс монархтары (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 2-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Батыс пен Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) ұқсастықтарын

    анықтайды;

    1


    «парламент», «Бас шттаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар думасы» ұғымдарын түсінеді.








    3

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Жалпы балл 15




    «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні _______________________________________________




    Бағалау критерий


    Оқу жетістіктері


    Төмен

    Орта

    Жоғары


    Феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіреді



    ФShape6 еодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіруге қиналады



    ФShape7 еодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіруде қателіктер жібереді



    Феодальд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шмиров Бейбит Канатович
    13 Ақпан 2023
    393
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Абсолютизм

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Абсолютизм

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау Тақырып: ХІVЛюдовиг және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?Неліктен І Кал мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Шмиров Бейбіт Канатович Тыңдаушының портфолиосы Абөлімі

    Атырау қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу

    және сараптау»













    А Бөлімі

    Бөлім/аралық тақырып бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    КЕСТЕ, СЫЗБА, СУРЕТ



































    «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып: ХІVЛюдовиг және Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай

    шексіз болды?

    Неліктен І Кал мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?


    Оқу мақсаттары: - 6.3.1.3 феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерін

    сипаттау;

    - 6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын

    (сословиелік өкілдік және шексіз билік)

    ажырату;

    -6.3.1.6 «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес»,

    «Боярлар думасы» ұғымдарын түсіндіру;

    Бағалау критерийлері: - феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдері негізгі

    белгілерін сәйкестендіреді;

    - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын

    (сословиелік өкілдік және шексіз билігін)

    ажыратады;

    -«парламент», «Бас штаттар», «сейм»,«кортес»,

    «Боярлар думасы» ұғымдарын түсінеді;


    Ойлау дағдылары Білу түсіну,

    деңгейлері: қолдану.



    Орындау уақыты 25 минут

















    1. Тапсырма

    Феодальдық мемлекеттердің дамуы кезеңдерінің негізгі 3 белгісін

    сәйкестендіріңіз.



    1.


    Ерте феодальдық мемлекет


    А

    - жеке феодальдық меншіктің орнауы,

    - жердің табыс көзіне айналуы,

    - мұрагерліктің қалыптасу,


    2.


    Феодальдық бытраңқылық


    В


    - бөлшектенген мемлекеттер біріктіріліп,

    король билігі күшеюі.

    - өнеркәсіп пен сауданың дамуы.

    - тауар - ақша нарығы қатынастары

    дамыды


    3.


    Абсолюттік монархия


    С


    -жергілікті билік орындарында

    дворяндар қызмет етуі,

    -монарх билігі белгілі бір сословие

    дәстүріне негізделген.

    -сословиелік жүйе монархтың басты

    тірегіне айналды;


    4.


    Сословиелік өқілдік монархия


    Д


    -натуральдық шаруашылық басым болуы,

    -феодальдық қырқысулар,

    -феодальдық иеліктер өзінше тәуелсіз

    мемлекет.


    5

    .


    Бір орталықтанған мемлекет


    Е

    -барлық билік бір адам қолына

    шоғырланған,

    -әскери күштер тікелей монархқа бағынды,

    -елдің барлық халқы король боданы

    саналды,


    1

    2

    3

    4

    5












    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.- Алматы;

    Атамұра 2018 жыл) 26-27, 79-80, 86-94 беттер.











    2-тапсырма

    Батыс пен Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз

    билігінің) ерекшеліктері мен ұқсастықтарын атаңыз;


    Shape1




    Shape2

    Shape3






    Shape5 Shape4



    Ерекшелігі:


    1. ______________________________


    2.______________________________

    Ерекшелігі:


    1.__________________________________


    2.__________________________________



    Ұқсастығы:

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.- Алматы;

    Атамұра 2018 жыл) 86-94,95-99, 100-104 беттер.

    https://www.google.kz/search?source=hp&ei=f-

    ab.12..0i19l9j0i22i30i19.4351.15654..22374...0.0..0.260.2477.3j14j2......0....1..gws-

    wiz.....0..0i324j0i3j38j0i30.cgz1Y0dRzbY






    3-тапсырма

    Ақпараттың ақиқат/ жалған екенін анықтаңыз.


    Ақпарат

    ақиқат

    жалған

    ІV Көркем Филип король Рим папасына қарсы күресте қолдану үшін «Бас штаттарды» шақырды, «Бас штаттар» елді басқару жүйесіне 1302 жылы енгізілді.



    1711 жылы «Боярлар Думасы» таратылып, заң шығарушы, нұсқау беруші және атқарушы орган Сенат құрылды.



    1188 жылы қала тұрғындарының өкілдерінен құрылған «кортесттер» парламент міндетін атқарып,ХІІІ-ХІV ғасырларда қалалар ықпалын артырып, феодальдар билігін шектей алмады.



    Англияда 1343 жылы Лордтар палатасынан тұратын бір палаталы «парламент» құрылды. Оған архиепископтар, епископтар, ірі барондар кірді.



    Польша корольдігінде «сейм» ХІV ғасырда пайда болды.













    Пайдаланған ресурс: Дүниежүзі тарихы 6 сынып ( Р.Т.Айтбай, Ә.Қ. Қасымова, А.О. Ешмұқанбетов.-

    Алматы; Атамұра 2018 жыл) 79-82,92-94 беттер.






















    Бағалау критерий

    Тапсырма№

    Дескриптор

    Балл





    Феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіреді






    1

    Ерте феодальдық мемлекеттің негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Феодальдық бытраңқылықтың негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Абсолюттік монархияның негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Сословиелік өқілдік монархияның негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1

    Бір орталықтанған мемлекеттің негізгі 3 белгісін сәйкестендіреді;

    1




    .

    Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік өкілдік шексіз билігін) ажыратады





    2

    Батыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 1-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Батыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 2-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 1-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Шығыс монархтары (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) 2-ші ерекшеліктерін ажыратады;

    1

    Батыс пен Шығыс монархтарының (сословиелік өкілдік және шексіз биліктерінің) ұқсастықтарын

    анықтайды;

    1


    «парламент», «Бас шттаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар думасы» ұғымдарын түсінеді.








    3

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Ақпараттың ақиқат/жалғандығын табады

    1

    Жалпы балл 15




    «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні _______________________________________________




    Бағалау критерий


    Оқу жетістіктері


    Төмен

    Орта

    Жоғары


    Феодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіреді



    ФShape6 еодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіруге қиналады



    ФShape7 еодальдық мемлекеттердің даму кезеңдерінің негізгі белгілерін сәйкестендіруде қателіктер жібереді



    Феодальд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алғашқы әскери дайындық Оқу жылы 7 сынып
    13.02.2023
    393
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шмиров Бейбит Канатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации