Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Абсолютизм:Батыс пен Шығыс
Материал туралы қысқаша түсінік
Пәндік лексика мен терминдер: абсолютизм, нотаблилер, мануфактура, күн шығатын ел, феодалдық қоғам, микадо, дайме, сегун, Мин әулеті ұғымдарына түсініктеме беру
Абсолютизм (лат. absolutus – сөзсіз, шексіз) — мемлекеттік басқарудың бір түрі.
Нотаблилер Олардың орнына нотаблилер, яғни корольдің өзі тағайындаған адамдар тобының жиналыстары өткізіліп тұрды.
«Феод» атауы «жерге мұрагерлік иелік ету» деген латынша ұғымды білдіреді. Ал бұл жердің иесін «феодал» деп атаған. Феодализмнің мәні — жер кімнің иелігінде болса, биліктің де соның қолында болуы.
Мика́до «высокие ворота» — устаревший титул для обозначения императора Японии, в настоящее время чаще называемого «тэнно» (сын неба), по аналогии с древнекитайским языком.
Даймёлер —ірі феодалдар . Крупнейшие военные феодалы средневековой Японии. Если считать, что класс самураев был элитой японского общества
Сегундар- әскери қолбасшылар микадоның бірінші министрі немесе оның уәзірі қызметін атқарады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Қаңтар 2018
6082
14 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Тапсырма 1Берілген суреттер негізінде Шығыс пен Батыс билеушілерін кестеде аңықтаңыз
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3 А Абсолютизм:Батыс пен ШығысКүні: 30.11.2017Сыныбы: 7 сынып | Мектеп: №33 орта мектепПән мұғалімі: Усейнова Гульнар ДжанибековнаҚатысқаны: 12Қатыспағаны | |
Сабақтың тақырыбы: | Шығыс билеушілерінің билігі XIV Людовик пен Ұлы Петр биліктері секілді шексіз болды ма? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату. 6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Ойлау дағдыларының деңгейі: | Қолдану,түсіну,білу | |
Бағалау критерийлері: | ||
Тілдік мақсаты: | Пәндік лексика мен терминдер: абсолютизм, нотаблилер, мануфактура, күн шығатын ел, феодалдық қоғам, микадо, дайме, сегун, Мин әулеті ұғымдарына түсініктеме беруНотаблилер Олардың орнына нотаблилер, яғни корольдің өзі тағайындаған адамдар тобының жиналыстары өткізіліп тұрды. «Феод» атауы «жерге мұрагерлік иелік ету» деген латынша ұғымды білдіреді. Ал бұл жердің иесін «феодал» деп атаған. Феодализмнің мәні — жер кімнің иелігінде болса, биліктің де соның қолында болуы.Мика́до «высокие ворота» — устаревший титул для обозначения императора Японии, в настоящее время чаще называемого «тэнно» (сын неба), по аналогии с древнекитайским языком. Даймёлер —ірі феодалдар . Крупнейшие военные феодалы средневековой Японии. Если считать, что класс самураев был элитой японского обществаСегундар- әскери қолбасшылар микадоның бірінші министрі немесе оның уәзірі қызметін атқарады Великая Минская империя (кит. — государство под властью династии Мин правившей в Китае после отделения Китая от монгольской империи Юань с 1368 года по 1644 год. | |
Құндылықтарға баулу | Батыс пен Шығыс әлемі. Түйткіл ғаламның екі жартысы тұтас бір әлем. Өркениеттер сұхбаты ортақ рухани құндылықтардың бесігі. Тұтастанған жаһандану көшінде әр ұлт пен этностың, әр ел мен жердің, әр халық пен мемлекеттің даралығын, келбетін, мәдени мұра құндылықтарын құрметтеуге,достық қарым қатынасты қастерлеуге үйрету. Алып жаһандасу көшінде ұлттық келбеті мен кемелін сақтауға қалыптастыру. | |
Пәнаралық байланыс | География І бөлім ІІІ тарау §28 Орталық және Шығыс Азия елдері 118-119 бб | |
Алдынғы білім | Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде сақталады 101 -102 бб | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 1 минут 7 минут 5 минут 2 минут | Ұйымдастыру кезеңіТоптарға бірігеді Людовик XIV,Петр І суреттерінің қиындыларын сыныптағы оқушы санына сәйкес қиып,араластырып,таратып беру керек.Оқушылар қиындыларды құрастыра отырып екі топқа топтасады.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрау Жанна Д’арк , Орлеан қызы— Францияның ұлттық батыр қызы. Жүз жылдық соғыс (1337 — 1453) кезінде француз халқының ағылшындарға қарсы азаттық күресін басқарған.1.Жанна д̓ Арк кімдердің қолынан қаза тапты?2. Жанна д̓ Арктың жасақтары қай қаланы азат етті?3. Неліктен Жанна д̓ Арк бүгінгі күнге дейін француз халқының есінде сақаталады?4. Жанна д̓ Арк жүз жылдық соғыста қандай рөл атқарды?Дұрыс жауапты мадақтау арқылы бағаладым Францияның мемлекет ретінде қалыптасуына Жанна Д’арк секілді ат салысқан XIV Людовик болса, ал батыстың билеушілерінің бірі Ұлы Петр Ресей империясында ауқымды реформалар жүргізді.https://www.youtube.com/watch?v=N9KwRYvcxIg Жаңа көрсетілген видео үзіндіден не түсіндініздер?I Петр немесе Ұлы Петр қай әулеттен шыққан?І Петр таққа неше жасында отырды? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын қосымша материалдар арқылы айқындаймыз. Психологиялық ахуал қалыптастыру:«Бұзық телефон» ойыны(Сергіту сәті)Мақсаты: Дұрыс тындалым, айтылымға бағыттау.Нұсқаулық:Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. | А4 форматтағы Людовик XIV,Петр І суреттері Видеодан үзінді(3 мин) |
Сабақтың ортасы 10 минут 7 минут 3 минут | Топтық жұмыс «Жұмбақ хат» тәсіліБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.Мәтінде Шығыс пен Батыс билеушілерінің билігі туралы айтылады.(Токугава,Юнле, XIV Людовик пен І Петр)Осы мәтінді екі топқа беремін. Мұғалім жұмбақ хатты оқушыларға ұсынады, жауабын табуды тапсырады.Бірінші топқа арналған жұмбақ хат:А)1643-1715 жылдар аралығында билік еткен. Лақап аты «Күн король».Жас кезінде абсолютті монархияның және корольдардың «құдаймен тең» құқықтары болуын жақтаған. «Мемлекет ол Мен!» деген атақты сөйлемшені айтқан деп есептеледі. Басқаруы Франция тарихында ең керемет және әйгілі кезең болған. Билік еткен уақытында бірыңғай француз тілі қалыптасты. Француз тілі ХХ ғасырда дейін әлемдік қарым қатынас тілі болып саналған. Сонымен бірге «Версаль» сарайын салуға бұйрық берген кім еді?Жауабы: XIV Людовик Б)Мемлекет қайраткері, орыс патшасы (1682 — 1725), Ресей императоры (1721), қолбасшы, реформатор. Романовтар әулетінен шыққан. Ресейдің әскери қуаты мен халықаралық беделін арттыруға тырысты. Тұрақты орыс армиясы мен әскери-теңіз флотын құрып, әскери мектептің негізін қалады, әскери өнеркәсіпті дамытуға ерекше көңіл бөлді. «Еуропаға терезе ашып»,елді батыс еуропалық өркениетке бет алуға мәжбүрледі. Мәдениет, халық ағарту саласында да ірі реформалар жасады. Зайырлы мектептер пайда болып, шіркеудің білім берудегі үстемдігі жойылды. Қай билеушінің кезі?Жауабы: І Петр Екінші топқа арналған жұмбақ хат:А) Дипломат әрі қолбасшы сегундар әулетінің негізін қалаушы, бір орталыққа бағынған феодалды Жапонияны құрылысын аяқтаған, Оды Набунаги мен Тоетоми Хидэеси атты сегундардың ізбасары. 1560-1580 өз жерін шығысқа дейін, яғни Суруга ауданына дейін кеңейткен,Жапонияны біріктіру үшін мықты әскери-экономикалық негізді жасаған. Оды Нобунаги сегун қайтыс болғаннан кейін (1582),мұрагерлік үшін таласқа түскен. Aлайда, Тоетоми Хидэеси атты қарсыласына жеңілген, 1586 жылы өзін вассал ретінде мойындаған кім?Жауабы: Минамото Токугава Б) Чжу Ди-Чжу Юань Чжан атты қытай императорының екінші баласы, «Хунъу» ұранымен басқарған. Ол жақсы білім меңгерген, Янь-вана титулын алған (оның үлес жері ежелгі Янь патшалығының орнында орналасқан). Ол Пекин қаласында тұрған және өз қайын атасы Сюй Да қолбасшымен моңғалдарға қарсы жорықтарды басқарған. Моңғалдарға қарсы жорықтарда, Пекин қаласының жағдайын жақсартуда үлкен жетістіктерге қол жеткізген кім? Жауабы: Юнлэ«Екі жұлдыз, бір тілек арқылы» бағалауБағалау критерийі1.Оқиды2.Жауабын табады3.Кім екенін аңықтайды4.Топта талқылайды5.Дәлелдейді Кеңейтілген тапсырма жұптық жұмысІ-ші жұп Ойыңызбен байланыстырыңыз - Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілділік және шексіз билікті) ІІ-ші жұп Салыстырыңыз- Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын(сословиелік-өкілділік және шексіз билікті)ІІІ-ші жұп Зерттеңіз –Орта ғасырларда Қытай,Жапония мемлекетінің саяси экономикалық,мәдени дамуын және дүниежүзілік тарихта алатын орныІV-ші жұп Талқылаңыз немесе қарсы шығыңызАбсолюттік монархия немесе шексіз билікV-ші жұп Ажыратыңыз Орта ғасырдардағы абсолюттік монархия билігі мен қазіргі замаңғы демократиялық билікVI-шы жұп Суреттеңіз XIV Людовик,І Петр,Токугава мен Юнлэ«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалауЖұптар бір бірін бағалайды. Жеке жұмыс тапсырмасы Берілген суреттер негізінде Шығыс пен Батыс билеушілерін кестеде аңықтаңыз Дискриптор Білім алушы- суреттегі билеушілердің кім екенін атайды;- билеушілердің қашан билік еткенін атайды;- билеушілердің қай елде билік еткенін атайды;- билеушілердің мемлекетке қосқан үлесін анықтайды | |
Сабақтың соңы 5 минут | Рефлексия «Тазалық» ойыны Қатысушыларға бір парақ беріледі. Онда мыналар салынған: 1. Чемодан(суреті) 2. қоқыс жәшігі (суреті) 3. еттартқыш (Суреті) - Құрметті оқушылар, бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)Үй тапсырмасы «Батыс пен Шығыс билеушілерінің мемлекетті басқарудағы ерекшеліктерін анықтау» Эссе жазу | |
Бағалау критерийі | Дескриптор | |
Білім алушы | ||
-.Мәтінде кім туралы айтылғаны анықтайдыБатыс пен Шығыс монархия формаларын ажыратадыБерілген суреттер негізінде Шығыс пен Батыс билеушілерінің анықтайды суреттегі билеушілердің кім екенін атайды;- билеушілердің қашан билік еткенін атайды;- билеушілердің қай елде билік еткенін атайды;- билеушілердің мемлекетке қосқан үлесін анықтайды | ||
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірекҚолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларғаҚарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Оқушылар жас ерекшеліктерін,таным қабілеттерін және қабылдау ерекшеліктерін ескеріп отырып түрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін.Мәтінмен жұмыс жасау барысында «кезбе тілші» әдісін қолдану кезіңде өздерінің шығармашылық қабілетін көрсете білді.Жұптық жұмысты пайдалану сабақты нақты мәнін терең ашуға көмектеседі,оқушылардың барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік туады.Оқушыларды ізденіске баулып,жұппен,топппен жұмыс істеуге уйретеді.»Жұмбақ хат « әдісін қолдану кезінде оқушылардың жеке тұлғалық сипатын дамытуға,шығармашылығын шыңдауда,өзіне деген сенімін қалыптастырады. | Оқушыларды топтық және жұптық, жеке жұмыстар кезінде қадағалау. Тапсырма орындау барысында мадақтау, басбармақ, екі жұлдыз, бір тілек бағалау жұмыстарын жүргізіп отыруды қадағалаймын.Кері байланыста «тазалық ойыны» әдісін пайдаланамын. | Сергіту сәінде техникалық қауіпсіздік ережелерін естеріне салып отыру, топ ережесін сақтау. АКТ –ны пайдану ережесін таныстыру. |
Сабақ бойынша рефлексия | Сабақ мақсаттары оқушылар үшін қолжетімді. Оқу мақсаттары анық деп ойлаймын. Оқушылар« кезбе тілші»,» жұмбақ хат», кеңейтілген тапсырмалар орындау барысында топтық, жұптық және жеке жұмыстар жасадым.Кейбір оқушылар оқу мақсаттарын толық игере алмаған сияқты термин сөздермен жұмыс кезінде әлі де көмек керек екенін білдім. Ол оқушыларға келесі сабақтарда термин сөздермен жұмыс жасаймын. Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендерге қосымша тапсырмалар беру арқылы жұмыс жасаймын. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым деп ойлаймын. | |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты?)1. Әдіс тәсілдер арқылы сабақта оқушыларды бағалау. 2.жеке жұмыс тапсырмасын орындау Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты) ?1.Сабақты әлі де түрлендіріп ,шығармашылықпен жұмыс жасаса2.Жекелеген әр оқушынын ойы пікірін білдіруіне және оны қорғай білуіне назар аудара түсу. |
Тапсырма 1Берілген суреттер негізінде Шығыс пен Батыс билеушілерін кестеде аңықтаңыз
Билеушілер | Кім? | Қашан? | Қай елде? | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |